daar ligt het juist niet aanpartyondude schreef:Snap ik, kijk maar eens goed wat voor blok daar in ligt [img:15:15]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... ghing7.gif[/img]

daar ligt het juist niet aanpartyondude schreef:Snap ik, kijk maar eens goed wat voor blok daar in ligt [img:15:15]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... ghing7.gif[/img]
Een vriend van me heeft 2 sakers ( vader en zoon rijden er 1 ) en zij rijden 1.47 ( zoon ) en 1.53 ( pa zelf ). Die dingen zijn echt snel en dat alles voor zo rond de 50 k/stuk.Mathieu schreef:En zoals het een topcoureur betaamt, was Bleekemolen direct vlot onderweg. Na zijn feedback, besloot het Jadbalja team om enkele aanpassingen te doen aan de vering en schokbrekers voor een nog betere balans in de Saker. Vervolgens wist de rijder uit Aerdenhout een zeer snelle 1:46:1 neer te zetten: veruit de snelste tijd ooit van een Saker Sportscar op Circuit Park Zandvoort. “De weersomstandigheden waren vandaag erg goed vanwege het koele weer, maar toch geeft dit de potentie van de Saker Sportscar zeer goed weer!”, aldus Jeroen Bleekemolen.
Als een Saker dit kan dan kan een Corvette het toch ook
2.06 met de BMW en 1.50 met de Saker. Ik weet nu ook hoe je aan die 1.50 voor de Corvette komt CorCor Dame schreef:
Zijn zoon Bram rijdt ook met een BMW E30 en is daar erg rap mee. Dacht dat hij op CPZ zo rond de 2.02zat.
Met de Saker zo'n beetje rond de 1.46 a 1.47.
Vr. Gr.
Cor
Hielke wat bedoel je hiermee.........ikke niet begrijpHielke schreef: 2.06 met de BMW en 1.50 met de Saker. Ik weet nu ook hoe je aan die 1.50 voor de Corvette komt Cor![]()
E 30 modified kan onder de 2.00Dennis Cavallino schreef:Zal wel E30-M (Modified) zijn. Dan valt me de rondetijd nog best tegen, aan de andere kant bevestigt dat weer dat je met 40 pk extra en slicks ipv semislicks, niet meteen 10 seconden sneller rijdt, wat veel mensen vaak denken (op fora, op een circuit denken mensen daar heel anders over).
Peter Popeijus flikt dit in bijna elke auto/klasse waar hij een keer in deelneemt,Hielke, dat waren Remmo Niezen en Peter Popeijus. Die reden in de E30-standaard klasse wel regelmatig met zijn 2-en ver vooraan ja.
Mooie site.Peter Tunissen schreef:Op www.raceresults.nu kun je ook veel tijden en uitslagen vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast