[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BSqSAs5Y ... detailpage[/youtube]
Huisdieren
- Fabian
-
ErikS
Re: Huisdieren
Wat een softie, hij doet niks!
Heerlijk, wij hebben ook zo'n kat! :banaan:
Heerlijk, wij hebben ook zo'n kat! :banaan:
- Mike S.
- Auto: M135i
Over katten gesproken, dit is onze nieuwste aanwinst. word volgende maand een jaar.

- dvh
Mooi beest !
Dit is onze rooie rakker...

Dit is onze rooie rakker...
- Martin van der Zwaard
Zo'n rooie draak heb ik ook door het huis heen lopen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
@Fabian: joh! Da's Garfield in het grijs
Zo reageert de onze ook, ietsie pittiger maar laat ook met zich sollen. Leuk!
@Mike: hoe is zo'n Siamees in de "omgang" eigenlijk?
- Martin van der Zwaard
- Mike S.
- Auto: M135i
Geweldig, hele vriendelijke beesten die erg op mensen en andere dieren gericht zijn.Arthur schreef:@Fabian: joh! Da's Garfield in het grijsZo reageert de onze ook, ietsie pittiger maar laat ook met zich sollen. Leuk!
Zijn voor de rest heel erg mauwerig en erg slim haha.
Mocht er bij ons ooit weer eens een kat wegvallen dan komt er nog een siamees bij.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Zijn dus wel aanhankelijke types? Poes die wij nu hebben heeft volgens mij wat Siamees bloed. Is weliswaar helemaal zwart maar erg rank en slank. En een grote "prater"
Is "pas" 13 jaar dus mag nog wel ff mee. Maar mocht ze er ooit mee ophouden dan willen we daarna weer een aanhankelijke (schoot) kat. Britse korthaar lijkt me ook erg leuk. Siamees ook altijd apart gevonden maar dacht dat dat valse krengen waren.
Is "pas" 13 jaar dus mag nog wel ff mee. Maar mocht ze er ooit mee ophouden dan willen we daarna weer een aanhankelijke (schoot) kat. Britse korthaar lijkt me ook erg leuk. Siamees ook altijd apart gevonden maar dacht dat dat valse krengen waren.
- Luco
Soms is het echt zwaar kut om een huisdier te hebben, net umi in moeten laten slapen, net twee jaar oud 
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Jep dat is zwaar kut,sterkte ermee.Pennucciracing Luco schreef:Soms is het echt zwaar kut om een huisdier te hebben, net umi in moeten laten slapen, net twee jaar oud
- Michel P
Zwaar kut Luco, sterktest het verliesPennucciracing Luco schreef:Soms is het echt zwaar kut om een huisdier te hebben, net umi in moeten laten slapen, net twee jaar oud
Michel
- Michel P
Mijn 2 terriers die spelen in de tuin.
- Luco
Vandaag telefoon gehad van de dierenarts die Umi aan zijn poot had geopereerd.
Die vond het heel erg vreemd dat we de hond hadden laten inslapen en heeft dus gevraagd of die om wetenschappelijke redenen een autopsie mocht uitvoeren.
Uit de autopsie bleek dat die een hersentumor had zo groot als ongeveer 1,5 kippeei en die drukte op de agressiekant van de hersenen.
Zeer agressieve, snelgroeiende kwaadaardige tumor die dus steeds meer op zijn hersens ging drukken.
We hebben dus de juiste beslissing genomen want hij had binnen een aantal weken dus echt heel aggresief geworden en niet meer kunnen stoppen door de tumor.
Maakt het verhal niet minder zuur overigens, we missen hem heel erg.
Die vond het heel erg vreemd dat we de hond hadden laten inslapen en heeft dus gevraagd of die om wetenschappelijke redenen een autopsie mocht uitvoeren.
Uit de autopsie bleek dat die een hersentumor had zo groot als ongeveer 1,5 kippeei en die drukte op de agressiekant van de hersenen.
Zeer agressieve, snelgroeiende kwaadaardige tumor die dus steeds meer op zijn hersens ging drukken.
We hebben dus de juiste beslissing genomen want hij had binnen een aantal weken dus echt heel aggresief geworden en niet meer kunnen stoppen door de tumor.
Maakt het verhal niet minder zuur overigens, we missen hem heel erg.
-
DF-user-4179
das altijd KUT...
Hier onze verzameling.. en nee we wonen (nog) niet in een boerderij
Jipsie

Juppie

Zijn broertjes uit een asiel van nu alweer 4 Jaar.
Borro, Franse Basset van bijna 10 (herplaatser) alweer een jaar bij ons..

Fritz, In BE gefokte Engelse Basset dus er klopt niets van
Ook een herplaatser 2,5 jaar..

