Porsche 718 Boxster / Cayman
- Philipoo
Re: Porsche 718 Boxster / Cayman
Dan bestel je zo'n prachtige spec! En dan doe je die afgrijselijke stoelen erin. Gedsie..
@Tom, dat is alleen jouw keuze omdat de vrouw gaat klagen. Heb een aantal keer spyder rs gereden en dat is wel fantastisch hoor! Zou mijn keuze zijn boven een gt3rs denk ik.. kan toch niet goed genoeg rijden om het volle potentieel uit een 3rs te halen!
@Tom, dat is alleen jouw keuze omdat de vrouw gaat klagen. Heb een aantal keer spyder rs gereden en dat is wel fantastisch hoor! Zou mijn keuze zijn boven een gt3rs denk ik.. kan toch niet goed genoeg rijden om het volle potentieel uit een 3rs te halen!
-
De Turbo S lijkt evengoed de meest gekozen Porsche op dit moment te zijn.tomgtr schreef: 09 dec 2024, 22:05 Porsche centrum zijn de grootste ratten. Verkopen een nieuwe auto 2e hands met markup. Dat ze dat bij pon toestaan snap il nils van. Voor dat geld heb je een aardig gespecte turbo s. Ongetwijfeld minder spectaculair on track maar heerlijk voor spirited drive en prima semi daily. Ik weet niet heel stoer masr dst zou mijn leuze zijn.voor dit soort knaken. Wellicht meer afschrijving maar zo goed in de markt liggen die spyders en gt4rs ook niet. En voor oude lijken is een ritje turbo s en dan fris uitstappen eem mooi compromis.
Elke beetje Diehard Porsche eigenaar die ik ken, is RS af, en rijdt nu Turbo S.
Alsof ze allemaal voor de laatste mogelijkheid op het gebied van Turbo S zijn gegaan.
Ik ben voorlopig écht gek op de Spyder RS.
Zou nogsteeds mijn keuze zijn tov any 911.
- tomgtr
ErikS schreef: 10 dec 2024, 11:08De Turbo S lijkt evengoed de meest gekozen Porsche op dit moment te zijn.tomgtr schreef: 09 dec 2024, 22:05 Porsche centrum zijn de grootste ratten. Verkopen een nieuwe auto 2e hands met markup. Dat ze dat bij pon toestaan snap il nils van. Voor dat geld heb je een aardig gespecte turbo s. Ongetwijfeld minder spectaculair on track maar heerlijk voor spirited drive en prima semi daily. Ik weet niet heel stoer masr dst zou mijn leuze zijn.voor dit soort knaken. Wellicht meer afschrijving maar zo goed in de markt liggen die spyders en gt4rs ook niet. En voor oude lijken is een ritje turbo s en dan fris uitstappen eem mooi compromis.
Elke beetje Diehard Porsche eigenaar die ik ken, is RS af, en rijdt nu Turbo S.
Alsof ze allemaal voor de laatste mogelijkheid op het gebied van Turbo S zijn gegaan.
Ik ben voorlopig écht gek op de Spyder RS.
Zou nogsteeds mijn keuze zijn tov any 911.
-
Die kleur van die Spyder 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik liet 'm juist staan om die kleur:)
992 Turbo S, volgens mij bestaat er geen competentere daily
GT4RS , volgens mij bestaat er geen oncomfortabeler daily:)
- Philipoo
Heb je nooit gezien wat er bij Roy in de garage staat?
-
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Oncomfortabel valt hier dus enorm mee.Robin schreef: 10 dec 2024, 13:07 Ik liet 'm juist staan om die kleur:)
Die Britten klagen steen en been over de hardheid van de RS, maar ze moeten klagen over hun kwalitatief uitermate beroerde B wegen, niet over de RS.
In NL, met het beste kwalitatieve wegennet zowel A als B wegen, totaal niets te klagen met de RS, smooth van hier tot Tokio, al weet ik niet hoe de wegen in Tokio er aan toe zijn.

