Gister trouwens een Mini classic gekocht!

Een groene Cooper Knightbridge 1.3ltr 65pk 8) Wat rijd dat leuk zeg!
Wááááát?gerardR schreef:oke hans maar heb je wel rns510 met camrena en pdc, en toch wel dcc want met 19 inch moet dat er wel op
gr gerard
Wordt dat geen grote frustatie? Een auto waarmee je lekker kan 'boenjeren' alleen gebruiken voor zakelijke ritten? Aan die 500km privé zit je zoHans GP schreef: @Marc, de R wordt idd alleen zakelijk, hehe.. altijd gewoon bijtelling betaald nu even een jaartje proberen een boekje bij te houden, scheelt 5000,- eurootjes per jaar netto. Daar heb je weer een Mini voor (bijna dan)
Sjoerd MP BMW schreef:.
Is gerardR niet een puber die fotootjes maakt voor autogespot?
En ook niet dat je alles aan Hans moet vragen over de Golf R?!?Sjoerd MP BMW schreef:Dan werkt je schrijfwijze niet echt mee...
Vind het ook een beetje apart, 60K stuk kunnen gooien op een auto en er een IV R32 naast hebben terwijl je het Nederlands niet of nauwelijks beheerst....Arthur schreef:En ook niet dat je alles aan Hans moet vragen over de Golf R?!?Sjoerd MP BMW schreef:Dan werkt je schrijfwijze niet echt mee...
Neem onze twijfel eens weg en stel je eens voor in het daarvoor bestemde gedeelte en maak eens een "mijn auto" van je 4R32. Dat zijn mooie karren!
Of het een faker is zal me aan m'n spreekwoordelijke reet roesten, maar dat correct Nederlands een vereiste is om 60k stuk te kunnen slaan op een auto is echt stierenpoep van hier tot aan Madrid.Jurriuit schreef:Vind het ook een beetje apart, 60K stuk kunnen gooien op een auto en er een IV R32 naast hebben terwijl je het Nederlands niet of nauwelijks beheerst....Arthur schreef:En ook niet dat je alles aan Hans moet vragen over de Golf R?!?Sjoerd MP BMW schreef:Dan werkt je schrijfwijze niet echt mee...
Neem onze twijfel eens weg en stel je eens voor in het daarvoor bestemde gedeelte en maak eens een "mijn auto" van je 4R32. Dat zijn mooie karren!
Fakertje?
Zo niet, foto's graag!
Zo bedoel ik het ook niet. Natuurlijk is dat geen vereisteallen schreef: Of het een faker is zal me aan m'n spreekwoordelijke reet roesten, maar dat correct Nederlands een vereiste is om 60k stuk te kunnen slaan op een auto is echt stierenpoep van hier tot aan Madrid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten