Ik heb niks meer met BMW.

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie

BMW?

Ik ben er doodziek van!
44
60%
Ik buk graag.
29
40%

Totaal aantal stemmen: 73

RVV

Re: Ik heb niks meer met BMW.

Bericht door RVV » 12 jul 2011, 14:56

Pennucciracing Luco schreef:
RVV schreef:http://www.driving-fun.com/forum/search ... d=newposts" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Van de laatste 15 draadjes gaan er 1 specifiek over een BMW model. En deze discussie dan.
Hoe gekleurd wil je het hebben???????????????????????????????????????????????????
http://www.driving-fun.com/2097/home/sp ... eters.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Dan vind ik Mattijs als voorbeeld stellen, met het oog op een gekleurde bril wel zo'n beetje het slechtste voorbeeld wat je kunt stellen. Als er iemand hier op DF is die niet gekleurd schrijft laat staan gekleurd over BMW schrijft dan is het Mattijs wel.

Maar goed sommige dingen draven wel wat door. Dat gefap op de 1M is ook zwaar over de houdbaarheidsdatum heen. Dat draadje boeit eigenlijk ook niet meer. Alles wat er over is geschreven dat staat er ondertussen wel. Alle filmpjes die bekend zijn staan er ondertussen wel.

Maargoed voor mezelf sprekend.. Ik heb zelf steeds minder met BMW als merk. Gaat allemaal een kant op waar ik me als liefhebber niet echt ik kan vinden.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 12 jul 2011, 14:59

Je ziet die stemmingmakerij ook wel vaak bij die net gestopte rokers. decennia gerookt. Van 't roken af voor 'n tijdje en dan komt 't: Iedere nog-roker en sigaret moet 't ontgelden. Want zij-de niet rokers- hebben 't lichtt gezien.
Wat waren ze fout bezig al die jaren, maar god heeft hun verlost en nu zijn ze op 't juiste pad en willen dat graag uitdragen, met discussie en stemmingmakerij.

Ik blijf gewoon(doorgaan met banden) roken.

DISCLAIMER: Deze was metaforisch bedoeld, nooit gerookt en zal dat ook niet doen. Alleen paling.
En banden.

Yes /Hoppa weer meer traffic. :kikker:
Laatst gewijzigd door Robin op 12 jul 2011, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Harrie

Bericht door Harrie » 12 jul 2011, 14:59

Rico, dan ben ik benieuwd waar je ondertussen met een schuin oog naar kijkt?

Rupie

Bericht door Rupie » 12 jul 2011, 15:03

Robin schreef:Je ziet die stemmingmakerij ook wel vaak bij die net gestopte rokers. decennia gerookt. Van 't roken af voor 'n tijdje en dan komt 't: Iedere nog-roker en sigaret moet 't ontgelden. Want zij-de niet rokers- hebben 't lichtt gezien.
Wat waren ze fout bezig al die jaren, maar god heeft hun verlost en nu zijn ze op 't juiste pad en willen dat graag uitdragen, met discussie en stemmingmakerij.

Ik blijf gewoon(doorgaan met banden) roken.

DISCLAIMER: Deze was metaforisch bedoeld, nooit gerookt en zal dat ook niet doen. Alleen paling.
En banden.

Yes /Hoppa weer meer traffic. :kikker:
Nu heb ik wel weer wat te melden :tooth:

Ook dat is afhankelijk van je karakter kan ik als ex roker vertellen en ja, ja, als voormalig BMW rijder! :popcorn:

Andre

Bericht door Andre » 12 jul 2011, 15:04

Ja die zware baffer achter de achteras zo voel ik me lijf momenteel ook. Ben klaar met dubbelfriss.

:)

Rico zit in de ontkenningsfase. Hij kijkt met een scheef oog naar een 1M. Diep in ze hart snapt ie wel dat ie het straks niet meer kan onderdrukken. :)

Er komen nog een witte en VO binnen bij de Beier. Ze zijn nog te configureren rico:)

Luco

Bericht door Luco » 12 jul 2011, 15:09

RVV schreef:
Pennucciracing Luco schreef:
RVV schreef:http://www.driving-fun.com/forum/search ... d=newposts" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Van de laatste 15 draadjes gaan er 1 specifiek over een BMW model. En deze discussie dan.
Hoe gekleurd wil je het hebben???????????????????????????????????????????????????
http://www.driving-fun.com/2097/home/sp ... eters.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Dan vind ik Mattijs als voorbeeld stellen, met het oog op een gekleurde bril wel zo'n beetje het slechtste voorbeeld wat je kunt stellen. Als er iemand hier op DF is die niet gekleurd schrijft laat staan gekleurd over BMW schrijft dan is het Mattijs wel.

Maar goed sommige dingen draven wel wat door. Dat gefap op de 1M is ook zwaar over de houdbaarheidsdatum heen. Dat draadje boeit eigenlijk ook niet meer. Alles wat er over is geschreven dat staat er ondertussen wel. Alle filmpjes die bekend zijn staan er ondertussen wel.

Maargoed voor mezelf sprekend.. Ik heb zelf steeds minder met BMW als merk. Gaat allemaal een kant op waar ik me als liefhebber niet echt ik kan vinden.
Volgens mij zeg ik niks over Mathijs?
Het staat op de frontpage van DF, dus is het een stukje van DF, wie het dan ook geschreven heeft.
Jij kan het een slecht voorbeeld noemen, maar ik zie het toch echt als een roze bril bmw fapperij, wil je die kant op als df, prima.
Alleen zal het de andere merken rijders steeds minder aanspreken.
Het was hier juist zo leuk omdat er een mengelmoes was van alles en nog wat, het slaat nu door naar meer en meer bmw.
Je zegt zelf dat je er steeds minder mee hebt, maar je zit andere merken net zo makkelijk af te zeiken en verdedig je heel erg fanatiek toch wel bmw.

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 12 jul 2011, 15:11

Nutkees schreef:Old times, hell yeah dat was nog eens lachen.. gelukkig hebben we de video's nog !!!!!

Blij dat een kleine groep nog steeds met regelmaat bij elkaar komt, nu al weer zin in zaterdag.. :hangloose:
Dan zal ik maar vast bidden voor betere weersverwachtingen als ik jou was.. :mrgreen:

Michel P

Bericht door Michel P » 12 jul 2011, 15:17

En VO is wel een kleurtje voor Rico toch Andre :wave:

RVV

Bericht door RVV » 12 jul 2011, 15:27

Harrie schreef:Rico, dan ben ik benieuwd waar je ondertussen met een schuin oog naar kijkt?

Harrie momenteel kijk ik nergens na. Ben dik tevreden over de Z4 als speel/fun auto. En de 330d doet het prima als familieauto. Een 1M is voor mij geen natte droom. Dat was de e46 M3 CS indertijd wel.

Luco zo anti anders dan BMW ben ik niet hoor. Andere merken afzeiken doe ik zelden. Tenzij je je stoort aan de Kangoo klepram opmerking ;-)

Harrie

Bericht door Harrie » 12 jul 2011, 15:30

RVV schreef:
Harrie schreef:Rico, dan ben ik benieuwd waar je ondertussen met een schuin oog naar kijkt?

Harrie momenteel kijk ik nergens na. Ben dik tevreden over de Z4 als speel/fun auto. En de 330d doet het prima als familieauto. Een 1M is voor mij geen natte droom. Dat was de e46 M3 CS indertijd wel.

Luco zo anti anders dan BMW ben ik niet hoor. Andere merken afzeiken doe ik zelden. Tenzij je je stoort aan de Kangoo klepram opmerking ;-)
Zou je je Z4 niet in willen ruilen voor een mooie Z4M?

Luco

Bericht door Luco » 12 jul 2011, 15:34

RVV schreef:

Niet enkel aan die opmerking, maar aan het hele verhaal, je doet het overkomen of alle dealers zo zijn, maar weet je, laat maar, want er wordt maar weer eens erg duidelijk dat je heel slecht met kritiek om kunt gaan betreffende jouw mening,
Als er zulke verhalen over diverse bmw dealers hier neergezet zouden worden was er allang ingegrepen.

Harrie

Bericht door Harrie » 12 jul 2011, 15:36

Luco, ik zit nou al enige tijd tegen die geweldige avatar van jou aan te kijken.....geef daar eens wat meer info over. Volgens mij zijn we het daar met z'n allen over eens dat dat pas echte driving fun is.

Luco

Bericht door Luco » 12 jul 2011, 15:38

Dansend mokkel Harrie, meer weet ik ook niet, haha

Robin

Bericht door Robin » 12 jul 2011, 15:38

Vreemde naam voor 'n dansend mokkel. :kikker:

Harrie

Bericht door Harrie » 12 jul 2011, 15:44

Pennucciracing Luco schreef:Dansend mokkel Harrie, meer weet ik ook niet, haha
Godsamme zeg.....is het een van de weinige dingen waar we merkenblind voor kunnen en mogen zijn....hoeft alleen maar te voldoen aan het type... "vrouw".....is van bijzondere schoonheid (alhoewel..het plaatje is erg klein) en bijzondere opties........ EN DAN WETEN WE ER NIKS VAN...... :'( :'(

Luco

Bericht door Luco » 12 jul 2011, 15:47

Ja ik weet echt niet meer hoe ik eraan gekomen ben :tong:

Remmie

Bericht door Remmie » 12 jul 2011, 15:47

Poll is behoorlijk duidelijk :lol:

65% is doodziek van BMW. Dus wat gaan we nu rijden?

