Horloge / Horloges topic
- dvh
Re: Horloge / Horloges topic
Ja las het later.
Beetje voorbarige reactie van mezelf...
Beetje voorbarige reactie van mezelf...
- Luco
Sterkte met het verwerken, lijkt me echt geen pretje.
Hopelijk pakken ze de daders.
Hopelijk pakken ze de daders.
- dale vito
jongens bedankt! Nee, ik ben niet verzekerd - vrij zuur dus.

- cooldragon
Hey Dale!
echt shit man..heel veel sterkte met de afwikkeling en het verwerken ervan!hoop echt dat ze gepakt worden!
enne...het klinkt misschien corny, maar vergeleken met jouw gezondheid en het feit dat je nu ongedeerd
en wel in leven bent, dan zijn het toch maar 'gewoon' horloges, al maakt dat het niet minder erg.....
echt shit man..heel veel sterkte met de afwikkeling en het verwerken ervan!hoop echt dat ze gepakt worden!
enne...het klinkt misschien corny, maar vergeleken met jouw gezondheid en het feit dat je nu ongedeerd
en wel in leven bent, dan zijn het toch maar 'gewoon' horloges, al maakt dat het niet minder erg.....
- Chuck
Sterkte Dale! Gelukkig zelf niks aan de hand en hoop dat ze hem snel oppakken.
grt C.
grt C.
-
Pff sterkte ermee..
-
Wat een verhaal man, je schrijft er ook zo nuchter over.
Nooit eens aan een camerasysteem gedacht?

Nooit eens aan een camerasysteem gedacht?
- Jeffer
Dat geloof je toch niet! Waar halen mensen toch de gore moed vandaan. Succes met de afhandeling....
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tjeses Dale sterkte man!
- frankv
@Dale, sterkte ermee, soms kun je de zaak ook maar beter niet aan huis hebben denk ik.
De Longines Legend Diver is overigens verkocht naar Australie. Dat ding reist wat af!
De Longines Legend Diver is overigens verkocht naar Australie. Dat ding reist wat af!
- Ravin ///M

- dale vito
Bedankt allemaal!
Ik ben inderdaad vrij rustig en vooral blij dat ik er goed vanaf ben gekomen.. Bij mijn werkgever ging het een stuk minder soepel bijvoorbeeld, dan heb ik nog de 'light' versie over me heen gekregen
. Maar het blijft te vern**kt voor woorden, ik heb hard, lang en eerlijk gewerkt om een aardige collectie op te bouwen en in één klap is het merendeel verdwenen
. 300 keer gaat het goed maar die ene misser hakt er toch stevig in! Wie weet zie ik er ooit nog wat van terug al is die kans bijzonder klein.
Nu weer over naar de orde van de dag..
Overigens komt ca. 99% van mijn posts uit dit topic maar ik lees vrijwel IEDER topic op DF.. alleen de komende tijd zal ik nog iets meer undercover gaan, zowel hier als op andere fora/marktplaats/etc.. er moet schijnbaar toch iets veranderen aan mijn communicatiestrategie
.
Het zou kunnen dat een van de heren wel eens op Drachten racet met een Yamaha R1 doch niet in competitieverband. Pikzwart - de boef, de kleuren van de motor ken ik niet. Als je hem tegenkomt mag je zijn schedeldakje intikken en de politie mijn kant op sturen
.
@FrankV, mooi dat ie weg is.. ik hoop dat je niet te veel hebt afgeschreven. :!:
Ik ben inderdaad vrij rustig en vooral blij dat ik er goed vanaf ben gekomen.. Bij mijn werkgever ging het een stuk minder soepel bijvoorbeeld, dan heb ik nog de 'light' versie over me heen gekregen

Nu weer over naar de orde van de dag..
Overigens komt ca. 99% van mijn posts uit dit topic maar ik lees vrijwel IEDER topic op DF.. alleen de komende tijd zal ik nog iets meer undercover gaan, zowel hier als op andere fora/marktplaats/etc.. er moet schijnbaar toch iets veranderen aan mijn communicatiestrategie