En onze laatste aanwinst
Joop.. Engelse Basset met papieren.. ook een herplaatser van net 1 jaar. Dit is een beste jongen.. weegt al 30 Kilo
en heeft gigantische poten dus dat beloofd nog wat

Hier onze verzameling.. en nee we wonen (nog) niet in een boerderij
Jipsie
Juppie
Zijn broertjes uit een asiel van nu alweer 4 Jaar.
Borro, Franse Basset van bijna 10 (herplaatser) alweer een jaar bij ons..
Fritz, In BE gefokte Engelse Basset dus er klopt niets van
En onze laatste aanwinst
-
Rupie
Mooi dat je die dieren zo opvangt 
- dvh
Leuke beeste !
Beetje een kleine bloedhond zeg maar
Beetje een kleine bloedhond zeg maar
-
DF-user-4179
Een Engelse basset is een kruising tussen een franse basset en een bloedhond van oorsprong ja
ik vind het (sorry als ik mensen nu voor het hoofdstoot) niet "normaal" om een pup te nemen als er zoveel honden worden gedumpt en in slechte leef omgevingen zitten.. Nou als je ziet wat daar uit komt. Dit zijn niet de meest "handige" honden, vreten alles op, luisteren slecht, graven je hele tuin om en kunnen praktisch niet alleen zijn. Maar ik wou altijd al Bassets en nu ik thuis werk kan dat dus ook gewoon.
We hebben af en toe ook opvang.. Nu ook een.. een teef van 5 welke iedere loopsheid pups heeft gehad in een broodfokkerij in Belgie.. Arme beest is nu na 2 week hier te hebben gelopen nog erg bang voor mensen (vooral mannen) en hangt bijna op de grond vanwege al het overtollige vel
ik vind het (sorry als ik mensen nu voor het hoofdstoot) niet "normaal" om een pup te nemen als er zoveel honden worden gedumpt en in slechte leef omgevingen zitten.. Nou als je ziet wat daar uit komt. Dit zijn niet de meest "handige" honden, vreten alles op, luisteren slecht, graven je hele tuin om en kunnen praktisch niet alleen zijn. Maar ik wou altijd al Bassets en nu ik thuis werk kan dat dus ook gewoon.
We hebben af en toe ook opvang.. Nu ook een.. een teef van 5 welke iedere loopsheid pups heeft gehad in een broodfokkerij in Belgie.. Arme beest is nu na 2 week hier te hebben gelopen nog erg bang voor mensen (vooral mannen) en hangt bijna op de grond vanwege al het overtollige vel
- dvh
Beagels zijn ook ongeloofelijk onbehoorlijke honden, daar lijken ze enigzins wel wat op
Gelukkig zijn er ook nog altijd mensen die juist de kneusjes willen ipv de pups !
Gelukkig zijn er ook nog altijd mensen die juist de kneusjes willen ipv de pups !
-
DF-user-4179
beagle is veel minder fors... Alleen is het gros van de beagles te dik..
beagle

Basset

Basset is wat meer zoals hij uit kijkt
een clown
En lomp... als je wat op tafel laat staan wat enigzins eetbaar is is het op 
beagle
Basset
Basset is wat meer zoals hij uit kijkt
-
Xave30
Jipsie kijkt echt zo van: "Kan ik U ergens van dienst zijn?arnold naber schreef: Jipsie
![]()
- Sjoerd MP BMW
Pardon?!arnold naber schreef:ik vind het (sorry als ik mensen nu voor het hoofdstoot) niet "normaal" om een pup te nemen als er zoveel honden worden gedumpt en in slechte leef omgevingen zitten...
Het zijn juist die mensen die in een opwelling een puppy kopen om er vervolgens achter te komen dat ze of geen tijd of ervaring hebben. Laatste reden wordt vaak aangeduid met 'hond is onhandelbaar'.
Een huisdier is geen kind, maar het beest is wel afhankelijk van je. Zo'n beest schaf je ook voor z'n leven aan...
- Robertdj
Klote zeg, was echt een lieve hondPennucciracing Luco schreef:Soms is het echt zwaar kut om een huisdier te hebben, net umi in moeten laten slapen, net twee jaar oud
-
DF-user-4179
Dat bedoel ik toch ook.. Ik neem liever een afdankertje, Die door mensen in een opwelling is gekocht (zie onze nieuwe aanwinst) als dat ik zelf een pup koop.. hoe leuk dat ook is..Sjoerd MP BMW schreef:Pardon?!arnold naber schreef:ik vind het (sorry als ik mensen nu voor het hoofdstoot) niet "normaal" om een pup te nemen als er zoveel honden worden gedumpt en in slechte leef omgevingen zitten...
Het zijn juist die mensen die in een opwelling een puppy kopen om er vervolgens achter te komen dat ze of geen tijd of ervaring hebben. Laatste reden wordt vaak aangeduid met 'hond is onhandelbaar'.
Een huisdier is geen kind, maar het beest is wel afhankelijk van je. Zo'n beest schaf je ook voor z'n leven aan...