mooie actie! jammer van die koplampen 8)Andre schreef:130i cup op assen
[img:800:533]http://members.chello.nl/adevo/130icup1.jpg[/img]
De race trailer van richard zie je ook nog op de achtergrond
Alles over de 1 serie (part I)
- RVV
Joop schreef:Nog een paar spypics van de coupe:
[img:600:400]http://farm1.static.flickr.com/182/4381 ... 387d_o.jpg[/img]
[img:600:400]http://farm1.static.flickr.com/153/4381 ... bb4f_o.jpg[/img]
Wat staat die auto ja gruwelijk hoog op de poten

- RVV
Fransico, je zit een beetje raar te kletsen,Francisco schreef:Natuurlijk. Een wereld van verschil!
Ga maar na:
1 serie met wieldoppen vs 1 serie met 17 inch
1 serie met kerstlicht vs 1 serie met standaart licht
Dus jij gaat me nu vertellen dat het niet hebben van angel eyes net zo'n deal breaker is als een 1 serie met wieldoppen.
Ieder zijn meug, maar zo relevant vind ik dat niet. Als kennelijk DE UNIEKE eigenschap van de 1 serie de angel eyes zijn. Waarom dan geen Panda met Xenon. De rest van de eigenschappen wegen kennelijk minder zwaar voor jou.

Wie geen geld voor Xenon over heeft en het make up effect als argument gebruikt om ze niet te kopen zegt gewoon "ik wil wel een 1 serie rijden maar ik zit aan de max. want xenon kan ik niet betalen". MAW DAN PAS ben je een wannabee BMW Fapper eerste klas.
En het verhaal wieldoppen versus velgen slaat natuurlijk nergens op, het gaat om 15 inch velgen VERSUS 17 of 18 inch velgen.
Nogmaal het gaat niet om de angel eyes het gaat om de xenon.
- Mari Oh Oh!
- RVV
S3 had xenon 3 jaar mee gereden, Arosa geen xenon KUT licht, Arosa ging weg Cooper S kwam eerst xenon aangevinkt op de optielijst, wereld gaat weer voor je open. S3 ging weg, 323i sedan geen xenon, mijn god wat een drama..auto plat, 325i touring gekocht, maar ik had hem laten staan als er geen xenon opzat. 120d eerste xenon aangevinkt, 130i eerst xenon aangevinkt. M3 heeft gelukkig standaard xenon..
ik weet nog goed dat toen de 130i uitkwam er een speciaal paket opzat, iets van 9000 euro aan opties voor een habbekrats, alleen GEEN xenon (grootste blunder van BMW toen). Was ook niet mogelijk, ja achteraf, kostprijs 2800 euro, bijna gedaan omdat het paket mij aansprak, maar gelukkig bij zinnen gekomen en gewoon standaard 130i gekocht met M paket en gelijk als eerste de optie xenon aangevinkt.
Ik koop dus geen auto niet als xenon niet mogelijk is, ik rij sinds 2000 met xenon, alles zonder vind ik alsof je met perkeer licht rondrij.
ik weet nog goed dat toen de 130i uitkwam er een speciaal paket opzat, iets van 9000 euro aan opties voor een habbekrats, alleen GEEN xenon (grootste blunder van BMW toen). Was ook niet mogelijk, ja achteraf, kostprijs 2800 euro, bijna gedaan omdat het paket mij aansprak, maar gelukkig bij zinnen gekomen en gewoon standaard 130i gekocht met M paket en gelijk als eerste de optie xenon aangevinkt.
Ik koop dus geen auto niet als xenon niet mogelijk is, ik rij sinds 2000 met xenon, alles zonder vind ik alsof je met perkeer licht rondrij.
- volvoc30
- Mari Oh Oh!
- Francisco
aha. tja heb nu ook Xenon en het is mooier dan standaart en ja mensen gaan eerder opzij.
Maar ik maak er (nog) geen punt van. Ik zie ook niet wat het met driving fun te maken heeft. Net zo als automatische klima. I couldn't care less. Als er maar airco op zit. Terwijl mijn laatste 4-5 auto's ook klima hadden.
Jongens hou er maar over op want ik zie HET LICHT™ niet
Wees gewoon blij dat de 1 serie wat aan mij is gaan groeien. Met name door het feit dat ESP bij BMW wel uit kan. Het teken van een fabrikant die zijn klanten wel als "drivers' ziet en niet als makke schapen die voor zichelf behoed moeten worden.
Maar ik maak er (nog) geen punt van. Ik zie ook niet wat het met driving fun te maken heeft. Net zo als automatische klima. I couldn't care less. Als er maar airco op zit. Terwijl mijn laatste 4-5 auto's ook klima hadden.
Jongens hou er maar over op want ik zie HET LICHT™ niet

Wees gewoon blij dat de 1 serie wat aan mij is gaan groeien. Met name door het feit dat ESP bij BMW wel uit kan. Het teken van een fabrikant die zijn klanten wel als "drivers' ziet en niet als makke schapen die voor zichelf behoed moeten worden.
- Joop
ben over mijn halogeen lampen totaal niet te spreken. Vorige coupe had nog reflectoren voor redelijke goed lichtopbrengst. Huidige coupe heeft projectoren, ziet er misschien uit als xenon, maar zet er een halogeenlampje in en de lichtopbrengst is 0,0. Volgende auto gewoon xenon. Heb ook al keus gemaakt om gewoon weer een 3er coupe te kopen, dus xenon standaard op de E92.
- Macboy
Rico je slaat de spijker bijna op zijn kop. Het ging er mij nu net om dat behoudens de voordelen van xenon, de koplampunits er TOTAAL anders uit zien (lees bagger lelijk) op een 1-serie zonder xenon. Helemaal met dat m-pakket. Geen angel eyes is dan echt triest.
Die 130i geldt ook voor de 1 anniversary. Weet je nog? Die had ook alle opties voor mij, behalve sportstoelen en xenon. Sukkels bij bmw. Later kwam de 1-serie graphite en toen hadden ze het ook in de gaten dat sportstoelen std horen en xenon als optie erbij...
Die 130i geldt ook voor de 1 anniversary. Weet je nog? Die had ook alle opties voor mij, behalve sportstoelen en xenon. Sukkels bij bmw. Later kwam de 1-serie graphite en toen hadden ze het ook in de gaten dat sportstoelen std horen en xenon als optie erbij...
- Macboy
Hier even duidelijk verschil. Vooral linksboven en linksonder.
Wel op het plaatje klikken !
[img:1024:741]http://i161.photobucket.com/albums/t227 ... /xenon.jpg[/img][/b]
Wel op het plaatje klikken !
[img:1024:741]http://i161.photobucket.com/albums/t227 ... /xenon.jpg[/img][/b]
- Macboy
- Damir Vukovic
Ik zie het verschil echt nouwelijks
Ik zou die 2000E in mijn zak steken..lichtopbrengst boeit me ook niets, ik heb ze aan omdat het wettelijk moet, niet omdat ik zicht tekort kom (staan toch overal lantaarnpalen). Vanuit mijn perspectief zou het echt onbegrijpelijk zijn om dat geldt stuk te slaan op een stel lampjes.. bewijst maar weer dat er enorme verschillen kunnen zijn in beleving, aangezien toch best veel mensen het als een "must" zien. Grappig!

