Goed verhaal, lekker Kort !

Goed verhaal, lekker Kort !
Defensie was ook een solide organisatie.......weet je hoeveel daar er uit zijn geflikkerd.......volgens mij niet.veejay schreef: 18 apr 2020, 16:09 Toch een prima voorbeeld van die NS persoon?
Misschien was dat ook wel een reden om niet meteen ZZP'er te worden en je voor 120 euro per uur te laten inhuren voor een Porker of m2 voor de deur. Dus lekker slapen zonder kopzorgen bij een economische crisis. Gewoon in loondienst bij een solide organisatie. Niks mis mee imho.
Kan een lering zijn uit 2008.
Een ambtenaar die thuis werkt is waarschijnlijk in zijn eigen tuin bezig.........
Ach, er zijn ook leraren met een M3..Bram schreef: 18 apr 2020, 15:46Die zullen met dat NS salaris nooit een M2, porker of wat dan ook op de oprit krijgen.Andre schreef: 18 apr 2020, 14:25 Je moet nu een vaste baan bij de overheid hebben. Ken iemand bij de NS die maakt zich nergens zorgen over. Krijgt ze loon mooi op tijd betaald ze hypotheek en leeft alsof de Corona crisis nooit heeft bestaan.
Als je in het slagveld alleen maar praat over tenten en springkussens dan wordt je al snel afgekeurd ja.....Downforce Hans schreef: 18 apr 2020, 18:29Defensie was ook een solide organisatie.......weet je hoeveel daar er uit zijn geflikkerd.......volgens mij niet.veejay schreef: 18 apr 2020, 16:09 Toch een prima voorbeeld van die NS persoon?
Misschien was dat ook wel een reden om niet meteen ZZP'er te worden en je voor 120 euro per uur te laten inhuren voor een Porker of m2 voor de deur. Dus lekker slapen zonder kopzorgen bij een economische crisis. Gewoon in loondienst bij een solide organisatie. Niks mis mee imho.
Kan een lering zijn uit 2008.![]()
Nou nou nou, lekker over 1 kam scheren weer HansDownforce Hans schreef: 18 apr 2020, 18:31Een ambtenaar die thuis werkt is waarschijnlijk in zijn eigen tuin bezig.........![]()
Nou, die heb ik niet met dat leraren salaris bij elkaar gespaard, dan moet ik m'n 378e verjaardag zien te halen...PeterB schreef: 18 apr 2020, 18:33Ach, er zijn ook leraren met een M3..Bram schreef: 18 apr 2020, 15:46Die zullen met dat NS salaris nooit een M2, porker of wat dan ook op de oprit krijgen.Andre schreef: 18 apr 2020, 14:25 Je moet nu een vaste baan bij de overheid hebben. Ken iemand bij de NS die maakt zich nergens zorgen over. Krijgt ze loon mooi op tijd betaald ze hypotheek en leeft alsof de Corona crisis nooit heeft bestaan.
De andere kant van de medaille is veel erger. 13,5 miljoen mensen die weinig of geen risico lopen wordt angst aangejaagd en zij verliezen economisch en sociaal op een schaal die haast niet voor te stellen is. Hoe lang mag en kan je die groep zo economisch beschadigen en sociaal isoleren met alle gevolgen van dien, waaronder ook een verhoogd sterftecijfer. Zes weken vinden we prima. Solidariteit! Maar 3 maanden, 6 maanden, eind 2020! De introductie van een onzinplan van een 1,5 meter maatschappij.
De economische depressie, we spreken dadelijk niet meer over een recessie, zal ook de groep van 4 miljoen ouderen opnieuw treffen in de vorm van lagere pensioenen en slechtere gezondheidszorg omdat we rigoureus moeten gaan bezuinigen. In onze economie worden sectoren zoals Transport, Hotels en Leisure, Horeca, Evenementen en Cultuur specifiek geraakt en die lijst wordt langer en langer. Van die materie heeft het RIVM geen verstand en de medisch deskundigen die dagelijks aanschuiven bij de praatprogramma’s ook niet.
Moet je dat YouTube interview met Kees de Kort wat ik hierboven postte maar eens kijken. Hoe de VS/NYC 'coronapatienten' telt: Een coronapatient levert qua 'kostenplaatje' naar verzekeraars voor het ziekenhuis in de VS 2.5 keer zoveel op als een normale patient bijvoorbeeld.frankie schreef: 18 apr 2020, 20:32 Nou, mooi opiniestuk hoor. Staat erin, waarom kunnen de Belgen wel hun slachtoffers tellen en wij niet. In België is juist heel veel kritiek op hoe ze de slachtoffers tellen omdat ze de overledenen in verzorgingshuizen er per definitie bij optellen, zonder te testen op doodsoorzaak.
Heel goed filmpje. Nu is het wachten natuurlijk op een filmpje van enkele DF'ers die gaan vertellen dat het faillissement toch echt eigen schuld is van de ondernemer want 0 inkomsten moet je makkelijk enkele maanden kunnen incasseren. We gaan het zien.
Ach. De realiteit heeft 'hun visie' allang en breed ingehaald. Jammergenoeg.HSR schreef: 19 apr 2020, 09:29Heel goed filmpje. Nu is het wachten natuurlijk op een filmpje van enkele DF'ers die gaan vertellen dat het faillissement toch echt eigen schuld is van de ondernemer want 0 inkomsten moet je makkelijk enkele maanden kunnen incasseren. We gaan het zien.
Ja, allemaal prutsers die ondernemers, blijkbaar is het bedrag wat een ondernemer per maand verdiend genoeg om het een paar jaar vol te houden, roep ff welke branche dat is, dan ga ik wat anders doen.HSR schreef: 19 apr 2020, 09:29Heel goed filmpje. Nu is het wachten natuurlijk op een filmpje van enkele DF'ers die gaan vertellen dat het faillissement toch echt eigen schuld is van de ondernemer want 0 inkomsten moet je makkelijk enkele maanden kunnen incasseren. We gaan het zien.
Luco schreef: 19 apr 2020, 10:04Ja, allemaal prutsers die ondernemers, blijkbaar is het bedrag wat een ondernemer per maand verdiend genoeg om het een paar jaar vol te houden, roep ff welke branche dat is, dan ga ik wat anders doen.HSR schreef: 19 apr 2020, 09:29Heel goed filmpje. Nu is het wachten natuurlijk op een filmpje van enkele DF'ers die gaan vertellen dat het faillissement toch echt eigen schuld is van de ondernemer want 0 inkomsten moet je makkelijk enkele maanden kunnen incasseren. We gaan het zien.
Als je dan zegt dat heel nederland/wereld gegijzeld wordt voor 5% dooie takken dan krijg je doodsbedreigingen, tot zover dit geciviliseerde land.
(weer verder met klussen kan ik zo binnen een week mijn huis ten gelde maken)
Moet een makkie zijn in deze tijd.
Waarom nu pas kritisch hierop, zijn ze allemaal verhuisd vanwege corona? Nou dat lijkt mij van niet. Heeft helemaal niks met Corona te maken dus wat mij betreft.Luco schreef: 19 apr 2020, 10:18 https://www.nu.nl/economie/6045719/klm- ... 3wjkvF43dw
top geregeld hier, ik zeg, laat maar klappen die prutsers.
Gebruikers op dit forum: Robbert92 en 2 gasten