Iemand een E36 318IS kopen? :df:

RVV

Bericht door RVV » 12 jul 2011, 15:49

Een Z4M zou kunnen in de toekomst. Maar voorlopig nog geen behoefte aan.

Luco ik ben juist erg voorzichtig met mijn Renault verhaal ik noem de dealer ook niet. (ook al is die failliet) Ik noem de plaats ook niet, omdat er ondertussen een nieuwe Renault dealer zit en ik niet wil dat ik met mijn verhaal die dealer zou schaden.

Daarintegen zie ik wel andere mensen BMW dealer bedrijven met naam en toenaam/plaats worden genoemd. Dat staat er nog steeds hoor. Ik heb niks weggehaald :wink:

Voor alle duidelijkheid ik ben alles behalve anti Renault Luco. Die stunt die ze hebben uitgehaald op de ring en de 1M te kakken hebben gezet vind ik prachtig. Straks een R26r variant er van en die Megane gaat dik onder de 8 minuten. Maar mijn ervaring betreffende die dealer indertijd is wel iets wat bij mij persoonlijk negatieve bagage is. Overigens koop ik mijn auto's waar het me uitkomt. De Z4 die ik heb gekocht komt niet eens bij een BMW dealer vandaan. Waarom niet? Omdat die er veel te duur mee zijn. Over het algemeen vin d ik BMW's bij BMW dealers te duur. Beetje zoeken en puzzelen en je bespaart tot wel 5000 euro op hetzelfde model als die niet bij een BMW dealer staat. Maar soms vind ik de voor mij juiste BMW toch voor een goede prijs bij een BMW dealer.. en dan als ik binnen kom en aangeef dat ik interesse heb dan weten ze daar wel goed en professioneel op in te springen.

Rupie

Bericht door Rupie » 12 jul 2011, 16:20

Afbeelding

Robin

Bericht door Robin » 12 jul 2011, 16:30

En aan originaliteit ontbreekt 't je ook al niet Ruben. :thumbup:

Dutch

Bericht door Dutch » 12 jul 2011, 16:36

Pennucciracing Luco schreef:Het staat op de frontpage van DF, dus is het een stukje van DF, wie het dan ook geschreven heeft.
Jij kan het een slecht voorbeeld noemen, maar ik zie het toch echt als een roze bril bmw fapperij, wil je die kant op als df, prima.
Ik wil 't de volgende keer best tussen aanhalingstekens zetten, hoor. Want zo was 't natuurlijk bedoeld: de auto waarvan BMW hoopt dat die een Mercedes- en Audi-killer wordt. De goede verstaander zal er de ironie wel van inzien. Ik heb in ieder geval van bedrijfswege geen roze bril verstrekt gekregen.

En voor de rest:
Dutch schreef:Klote-BMW's ook. :roll: :mrgreen:

dvh

Bericht door dvh » 12 jul 2011, 19:02

550 in groningen is 1500 euro hier :tooth:
Ik zit net 100 euro hoger netto.. Dat is allemaal goed te doen.

Hypotheken van 1000-1500 euro ( netto ) in de maand zijn echt killing.. zeker voor 2 verdieners..
Dan moet je echt zeg maar :hot:

Verbaas me overigens over de mooie goedkope huizen in Friesland wanneer ik bij m'n moeder op bezoek ben..

ErikS

Bericht door ErikS » 12 jul 2011, 19:52

Remmie schreef:Poll is behoorlijk duidelijk :lol:

65% is doodziek van BMW. Dus wat gaan we nu rijden?

Iemand een E36 318IS kopen? :df:
JA! :tooth:

HJ2

Bericht door HJ2 » 12 jul 2011, 20:11

Even een gedachten experiment om de discussie te voeden / of misschien te convergeren:

Wat te denken van een voorwielaangedreven BMW met besturing op de achterwielen?, nou?

Joy

Bericht door Joy » 12 jul 2011, 20:19

Die mogelijkheid heeft elke BMW. Dat noemen ze de R-modus. :D

Plaats reactie