Pagina 16 van 27
Geplaatst: 12 jun 2008, 18:04
door Rein
@ Mark de Jager:
Tom944 schreef:Macboy schreef:Tom944 schreef:
Tegen steenslag, zodat het niet meteen kapot barst/springt als het geraakt wordt.
Ok dankje. Maar waarom dan zo dun? Dat helpt dan toch amper? Of houdt dit de stevigheid van het glas vast?
Zoals gezegd inderdaad, zo houd je het een beetje bij elkaar het glas kan minder makkelijk weg als het kapot springt.
Geplaatst: 12 jun 2008, 18:42
door Ben_968CS
Onderbroekenlol, erg goed. Echter, iemand hier nog iets van gehoord lately?
http://www.driving-fun.com/media/movies ... review.wmv
Geplaatst: 12 jun 2008, 18:44
door wimprezawrx
Geplaatst: 12 jun 2008, 18:52
door Metchu
Hehe, maak je daar maar niet druk om Ben, die moet nog even afgemaakt worden

Die komt er zeker aan!
Geplaatst: 12 jun 2008, 19:11
door Steven N.
Geplaatst: 12 jun 2008, 19:14
door GTRene
Geplaatst: 12 jun 2008, 19:24
door Tommy
R8 crash is best een rare plek om te crashen... of gewoon veel te hard die bocht in gedoken en scherp ingestuurd naar rechter wand met gas eraf ofzo?
Geplaatst: 12 jun 2008, 19:29
door Kasteel
Roel, bij deze genomineerd voor avatar van het jaar!!!
Geplaatst: 12 jun 2008, 19:32
door Mike S.
Geplaatst: 12 jun 2008, 20:03
door Roel SpeedCars
Prachtige foto's Mike :!: :!:
Geplaatst: 12 jun 2008, 20:17
door Steven N.
Erg mooie platen! 8)
Geplaatst: 12 jun 2008, 21:08
door Mark Nauta
Knappe foto's Mike!!
Maar GVD waarom heeft niemand mij gezegd dat er een Wiesmann GT stond. Die heb ik dus echt niet gezien verdorie!!!
Geplaatst: 12 jun 2008, 21:11
door Joop
Mark Nauta schreef:Knappe foto's Mike!!
Maar GVD waarom heeft niemand mij gezegd dat er een Wiesmann GT stond. Die heb ik dus echt niet gezien verdorie!!!
heb je er nu na afgelopen keer bij Wiesmann er nog niet genoeg gezien....
Knappe foto's heren... Had eigenlijk mijn gezicht ook maar eens moeten laten zien op dit spektakel, wellicht de volgende keer.
Geplaatst: 12 jun 2008, 21:40
door Stéphane
Mooie foto's, Mike.
Dat compilatiefilmpje is trouwens ook leuk!
Geplaatst: 12 jun 2008, 21:41
door Sander
Tommy schreef:R8 crash is best een rare plek om te crashen... of gewoon veel te hard die bocht in gedoken en scherp ingestuurd naar rechter wand met gas eraf ofzo?
Gebeuren wel vaker overstuurde ongelukken daar.
Tis idd een kwestie van te hard de bocht in, gas los en dan komt de kont vanzelf..
Als je hem dan niet goed kan afremmen/opvangen dan krijg je dit..

Geplaatst: 12 jun 2008, 21:42
door Tinus_TDI
Helaas is de voormalig 90pk TDI niet zo spectaculair als het geweld waar de meeste van jullie mee rond rijden :( .
Maar ik heb met (enigste) diesel afgelopen zondag de 8e plaats gehaald op zandvoort.
Hier twee fimpjes tijdens het trainen.
http://www.youtube.com/watch?v=ZjGgUGll78k
http://www.youtube.com/watch?v=c3hVs0cl ... re=related
Geplaatst: 12 jun 2008, 21:46
door Stéphane
Sander schreef:Tommy schreef:R8 crash is best een rare plek om te crashen... of gewoon veel te hard die bocht in gedoken en scherp ingestuurd naar rechter wand met gas eraf ofzo?
Gebeuren wel vaker overstuurde ongelukken daar.
Tis idd een kwestie van te hard de bocht in, gas los en dan komt de kont vanzelf..
Als je hem dan niet goed kan afremmen/opvangen dan krijg je dit..

@Sander: Inderdaad, je was me net voor. Het asfalt kantelt daar ook net halverwege de bocht. Ook tijdens DF en andere sessie mensen daar uit zien breken, onder andere GTRene bijvoorbeeld.
Geplaatst: 12 jun 2008, 21:49
door Tommy
hmm ja.. ok heb daar idd nooit lift off gedaan. als je te lang in bleef sturen voelde je de boel ook wel licht worden. Maar weer een goed bewijs dat quattro niet heilig is, in the end... de banden bepalen nog altijd de grip

Geplaatst: 12 jun 2008, 21:55
door Sander
Je moet druk op de wielen houden, aangezien (zoals Stéphane ook zegt) het asfalt wat kantelt moet je zeker niet abrupt van je gas gaan.
Geplaatst: 12 jun 2008, 22:15
door Tommy
hmm ja, nouja gelukkig is die muur enigzins meegevend. Toch vervelend en erg zonde, maarja... je weet dat je dat kan overkomen op zo'n event met zo'n monster.
Geplaatst: 12 jun 2008, 22:29
door Lee M3
Tinus_TDI schreef:Maar ik heb met (enigste) diesel afgelopen zondag de 8e plaats gehaald op zandvoort.
Uh oh, laat het Mark Nauta maar niet lezen.
@Mike: nette foto's hoor, welke lens/lenzen had je nou allemaal gebruikt?
Geplaatst: 12 jun 2008, 22:40
door Mike S.
Mark Nauta schreef:Knappe foto's Mike!!
Maar GVD waarom heeft niemand mij gezegd dat er een Wiesmann GT stond. Die heb ik dus echt niet gezien verdorie!!!
had je maar niet zoveel bij die vangrail moeten hangen langs de baan he

Geplaatst: 12 jun 2008, 22:40
door Mike S.
Stylez M3 schreef:Tinus_TDI schreef:Maar ik heb met (enigste) diesel afgelopen zondag de 8e plaats gehaald op zandvoort.
Uh oh, laat het Mark Nauta maar niet lezen.
@Mike: nette foto's hoor, welke lens/lenzen had je nou allemaal gebruikt?
Voor de foto's op de baan had ik een canon lens 55-250 IS en voor de paddock foto's een sigma 17-70 f2.8-4.5 lens met pola filter
Geplaatst: 12 jun 2008, 22:45
door jd
RutgerK schreef:Tristan schreef:Mooie foto's. Die RS4 van JD Engineering / Jeroen Dik is heel DIK.

8)
Ik ben eigenlijk benieuwd of Jeroen Dik nog iets kon veranderen aan zijn RS4 qua onderstel. Volgens mij wordt in het filmpje van Metchu over burenruzie Jeroen's Golf op een trailer het terrein op gereden. Helaas voor Jeroen Dik dat de Golf uiteindelijk vervangen moest worden door de RS4.
Super mooie foto's Mark !
Het onderstel is origineel DRC die ik voor iets heb gemodificeerd en achter met een set andere veren, waardoor de auto nog iets lager ligt, karakter is hetzelfde gebleven. Moet nog wel een beetje "comfortabel" blijven, is ook 'moeders' auto, die ik stiekem als T-car heb ingezet

nadat de Golf 's morgens bij de training problemen kreeg met de koppeling van de 1,3 en 5 (DSG).
Dat een quattro niet heilig is, klaar. Maar dat je met een R8 er (meerdere keren?) afgaat vind ik wel byzonder. Ik rijd de RS met alle hulpelektronica uit(op het circuit), en is DAN zeer contoleerbaar met een veel meer overstuurd karakter dan wanneer je de elektronica aan laat..
Geplaatst: 12 jun 2008, 22:50
door Luco
Het is al meer gezegd he, dat je een sportwagen hebt of het nou een ferrari is of een r8 wil nog niet zeggen dat je kan rijden