-
Enige nadeel in NL zijn wel de talrijke drempels. Kun je die nog een beetje fatsoenlijk nemen?romo schreef: 10 dec 2024, 13:49Oncomfortabel valt hier dus enorm mee.Robin schreef: 10 dec 2024, 13:07 Ik liet 'm juist staan om die kleur:)
Die Britten klagen steen en been over de hardheid van de RS, maar ze moeten klagen over hun kwalitatief uitermate beroerde B wegen, niet over de RS.
In NL, met het beste kwalitatieve wegennet zowel A als B wegen, totaal niets te klagen met de RS, smooth van hier tot Tokio, al weet ik niet hoe de wegen in Tokio er aan toe zijn.![]()
Extra laag, geen lift en een flinke splitter werken dan niet mee kan ik me voorstellen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik heb er een lift op, en hoe raar ook; nergens die lift nodig gehad, behoudens mijn eigen parkeergarage. 

-
Okay, dat valt dan niet tegen. 

-
Ik dacht niet aan de hardheid van 't onderstel, meer aan de decibels(als ik André er over hoorde)
- romo
Normaal rijdend is ie qua geluid milder dan een 718GT4
Gas input bepaalt direct het soort geluid als ook de hardheid er van. Daar valt heel goed mee te spelen.
Ga je echt gassen dan komt ie los uiteraard, pas boven de 7K RPM is het echt party geluid niveau
AP had reeds gemeld dat het niet een auto is om van Hamburg naar München te rijden (dat kan wel als je je een beetje inhoudt), ik rij de kar als een motor, af en toe uitlaten en paar uurtjes sturen. Dan komt de kar los en ik ook.

Gas input bepaalt direct het soort geluid als ook de hardheid er van. Daar valt heel goed mee te spelen.
Ga je echt gassen dan komt ie los uiteraard, pas boven de 7K RPM is het echt party geluid niveau
AP had reeds gemeld dat het niet een auto is om van Hamburg naar München te rijden (dat kan wel als je je een beetje inhoudt), ik rij de kar als een motor, af en toe uitlaten en paar uurtjes sturen. Dan komt de kar los en ik ook.

-
OK er reed hier ook vroeger 'n fietsenfabrikant rond in 'n Testarossa met een headset op, vanwege dat:)
- tomgtr
De wegen zijn prima hier. Maar in de stad zijn het horken. Dus ff op drukke maar zonnige dag even boodschappen naar ouders brengen of zo? In praktijk deed ik dat niet. En enorm veel gezeik met die lion accu. Ik als half bejaarde pak iets wat alles kan gewoon vaker. Ja minder bruit en luid, maar in normale leven geweldige auto en gast hard zat als je er even voor gaat zitten.
- Kasteel
Liever 500km over landwegen dan 2 uur Amsterdam centrumromo schreef: 10 dec 2024, 14:55 Normaal rijdend is ie qua geluid milder dan een 718GT4
AP had reeds gemeld dat het niet een auto is om van Hamburg naar München te rijden (dat kan wel als je je een beetje inhoudt), ik rij de kar als een motor, af en toe uitlaten en paar uurtjes sturen. Dan komt de kar los en ik ook.![]()
![]()

- Philipoo
Dat is wel echt aanstellerij. TR is ook helemaal niet bijzonder luid van binnen..Robin schreef: 10 dec 2024, 15:00 OK er reed hier ook vroeger 'n fietsenfabrikant rond in 'n Testarossa met een headset op, vanwege dat:)

-
- Sabberjoch
- Auto: 981C S
Philip heeft gehoorschade van al dat getrompetter denk ik

- Philipoo
He wat zeg je?
- Sabberjoch
- Auto: 981C S
ik zeg nooit iets

-
OnlineEnrico
4 weken geleden een 992 GTS proef gereden. Kon mij toen al niet voorstellen dat je MEER power of betere wegligging zou willen.Robin schreef: 10 dec 2024, 13:07 Ik liet 'm juist staan om die kleur:)
-
@Enrico: Die nieuwe .2? met die electrische turbo ofzo?
-
- Auto: Renault Clio 1.0 six speed fwd
Haha ik ook! De hybrid idd.
Verwachting was niet hoog, maar zeer indrukwekkende auto, wat een power en response.
Giga koppel en draait toch graag hoge toeren, en icm pdk geweldige combi.
Zelfs het geluid is echt heel goed!
Zou er wel aan kunnen wennen
Verwachting was niet hoog, maar zeer indrukwekkende auto, wat een power en response.
Giga koppel en draait toch graag hoge toeren, en icm pdk geweldige combi.
Zelfs het geluid is echt heel goed!
Zou er wel aan kunnen wennen

-
Ding is op papier onderhand net zo snel als een 992.1 Turbo S. Dus ik snap wel dat je er aan kan wennen..