Destijds was mijn 328i met m50 mod zowiezo al sneller dan de 328i van VWK met alle mods en 3.15diff dus was toen niet te vergelijken

twijfel een beetje over dat diffie van VWK....

siegerdehaan89 schreef:vanmorgen maar eens begonnen met oliepijlen na 4000km (toen heb ik ALLE vloeistoffen vervangen). klein half litertje eruit, verbruikt dus 1 Liter olie op 8000km. En dat na dit kilometrage.. Ik vind het ongelooflijk!!
Duss lekker rustig aan motortje warm gereden en daarna eens lekker het gas ingetrapt!!!
Hoe merkbaar is nou dat LSD, afgezien van de andere overbrenging? Ik zoek me al tijden suf naar een originaal 328i LSD, maar die zijn zeldzamer dan water op de maan.siegerdehaan89 schreef:Mwoh gewoon onder de 3000 toeren schakelen en niet harder dan 130, en das soms best lastig.
Nouja, vond het leuk om een keer te proberen maar daarvoor heb ik hem niet.......
Is het brandstofverbruik van jou erg gestegen nadat je je 3.15 diff eronder kreeg Rody?
Het schijnt, maar ik kan dat niet bevestigen, dat alleen de VDO bakken die codeer sleutel hebben en MotoMeter bakken niet.siegerdehaan89 schreef:...Maarehm, iemand die me kan helpen met mijn km-teller? Heb nu de tellerbak uit elkaar liggen maar ik lees op internet dat het kilometrage opgeslagen is op een uitwisselbare chip maar dat als de km stand van de tellerbak waar die uit komt hoger is dan in de chip staat, het niet werkt? Nu staat er bijna 4 ton op die teller en ~ 240k km bij mij, dat lijkt natuurlijk nergens op.
Ik wil dus het kilometrage wat de auto origineel heeft gelopen in het m3 tellerhuis . Hoe doe ik dit??????
Wat het kost weet ik niet, maar deze mensen schijnen heel goed te zijn.siegerdehaan89 schreef:en waar is dat en wat kost het?
M logo is transparant dus met ASC heb je geen probleem (bij de M3 met SMG is dit een shift-light).BMW-Vince schreef:..Heb jij trouwens ASC op je 328i?
Zo ja, hoe los je het op met het ASC lampje die in je originele klokken zit en niet in de M3 klokken?
M-logo blijkt, bij mijn M3 klokken in ieder geval, niet transparant te zijn.MParallel schreef:M logo is transparant dus met ASC heb je geen probleem (bij de M3 met SMG is dit een shift-light).BMW-Vince schreef:..Heb jij trouwens ASC op je 328i?
Zo ja, hoe los je het op met het ASC lampje die in je originele klokken zit en niet in de M3 klokken?
Dat had je net toch kunnen vragen slimmerik. Volgende weekend dan maar weer?siegerdehaan89 schreef:Hopelijk neemt VWK de olietemp zender binnekort mee.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Louwe bos, Redis, zegmaarboris en 17 gasten