Het zou kunnen dat een van de heren wel eens op Drachten racet met een Yamaha R1 doch niet in competitieverband. Pikzwart - de boef, de kleuren van de motor ken ik niet. Als je hem tegenkomt mag je zijn schedeldakje intikken en de politie mijn kant op sturen

@FrankV, mooi dat ie weg is.. ik hoop dat je niet te veel hebt afgeschreven. :!:
Laatst gewijzigd door dale vito op 06 mei 2011, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- dale vito
geniaal.cooldragon schreef:Yes!
na 8 maanden wachten kon ik m vandaag eindelijk ophalen!
Mijn 5712![]()
Voor veel mensen een lelijk horloge, voor niet kenners een ' wat ziet dat kermis-ding er goedkoop uit zeg' klokje, maakt mij allemaal niet uit.... ik ben heppie de peppie!
-
K lees dit zojuist: Maar wat een ellende Dale...hoop dat het allemaal goed komt hiermee.
Dit soort zaken doen je twijfelen om zelf een blaffer aan te schaffen...hufters.
Dit soort zaken doen je twijfelen om zelf een blaffer aan te schaffen...hufters.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik hoop dat de rust enigzins is wedergekeerd.................daarom nu pas mijn verhaal van een bezoekje aan Düsseldorf exact 1 week geleden............
Mooi ritje met de M3, hoewel de Duitse wegen en mn de 31 niet in een geheel tadelose toestand verkeren........maar dat terzijde. Wordt trouwens niet hard meer gereden door die Duitsers, ik heb rond de 200km gereden (mocht niet harder van de vriendin van mijn broer hehehe
) maar ben niet 1 keer ingehaald.
De kar geparkeerd onder Schadow Arkaden, een mega winkelcentrum hartje stad en op 100m van de Königsallee..............en toen maar loeren en beloerd worden uiteraard...........en toen de klokkenwinkels natuurlijk...........het aanbod blijft verbluffend, net als de stad met haar flair, fatsoen en schoonheid.................dit ontstijgt de Nederlandse platvloersheid op alle terreinen................ik zou er kunnen wonen, werkelijk...........
Goed ter zake; de PAM 386 IRL bekeken, een show model, niet voor verkoop geautoriseerd............wat zal ik zeggen.....................nou ja zoals het is; een zware tegenvaller, erg groot, erg lomp, band en sluiting een bijna aanfluiting............afgeschoten voor mij...........
Verder de nodige IWC`s Lange & Sohne`s, Glashuttes, Rolexen bekeken................en ik moet het zeggen; de Rolexen vind ik dan IRL weer heel erg meevallen, sterker, ik dacht; hier kom ik op terug...........
Ook een paar schitterende JLC`s gezien............
Maar het mooist vond ik de .....................Zenith El Primero.......................wat een klok zeg, daar heb ik wel even uitgebreid zitten kwijlen...........................voor de prijs hoef je het ook niet te laten..............de band vond ik minder, maar de klok is dikke prima.................
Nou even Starbucks koffie en toiletteren
beetje eten en weer naar huis karren....................prima dag, prima vermaakt.....................
Mooi ritje met de M3, hoewel de Duitse wegen en mn de 31 niet in een geheel tadelose toestand verkeren........maar dat terzijde. Wordt trouwens niet hard meer gereden door die Duitsers, ik heb rond de 200km gereden (mocht niet harder van de vriendin van mijn broer hehehe

De kar geparkeerd onder Schadow Arkaden, een mega winkelcentrum hartje stad en op 100m van de Königsallee..............en toen maar loeren en beloerd worden uiteraard...........en toen de klokkenwinkels natuurlijk...........het aanbod blijft verbluffend, net als de stad met haar flair, fatsoen en schoonheid.................dit ontstijgt de Nederlandse platvloersheid op alle terreinen................ik zou er kunnen wonen, werkelijk...........
Goed ter zake; de PAM 386 IRL bekeken, een show model, niet voor verkoop geautoriseerd............wat zal ik zeggen.....................nou ja zoals het is; een zware tegenvaller, erg groot, erg lomp, band en sluiting een bijna aanfluiting............afgeschoten voor mij...........
Verder de nodige IWC`s Lange & Sohne`s, Glashuttes, Rolexen bekeken................en ik moet het zeggen; de Rolexen vind ik dan IRL weer heel erg meevallen, sterker, ik dacht; hier kom ik op terug...........

Maar het mooist vond ik de .....................Zenith El Primero.......................wat een klok zeg, daar heb ik wel even uitgebreid zitten kwijlen...........................voor de prijs hoef je het ook niet te laten..............de band vond ik minder, maar de klok is dikke prima.................
Nou even Starbucks koffie en toiletteren

- Brava
Hihi, als je het hebt over flair, fatsoen en schoonheid dan moet je ook niet naar de Starbucks gaan. Amerikaanse platvloersheid = Nederlandse platvloersheid³.
Maar, over horloges, een Lange Eins of een Glashütte Pano kan ook weer niet tipppen aan een Rolex of Zenith, IMO.

Maar, over horloges, een Lange Eins of een Glashütte Pano kan ook weer niet tipppen aan een Rolex of Zenith, IMO.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Bij Starbucks zij de toilletten mooi schoon, en af en toe moet je toch even aftappen .......................
Maar op horloge gebied kan je je geheel uitleven.....................

- Brava
Weet ik. Ik ga later dit jaar weer naar Interlaken en het appartement zit letterlijk hier naast. Is ook verrukkelijk hoewel ze nauwelijks aan Duitsers doen. Maar IWC, AP, GP, Blancpain, JLC, en nog veel meer exclusievers. Yum.romo schreef:Bij Starbucks zij de toilletten mooi schoon, en af en toe moet je toch even aftappen .......................![]()
- romo
Fantastisch man.................ik moet zeggen dat ik het zelf ook steeds leuker vind............................
-
Robert leuk verhaal en weer 'n ervaring rijker he.
Na wikken en wegen over 'n chrono in m'n collectie(Zenith Striking Tenth, Breguet Transatlantique series, Daytona of een Panerai 74 met EP uurwerk, nieuwe AP ROO, $$$$$) ben ik er uit, op de langere duur wil ik geen chrono erbij.
Ik wil op den(lange) duur zo één, nu ik de Master Reveil kwijt ben is dit z'n sportieve opvolger, Een Diving Alarm Navy Seals(en neen dat ligt niet aan de dood van OBL)

Na wikken en wegen over 'n chrono in m'n collectie(Zenith Striking Tenth, Breguet Transatlantique series, Daytona of een Panerai 74 met EP uurwerk, nieuwe AP ROO, $$$$$) ben ik er uit, op de langere duur wil ik geen chrono erbij.
Ik wil op den(lange) duur zo één, nu ik de Master Reveil kwijt ben is dit z'n sportieve opvolger, Een Diving Alarm Navy Seals(en neen dat ligt niet aan de dood van OBL)

- romo
Zo is het Robin......................het beste is toch de klokken IRL bekijken........................ik heb er van genoten, blijf toch een zwak houden voor IWC, heerlijk wat een pracht dingen..............
De Rolexen zijn veel minder grof dan je altijd op de persfoto`s ziet.....................dat vond ik echt een eye opener.......................dus who knows.........................
De Rolexen zijn veel minder grof dan je altijd op de persfoto`s ziet.....................dat vond ik echt een eye opener.......................dus who knows.........................
- Brava
Veel te groot.Robin schreef:Robert leuk verhaal en weer 'n ervaring rijker he.

-
44mm, titanium. M'n Pam 320 meet ook 44mm.... Vind 't gewoon 'n topklok.
- Brava
Ik vind 44mm te groot. De Panerai was oorspronkelijk bedoeld om over een zwaar duikerspak heen gedragen te worden.Robin schreef:44mm, titanium. M'n Pam 320 meet ook 44mm.... Vind 't gewoon 'n topklok.
Maar ja, wederom mijn persoonlijke opinie.
- romo
44mm is voor mij ook te groot, althans mijn polsen........................42mm is voor mij de max...................en 40mm vind ik de mooiste maat............FWIW