http://www.AdjeM3.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ?

Hier nog met (zieke) passagier, dus een van de eerste rondjes.....
Adje, BEDANKT!
dat dacht ik ook toen ik het filmpje zag, maar de inhaler was er blijkbaar van overtuigd van dat je hem ruimte gaf, ik kan me dat moeilijk voorstellen en denk dat het "in the heat of the moment" gebeurdeIcsunonove schreef:Mijn gedachten hierbij: Moet dat nou zo?Roel SpeedCars schreef:
Ik denk dat dat hier is Hans wat jij bedoelt, krijg de ruimte (wordt gegeven) en dan links erlangs![]()
![]()
Ah dat was dat vingertje naar Metchu dat die de laatste marshall niet moest vergeten :twisted:Metchu schreef:
hij maakt van ze vingertjes een echte pistool en maakt dan een schietgeluid door de lipjes te tuiten... net zoals hij vroeger deed op de basisschool, alleen is het nu koeler om het vanuit een M5 te doen... beetje het drive-by idee :twisted:
Reed al effe achter je en toen je iets naar rechts stuurde ging ik er voorbij, ruimte genoeg.Icsunonove schreef:/knip/
Mijn gedachten hierbij: Moet dat nou zo?![]()
Ik stuurde na uitkomen Audi-S naar links, om jullie er rechts langs te laten. Terwijl ik naar links stuurde zag ik dat jij nog meer naar links ging om in te halen, en besloot ik om je niet klem te rijden om dan maar rechtdoor te blijven rijden. Terug naar rechts leek me nl. ook niet handig, gezien daar al een oranje Z3 aan kwam stormen... Geeft niet, ik had alles in de gaten dus geen schrik ofzo. Ik wist dat ik niet de snelste op de baan zou zijn (understatement), maar dit droeg wel erg bij aan het "declasserings-gevoel".Roel SpeedCars schreef:Reed al effe achter je en toen je iets naar rechts stuurde ging ik er voorbij, ruimte genoeg.Icsunonove schreef:/knip/
Mijn gedachten hierbij: Moet dat nou zo?![]()
Mocht het anders zijn overgekomen, sorry was zeker niet te bedoeling om 'te stunten', gevoelsmatig kreeg en zag ik de ruimte
Icsunonove schreef:... Geeft niet, ik had alles in de gaten dus geen schrik ofzo. Ik wist dat ik niet de snelste op de baan zou zijn (understatement), maar dit droeg wel erg bij aan het "declasserings-gevoel"...
Weet ik ook gelijk hoe Zonta zich voelde:
/filmpje/
Jawel maar geen tijd op te plaatsen , en jij kom daar niet in voorlida dijkstra schreef:He Aad,
Had jij niet nog een filmpje? Of heb je die ook geschrapt?
Ben eigenlijk wel benieuwd
Hè wat jammer, ik dacht dat je nog iets had dat ik achter Elmar aanreed.............Aad schreef:Jawel maar geen tijd op te plaatsen , en jij kom daar niet in voorlida dijkstra schreef:He Aad,
Ik zal je mijn hoge resolutie foto's wel via msn doorsturenTom V schreef:Mooie foto's Adje, ik sta er helaas niet bij ( nog best veel gereden toch ) dus ik houd me aanbevolen voor de volgende keer.
hey Lida, ben jij nu diegene die auto's op gaat drukkenlida dijkstra schreef:Hè wat jammer, ik dacht dat je nog iets had dat ik achter Elmar aanreed.............Aad schreef:Jawel maar geen tijd op te plaatsen , en jij kom daar niet in voorlida dijkstra schreef:He Aad,
want anders laat je dat filmpje alsnog zien hier?Aad schreef:Van dat stukje weet ik niets , maar heb wel een stucadoor die gratis werkt hier
Nee helemaal niet , anders stopt die ermeeGTRene schreef:want anders laat je dat filmpje alsnog zien hier?Aad schreef:Van dat stukje weet ik niets , maar heb wel een stucadoor die gratis werkt hier![]()
Toch ook maar eens naar zo een dag toe hoor. Wel gaaf weer jongens!Macboy schreef:
Echt iets voor mij die Allen.allen schreef:Ga jij nu eerst zelf maar eens beginnen met rijden in plaats van commentaar geven en roepen dat alles wat voor jou is. Je bent momenteel nog erger dan Hans. Die doet in ieder geval nog voorkomen alsof hij niet alleen een poetser is. En overigens... De handschoenen zijn me niet opgevallen, maar stel dat ze van leer zijn en gouden stiksels hebben, dan moet dat voor jou toch een genot om te zien zijn? :twisted:Macboy schreef:Heeft Ruben nu nette herenschoenen aan ? Das nog erger dan die kisten![]()
Verdorie, vroeg ik om foto's, heeft niemand ze gemaakt ...
Groeten van een echte rijder!
een trage, dat dan weer wel
Wilde ik destijds ook, maar die levertijdenRoel SpeedCars schreef:Klopt Aad ... 17 inch Rota SDR die mot ik hebbuh
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten