@Metin: Waarom was André gediskwalificeerd?
Even alvast een reactie van/voor/over mij zelf. Kort: ik ben echt super tevreden en ook wel trots. 's morgens bandenspanning wat lager gezet. In de training 2:07:049 gereden. Dat was al ruim een seconde sneller dan vorig jaar. Dat betekende dat ik 9e was en dat ik bij de eerst 10 stond, met de pitwalk en pitspoezen erbij. Dat was mijn doel en dat was dus gelukt

Toen dus de finale waarbij in volgorde werd gestart. Was even wennen omdat er gelijk iemand achter je zit die met je mee wil komen en iemand voor je die dus net iets harder gaat waar je naar toe wilt rijden. Ging wel goed, want uiteindelijk een 2:06:264 gereden. Dat is dus bijna 2 seconden sneller dan vorig jaar. Daarmee was ik 10e in de Pro Street. Winnaar was Dennis Oostveen in de Focus RS die vorig jaar met 2:07 eerste was in de Semi Pro Street. Echter had die "The Stig" achter het stuur en die kan wel een potje sturen. Dus 1:59:5 in de finale. Ik weet wie deze Stig is en dat klopt ook wel dat die kan sturen. Rijdt normaal in de GT4

Hans was nog even wat sneller met zijn 340R, waarvoor respect. Ook Ron met de Impreza heeft heel goed gereden, vind ik! Van de ochtendsessie heb ik film-materiaal, finale niet. Had een volle memory card er in gestopt. Echt balen, want het was echt lekker rijden wat ik graag zelf ook nog een keer terug had willen zien.