Top, bedankt alvast

Top, bedankt alvast
Ja dat verbaasde me best, veel duimpjes en omdraaiende nekken, toch ook vooral van jongere gasten, had ik niet verwacht.smiley schreef: 28 jan 2025, 18:43 Best wel tijdloos gebleven.
Zie je nog wat omdraaiende nekken als je ermee toert?
Toch is zon nieuwe dan best groot.
Ja en als je zo’n nieuwe a110 naast een oude a110 ziet lijkt die nieuwe wel een SUV
Nou, net weer teruggebracht, alles werkt, nu zelfs centrale deurvergrendeling, usb en usb c laadplek, handsfree bellen werkt nu, ramen doen het weer (schakelaars kapot) deur bleef ook open, relais kapot, niet meer te krijgen, gelukkig had die er nog een liggen, olie ververst en nog wat kleine dingen, km teller deed het weer, spiegel gemonteerd, laadstekkertje voor c-tek erin, bak voor erin, nu is die dan echt af op de afdekplaat onderkant stuurkolom, die had ik besteld in frankrijk, is die van een 610, dat is dus nog het enige wat ik moet hebben.Luco schreef: 23 jan 2025, 16:26 Erwin heeft net de Alpine weer opgehaald om de kleine mankementjes te herstellen en de tweede olieverversing te doen, dan is die mooi op tijd klaar voor het nieuwe seizoen.
Enige wat niet op te lossen is is de km teller die af en toe uitvalt, elektronica van 40 jaar oud, alle puntjes die daar problemen konden geven zijn doorgesoldeerd, maar toch hapert die af en toe, er zijn er al een paar met een nieuwe gever maar die geven hetzelfde probleem, nog niemand kunnen vinden die het echt kan repareren en nieuwe tellers zijn niet meer te krijgen.
Daar moeten we dus mee leren leven helaas. Auto gaat wel 1,5 cm omhoog omdat ik nu te vaak de onderste verstevigingsstang aan de voorkant raak en die erafhalen vind ik ook weer zonde.
Ik vind het idd ook zonde, waarom zo'n sleurhuthaak op zo'n sportieve oldtimer?Martijn M schreef: 04 feb 2025, 07:53 Die rukpukkel doet wel echt enorm afbraak aan de rest van de restauratie zeg!
Dat gekraak wat je hoort komt niet uit 't dashboard:)smiley schreef: 28 jan 2025, 18:43 Best wel tijdloos gebleven.
Zie je nog wat omdraaiende nekken als je ermee toert?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten