Arthur schreef:Ik heb er ook problemen mee. Hebben we net GTRene, zo nu en dan, in het gareel. Komt dit erover heen

Arthur schreef:Ik heb er ook problemen mee. Hebben we net GTRene, zo nu en dan, in het gareel. Komt dit erover heen
eh dat is toch Autovisie zijn mening, niet jouw mening ?!ik heb erg zin in mijn nieuwe auto blij dat ik geen dsg heb besteld lees net in de autovisie dat handbak veel fijner is.
Dat kun je beter hier doen http://www.driving-fun.com/forum/viewforum.php?f=2" onclick="window.open(this.href);return false; wel zo handiggerardR schreef:hierbij zal even voorstellen
naam; gerard
leeftijd 25
rij nu r32 type 4 die ik ook niet heb ingeruild
ben ondernemer
hobby auto's
Was dat soms in GP1630? Is mijn oude GP die heeft een 4-2-1 spruit en geeft een heerlijk geluidje..gerardR schreef:vraagje aan hans ik had ook bijna een mini gp gekocht was er helemaal gek van. alleen toen ik ging rijden werd ik gek. mijn oren deden zeer je moet bijna een helm op in die auto.
heeft u dat ook zo ervaren of hebt u de auto laten isoleren.
Heb Dynaudio in een aantal verschillende auto's gehoord. Erg mooi geluid. Bas is natuurlijk in te stellen.gerardR schreef:mensen ook ervaring met dynaudio ik hoorde dat er niet veel bass in zit. heb het op mijn R besteld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten