TLRS schreef: 03 jul 2026, 13:03
Maar als iemand in de regen met teveel drank op zonder gordel flink hard naar z’n dinnetje rijdt.. kun je geen voorzichtig typje noemen toch.
Maar jij laat het overkomen alsof ie dat dagelijks gedaan heeft en dat zullen we waarschijnlijk nooit weten, maar ik denk bijna zeker van niet.
Ik heb ook gekke dingen gedaan vroeger waarvan ik nu denk dat ik toentertijd vele engeltjes op m'n schouder gehad moet hebben, maar ik ben er nog steeds....de meeste mensen zullen weleens gehad hebben dat ze goed weg gekomen zijn uit sommige onvoorzichtige acties.
Tot 2003 deed ik ook nooit m'n gordel om en in de jaren 80 was het bloed in m'n alcohol ook weleens wat aan de lage kant en stapte ik toch achter het stuur(zonder gordel dus

) en nu kan ik daar gewoon om lachen, hoewel het natuurlijk zwaar onverantwoordelijk was en ik zou dat nu ook nooit meer doen, maar het waren toen hele andere tijden dan nu en ook vele malen rustiger op de weg.
Ik was ook zeker geen voorzichtig type, maar ik denk dat er veel onvoorzichtige types zijn en die leven ook nog steeds.
tomgtr schreef: 03 jul 2026, 12:50
Zeker geweldig RIP. Daar is dan al weer groot verschil, ik heb een beetje bas gespeeld en trek vooral richting bas en drum.
En ik heb hier (nog steeds) een elektrische gitaar staan, die al meer dan 40 jaar in m'n bezit is....toentertijd nieuw gekocht met de bedoeling te leren spelen, maar het is altijd alleen bij "Smoke on the Water" op 1 snaar gebleven.