[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BSqSAs5Y ... detailpage[/youtube]
Geweldig, hele vriendelijke beesten die erg op mensen en andere dieren gericht zijn.Arthur schreef:@Fabian: joh! Da's Garfield in het grijsZo reageert de onze ook, ietsie pittiger maar laat ook met zich sollen. Leuk!
@Mike: hoe is zo'n Siamees in de "omgang" eigenlijk?
Jep dat is zwaar kut,sterkte ermee.Pennucciracing Luco schreef:Soms is het echt zwaar kut om een huisdier te hebben, net umi in moeten laten slapen, net twee jaar oud
Zwaar kut Luco, sterktest het verliesPennucciracing Luco schreef:Soms is het echt zwaar kut om een huisdier te hebben, net umi in moeten laten slapen, net twee jaar oud
Jipsie kijkt echt zo van: "Kan ik U ergens van dienst zijn?arnold naber schreef: Jipsie
![]()
Pardon?!arnold naber schreef:ik vind het (sorry als ik mensen nu voor het hoofdstoot) niet "normaal" om een pup te nemen als er zoveel honden worden gedumpt en in slechte leef omgevingen zitten...
Klote zeg, was echt een lieve hondPennucciracing Luco schreef:Soms is het echt zwaar kut om een huisdier te hebben, net umi in moeten laten slapen, net twee jaar oud
Dat bedoel ik toch ook.. Ik neem liever een afdankertje, Die door mensen in een opwelling is gekocht (zie onze nieuwe aanwinst) als dat ik zelf een pup koop.. hoe leuk dat ook is..Sjoerd MP BMW schreef:Pardon?!arnold naber schreef:ik vind het (sorry als ik mensen nu voor het hoofdstoot) niet "normaal" om een pup te nemen als er zoveel honden worden gedumpt en in slechte leef omgevingen zitten...
Het zijn juist die mensen die in een opwelling een puppy kopen om er vervolgens achter te komen dat ze of geen tijd of ervaring hebben. Laatste reden wordt vaak aangeduid met 'hond is onhandelbaar'.
Een huisdier is geen kind, maar het beest is wel afhankelijk van je. Zo'n beest schaf je ook voor z'n leven aan...
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 14 gasten