Daar kan nog gecoupeerd worden.....MartijnGizmo schreef:Ohja, je kunt er ook bochten mee nemen!(met dank aan vriend van me)
[/url]

Daar kan nog gecoupeerd worden.....MartijnGizmo schreef:Ohja, je kunt er ook bochten mee nemen!(met dank aan vriend van me)
[/url]
Hehe, moest de auto ff provoceren voor de foto, slinger in de weg met een hobbeltje, flink hard erin en ff op de rem gaan staan... Daarna reed ik verder en stopte ik om om te keren...Joopieboy schreef:Lekker lomp de bocht door, mij werd geleerd nooit te remmen in de bocht. Wat gebeurde er na het laatste plaatje?
Goed filmpje martijn, had niet verwacht dat de "normale" 1.6 van mini nog zo`n lekker geluidje kan maken!MartijnGizmo schreef:En ff een spontaan filmpje van het uitlaatgeluid, niks bijzonders:
Naja, zoals ik al aangaf zal het piekvermogen weinig schelen, maar in het middengebied is wel redelijk wat winst geboekt. Enerzijds heb ik natuurlijk het voordeel van software die wat meer op scherp staat, anderzijds was de originele software nog die uit begin 2002, waar door BMW zelf later ook nog wat verbeteringen in zijn aangebracht. Drivability is gewoon een stuk beter, houdt bijv. ook minder in met koude motor, rijdt nu prima met 70 in z'n 5, etc... weinig winst qua opschepfactor op een rollenbank, veel winst voor dagelijks gebruik.Zjeraaar schreef:Nu willen we uiteraard weten wat die winst dan wel niet is dmv de chip..
Totalloss dus. Jammer, maar gelukkig kan je al die onderdelen los verkopenMartijnGizmo schreef: Nu zou ik het zelf ook niet meer weten...
Jij bent toch ervaren met ouwe BMW's?woka schreef:Totalloss dus. Jammer, maar gelukkig kan je al die onderdelen los verkopenMartijnGizmo schreef: Nu zou ik het zelf ook niet meer weten...
Martijn wilde beste sneller reageren dan in die 37 minuten, maar zijn vingers waren nog bevroren van het autorijdenMartijnGizmo schreef:Nog hetzelfde, moest donderdag naar Heteren, terwijl het buiten 0 graden was. Na een uur rijden kreeg ik het toch wel erg koud...Straks nog even naar de ontluchting kijken, want de kachelunit zelf voel ook na een lang stuk rijden gewoon koud aan. En anders maar ff een afspraak maken bij de dealert...
Gebruikers op dit forum: Arstey, Bakker, bartje325i, Cazzo46, Godspeed, Marc Sierra, Mark 320iS, Martijn_bmw, maurizio, MParallel, PetervdH, StefanW en 7 gasten