- Louis
- Francisco
120d leuke kar. maar ga niet met het hele gewicht van internet ernaartoe. je verwacht bijna sportwagen extase als je alles geloofd wat erover geschreven is.
en die foto's illustreren prcies wat ik bedoel. ik zie geen reden, 0,000000 % argumentatie om de een af te schideren als jammer en de andere auto als het einde van design taal te bestempellen. miereneuken in het kwadraat.
en he macboy is het jou ook opgevallen dat ze bij bmw eindelijk fatsoenlijk geld in het interiuer gestoken hebben?
en die foto's illustreren prcies wat ik bedoel. ik zie geen reden, 0,000000 % argumentatie om de een af te schideren als jammer en de andere auto als het einde van design taal te bestempellen. miereneuken in het kwadraat.
en he macboy is het jou ook opgevallen dat ze bij bmw eindelijk fatsoenlijk geld in het interiuer gestoken hebben?
- Femme
- Macboy
@Fransisco: ja niet normaal wat een vooruitgang. Dis de 1-serie zoals ie altijd had moeten zijn 
@Damir en rest: tja, als je het niet ziet, dan zie je het niet, maar kijk ook even naar de andere plaatjes hierboven waarin de lichten aan zijn.
Er is op het internet geen enkele foto te vinden van een 1-serie zonder Xenon met lichten aan :!:
Als iemand die kan vinden, aub even naar mij mailen, want als je met lichten aan het verschil niet ziet ben je gewoon merkenblind (lees anti-bmw)
Oh ja, Xenon kost 'maar' EUR 1000 bij bmw (inc koplampsproeiers) en das wel wat anders dan EUR 2000 Damir.

@Damir en rest: tja, als je het niet ziet, dan zie je het niet, maar kijk ook even naar de andere plaatjes hierboven waarin de lichten aan zijn.
Er is op het internet geen enkele foto te vinden van een 1-serie zonder Xenon met lichten aan :!:
Als iemand die kan vinden, aub even naar mij mailen, want als je met lichten aan het verschil niet ziet ben je gewoon merkenblind (lees anti-bmw)

Oh ja, Xenon kost 'maar' EUR 1000 bij bmw (inc koplampsproeiers) en das wel wat anders dan EUR 2000 Damir.
- Macboy
- Sander S.
Ik geef Mac 100 % gelijk.
Een 1-serie zonder xenon ziet er dus echt gewoon lelijk en middeleeuws uit, puur de lichtunits dan hé, en dat heeft weer invloed op de rest van de auto.
Ander punt zijn de Angel eyes, nog steeds een geweldig concept, jammer dat het zoveel geimiteerd word maar orgineel BMW blijf ik het geweldig vinden, alleen daarvoor zie ik die 2000 pegels al graag mijn zak uit vliegen. 8)
Verder gister in de nieuwe 1 3-drs gezeten, wat een vet ding, één van de weinige hatches die me echt het gevoel geven in een auto te zitten, en een stap voorwaarts heeft ie zeker gemaakt
Een 1-serie zonder xenon ziet er dus echt gewoon lelijk en middeleeuws uit, puur de lichtunits dan hé, en dat heeft weer invloed op de rest van de auto.
Ander punt zijn de Angel eyes, nog steeds een geweldig concept, jammer dat het zoveel geimiteerd word maar orgineel BMW blijf ik het geweldig vinden, alleen daarvoor zie ik die 2000 pegels al graag mijn zak uit vliegen. 8)
Verder gister in de nieuwe 1 3-drs gezeten, wat een vet ding, één van de weinige hatches die me echt het gevoel geven in een auto te zitten, en een stap voorwaarts heeft ie zeker gemaakt
- Niels
- Auto: Prius+
-
Vandaag bestickerd en op weg naar het raceteam.
[img:2048:1536]http://members.chello.nl/adevo/DSC00031.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://members.chello.nl/adevo/DSC00031.JPG[/img]
- Macboy
-
Hoe rijdt die cupauto nu ivgl met je eigen aangepaste 130i?
Wat zijn de wijzigingen voor de cupauto in grote lijnen? (interieur eruit, kooi erin, ander rubber kan ik zo al zien)
Wat voor onderstel?
Is er ook iets gedaan aan het motormanagement?
Uitlaat?
Paasraces zijn de eerste races van het seizoen neem ik aan?
Wat zijn de wijzigingen voor de cupauto in grote lijnen? (interieur eruit, kooi erin, ander rubber kan ik zo al zien)
Wat voor onderstel?
Is er ook iets gedaan aan het motormanagement?
Uitlaat?
Paasraces zijn de eerste races van het seizoen neem ik aan?