G Kolkman schreef: Verder als enige nog een buitenritje gemaakt in de middagpauze (was niet de bedoeling, maar was in no-time 30 km van het circuit af) over FENOMENALE wegen. Ik roep hier dat iedere zichzelf respecterende DF-er die wegen zou moeten proberen, maarja, als starsletrijder wordt je (terecht
) niet serieus genom, eh, aangehoord. Vrijdag ga ik dat stukkie weer rijden en als m'n cam er dan niet uitziet hoop ik dan wat betere beelden vast te leggen 8) (batterijen camera waren op het moment supreme uiteraard leeg).
+
= 8)G Kolkman schreef:4x4 rijden is afgelast vanwege een sterfgeval in de familie van die kerel die dat runt. Wel jammer maar het geeft mij precies wat ik nog nodig had: tijd om buiten wegen te zoeken. Ik móet die krappe 2e versnellingsshit terugvinden morgen, heb al een kaart van de omgeving. Dan om een uur of 12 richting het noorden (route nog te bepalen maar denk er over om in de carrefour een compas te kopen en dan zelf iets in elkaar te fabrieken. Who needs Domdom anyway
.
1 van de weggetjes uit de eerste quote (en dit is niet eens een heel extreem bijzondere combi

Exact 2000 km op de dagteller staan (de dag begon bij 1880):
Het idee zoals hierboven is daadwerkelijk uitgevoerd, om 12 uur ben ik richting het noorden gaan rijden. Alleen ben ik bij de snelweg dus maar doorgereden tot ik het om half 5 's middags (eigenlijk zonder pauze) wel welletjes vond

You know the score then

Ik was toen (half 5) nog steeds maar halverwege Lyon/Dijon

Zaterdag maar 50 km gereden naar Trier, zondag nog dwars door luxemburg gereden. Een ieder die daar wel eens geweest is weet hoe leuk dat kan zijn