Dank.
Een zwarte is bijv $ 350 en een zilveren $ 550...
mmm
Dank.
Die bedoel ik idd. de UK Police Impreza daarnaast de op WRX basis een State Patrol en op WRX basis een Japanse politie uitvoering.EmielS60 schreef: 21 dec 2023, 20:18 Ik zou toch heel graag airbrush onder de knie willen krijgen, maar eer je daar leuk mee kan werken ben je alweer dik geld kwijt.
Heb een aantal tamiya modellen (850 T-5 & Celica WRC) en daar kom ik nu niet verder mee omdat het buiten/in de garage te koud is om met spuitbussen te klooien.
@alexsti, 2006/2007 Hawkeye WRC van autoart is de heilige graal. Denk dat je doelt op de UK police impreza, die zit rond de 100/150€ qua waarde, gaaf model is dat.
EmielS60 schreef: 02 jun 2023, 10:41 Beetje spielerei voor een instagram foto competitie;
IMG_4610.jpeg
GAAAAAAF !!!!!EmielS60 schreef: 23 aug 2023, 23:01 IMG_6412.jpeg
Tja…eBay/Catawiki als je op de camping zit…
Paar oud/tweedehands en heel goedkoop, beetje reparatie werk. Rally auto’s zijn nieuw.
Celica Kankunnen, rally Finland van Top Marques
Evo 4 van Tommi Mäkinen van OttoMobile
Impreza van Mäkinen, ook van OttoMobile
F1 2000, Schumacher van Hotwheels
F1 2002, Schumacher, Hotwheels
Ferrari 512 Hotwheels
Reynard (CART/Indycar) Alessandro Zanardi, model van 25 jaar oud inmiddels, gemaakt door de voorganger van AutoArt; UT models.
Geldt dat wisselen ook voor vrouw/vriendin?Nevolution6RSII schreef: 14 mar 2024, 20:47 Het is maar goed dat je niet mijn buurman bent, want dan zouden we waarschijnlijk uiteindelijk van huis moeten wisselen !!!![]()
![]()
Er komt zoveel bij dat ik vanzelf een keer op straat kom te staan.