Miesjel schreef: 10 mei 2021, 21:16 ITB's
Ik zou het niet doen, rijdt voor geen meter. Bak herrie enzo.
![]()
Inderdaad, gewoon een TDI erin........
Jos.
Miesjel schreef: 10 mei 2021, 21:16 ITB's
Ik zou het niet doen, rijdt voor geen meter. Bak herrie enzo.
![]()
Hoe heb jij dat met de kvs slangen gedaan?Rene-RS schreef: 16 jan 2017, 22:58 Lekker fris inderdaad!
Die "oliekoeler" die je oranje hebt gemaakt...ga je die niet vervangen door een sandwichtplate met oliekoeler eraan? Ik heb de mijne er eerst tussenweg gehaald.....koelen met 90graden kvs zie ik het nut niet echt van in...

Mss als tip als je zo gaat oliedruk maken met een onbekende pan grootte...daNpy schreef: 20 mei 2021, 11:38 Heb er 4 liter olie ingegooid. De peilstok en het hulsje zijn nieuw, maar er zit een Schrick carterpan onder waarvan ik niet weet of die dezelfde inhoud heeft. Met 4 liter staat de peilstok al op "vol" (motor heeft nog niet gedraaid).

Voor de peugeot 205 zijn lage radiateurs te krijgen voor ITB/carbs (zijn ook extra dik):daNpy schreef: 22 jul 2021, 21:31 En ik zoek meteen radiateur van 25x75cm. Heb de tip gekregen voor een Peugeot 205 radiateur maar die slechts 3 cm lager dan de VW versies (30 vs 33 cm). Weet iemand waar je die desnoods custom kunt laten maken? Anders zit je ook weer met de aansluitingen en slangen...
En een langere gaskabel heb ik nu dus ook nodig![]()
Gebruikers op dit forum: bartb, Bing [Bot], Edwin de Haas, Godspeed, Herr Erik, Kocheler, mark123, MartijnGizmo en 17 gasten