Zie het net ook, bizar..Fernando schreef:Absoluut niet te geloven wat ik net op geenstijl voor beelden zie. Gewoon een gewonde franse agent die koelbloedig van dichtbij wordt doodgeschoten door die mafkezen. Sprakeloos...

Zie het net ook, bizar..Fernando schreef:Absoluut niet te geloven wat ik net op geenstijl voor beelden zie. Gewoon een gewonde franse agent die koelbloedig van dichtbij wordt doodgeschoten door die mafkezen. Sprakeloos...
Verwacht niet dat ze gepakt gaan worden; auto is teruggevonden met nu een lege kofferbak; waarschijnlijk omgekleed en weggevlucht.RVV schreef:Maar goed dit kan en ik ben bang ook gewoon in Nederland gebeuren hè. Bijvoorbeeld Halve GeenStijl redactie straks horizontaal!? Wat een fucking waanzin dit. Zijn de daders al gepakt!?
Peter Tunissen schreef:Ze zullen zich binnenkort wel moeten melden Robin, want Job Cohen wil graag een kopje thee met ze drinken...
Peter Tunissen schreef:Ze zullen zich binnenkort wel moeten melden Robin, want Job Cohen wil graag een kopje thee met ze drinken...
Ik las ook al iets op Facebook bij 'n bekende, wat jij hier nu stelt. Nu heeft die bekende soms interessante degelijke nformatie, maar ook soms niet. Het valt mij gewoon op dat hij en consorten complotdenkers, de 'schuld' bij eigenlijk alles wat deze wereld maakt het Westen in de schoenen schuift. Nooit een redelijk neutraal verhaal. Altijd gekant tégen het Westen in 't algemeen. Zo werkt dat natuurlijk niet. En het gaat ook mateloos vervelen. Hij wordt jammergenoeg 'n parodie van zichzelf:)Maus schreef:Mooi hè, zitten we net in een discussie over de invloed van de media, gebeurt dit..
Ik heb de beelden nog niet gezien, maar vooralsnog neig ik te zeggen dat dit een inside job / false flag is, puur en alleen bedoeld om tweespalt te zaaien tussen het Westen en de Islam (met als uiteindelijke doel aansturing op WO III.)
Over de beelden gesproken, in Hollywood is dit dagelijkse kost...
Mocht ik er faliekant naast zitten, heb ik niks gezegd en bied ik mijn oprechte excuses aan de nabestaanden / betrokkenen.
De link met Al Qaïda hebben we al te pakken;Maus schreef:Het zal in de lijn der verwachting liggen dat het geradicaliseerde moslims zijn en uiteraard is er ook een link met IS / Al Qaïda...
Maar we wachten wel af wat de media gaat berichten.
We weten niks, dus dit kan ook.....Maus schreef:Mooi hè, zitten we net in een discussie over de invloed van de media, gebeurt dit..
Ik heb de beelden nog niet gezien, maar vooralsnog neig ik te zeggen dat dit een inside job / false flag is, puur en alleen bedoeld om tweespalt te zaaien tussen het Westen en de Islam (met als uiteindelijke doel aansturing op WO III.)
Over de beelden gesproken, in Hollywood is dit dagelijkse kost...
Mocht ik er faliekant naast zitten, heb ik niks gezegd en bied ik mijn oprechte excuses aan de nabestaanden / betrokkenen.
Robin schreef:Óf we spreken hier (in EU) binnen nu en < 100 jaar Arabisch, óf we spreken het níet! Aan ons allen de 'keus'....
Arthur schreef:Ik denk dat dit sowieso gaat gebeuren. Hoeven "ze" niet eens radicaal te doen...Of we nog een keuze kunnen maken vraag ik me af.
Robin schreef:Óf we spreken hier (in EU) binnen nu en < 100 jaar Arabisch, óf we spreken het níet! Aan ons allen de 'keus'....
Ik denk mooi en voor vele bedrijven worden zaken veel goedkoper, ook vervoer enz enz, maar...Oil Falls Below 50 As Global Financial Markets Begin To Unravel
en dan zijn er wat die zaken samen zien vallen zoals>>“Oil is incredibly important right now. If oil falls to around $40 a barrel then I think the yield on ten year treasury note is going to 1%. I hope it does not go to $40 because then something is very, very wrong with the world, not just the economy. The geopolitical consequences could be – to put it bluntly – terrifying.“
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bram, EvdP, Joost H., Martijn_bmw, matthyssie, RS-Ron, Thomas H, tomgtr en 6 gasten