Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin Hartog

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Robin Hartog » 07 jan 2015, 13:51

Fernando schreef:Absoluut niet te geloven wat ik net op geenstijl voor beelden zie. Gewoon een gewonde franse agent die koelbloedig van dichtbij wordt doodgeschoten door die mafkezen. Sprakeloos... :(
Zie het net ook, bizar.. :shock:

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jan 2015, 14:03

echt een verrijking voor zo'n land.
wat een achterlijk volk is dat toch, zo proberen ze door dreiging/angst/dood/terror e.d. mensen de mond te snoeren net zo ze doen onder hun eigen gelovigen. Geen goed woord voor over wat uit zo'n 'sprookje' met zo'n viezerik/barbaar kan ontstaan, zou verboden moeten worden in EU maar de wetten? worden veels te ruim genomen en misbruik van gemaakt. dat soort Geloof maakt meer kapot dan je lief is.
Las net dat er al 12 doden zijn?

RVV

Bericht door RVV » 07 jan 2015, 14:34

Maar goed dit kan en ik ben bang ook gewoon in Nederland gebeuren hè. Bijvoorbeeld Halve GeenStijl redactie straks horizontaal!? Wat een fucking waanzin dit. Zijn de daders al gepakt!?

Luco

Bericht door Luco » 07 jan 2015, 14:44

Diep triest, meer woorden heb ik er niet voor.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 07 jan 2015, 14:45

RVV schreef:Maar goed dit kan en ik ben bang ook gewoon in Nederland gebeuren hè. Bijvoorbeeld Halve GeenStijl redactie straks horizontaal!? Wat een fucking waanzin dit. Zijn de daders al gepakt!?
Verwacht niet dat ze gepakt gaan worden; auto is teruggevonden met nu een lege kofferbak; waarschijnlijk omgekleed en weggevlucht.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 07 jan 2015, 14:53

Ze zullen zich binnenkort wel moeten melden Robin, want Job Cohen wil graag een kopje thee met ze drinken...

Riceaux

Bericht door Riceaux » 07 jan 2015, 14:56

Peter Tunissen schreef:Ze zullen zich binnenkort wel moeten melden Robin, want Job Cohen wil graag een kopje thee met ze drinken...
:tooth:

Misschien dat dit soort dingen er voor zorgen dat de linkse gutmensch ook eens zijn ogen opent. Hoe triest het ook is. Frankrijk kennende zal dit niet het einde zijn van deze gebeurtenis. Zal er niet gezelliger op worden in de buitenwijken van Parijs en Marseille.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 07 jan 2015, 15:02

Óf we spreken hier (in EU) binnen nu en < 100 jaar Arabisch, óf we spreken het níet! Aan ons allen de 'keus'....

RVV

Bericht door RVV » 07 jan 2015, 15:04

Peter Tunissen schreef:Ze zullen zich binnenkort wel moeten melden Robin, want Job Cohen wil graag een kopje thee met ze drinken...
:mrgreen:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 07 jan 2015, 15:25

:mrgreen:

Maus

Bericht door Maus » 07 jan 2015, 15:39

Mooi hè, zitten we net in een discussie over de invloed van de media, gebeurt dit..

Ik heb de beelden nog niet gezien, maar vooralsnog neig ik te zeggen dat dit een inside job / false flag is, puur en alleen bedoeld om tweespalt te zaaien tussen het Westen en de Islam (met als uiteindelijke doel aansturing op WO III.)
Over de beelden gesproken, in Hollywood is dit dagelijkse kost...

Mocht ik er faliekant naast zitten, heb ik niks gezegd en bied ik mijn oprechte excuses aan de nabestaanden / betrokkenen.

dvh

Bericht door dvh » 07 jan 2015, 15:46

Ik ben niet verbaasd.
Het is (af)wachten tot hier de eerste bom ontploft.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 07 jan 2015, 15:55

Maus schreef:Mooi hè, zitten we net in een discussie over de invloed van de media, gebeurt dit..

Ik heb de beelden nog niet gezien, maar vooralsnog neig ik te zeggen dat dit een inside job / false flag is, puur en alleen bedoeld om tweespalt te zaaien tussen het Westen en de Islam (met als uiteindelijke doel aansturing op WO III.)

Mocht ik er faliekant naast zitten, heb ik niks gezegd en bied ik mijn oprechte excuses aan de nabestaanden / betrokkenen.
Ik las ook al iets op Facebook bij 'n bekende, wat jij hier nu stelt. Nu heeft die bekende soms interessante degelijke nformatie, maar ook soms niet. Het valt mij gewoon op dat hij en consorten complotdenkers, de 'schuld' bij eigenlijk alles wat deze wereld maakt het Westen in de schoenen schuift. Nooit een redelijk neutraal verhaal. Altijd gekant tégen het Westen in 't algemeen. Zo werkt dat natuurlijk niet. En het gaat ook mateloos vervelen. Hij wordt jammergenoeg 'n parodie van zichzelf:)

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jan 2015, 16:10

hier de video waar ze die agent die al gewond op trottoir ligt nog eens op schieten van dichtbij, of het raak is of er net over is moeilijk te zeggen, lijken wel redelijk Pro te zijn.
in onopvallende auto ala Frans Citroen lijkt me?
en moeten een zeer goede kennis hebben van de wegen rondom dat gebied lijkt me om te verdwijnen na zoiets, de kar is schijnbaar al gevonden.

niet alles is Westers natuurlijk, al zijn er in sommige landen/oorlogen wel wat wellicht westerse die bepaald zaken een handje helpen zeg maar...beetje een lont van een kruidvat aansteken op het vuurtje aangeven oid.

wat in Frankrijk is gebeurt en wie of wat is afwachten, ze geven zich wel uit als dat volk, maar dat hoeft niet altijd wat te zeggen.

afijn, hier de video>

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... hiete.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Maus

Bericht door Maus » 07 jan 2015, 16:20

Maus schreef:Het zal in de lijn der verwachting liggen dat het geradicaliseerde moslims zijn en uiteraard is er ook een link met IS / Al Qaïda...
Maar we wachten wel af wat de media gaat berichten.
De link met Al Qaïda hebben we al te pakken;
http://m.ad.nl/ad/m/nl/33624/Aanslag-Pa ... emId=33624

350 Z

Bericht door 350 Z » 07 jan 2015, 16:40

Sta er totaal niet van te kijken over deze aanslag, dit is de ware islam en dit is nog maar het begin. Links zal zijn afschuw uitspreken en er een paar dagen over berichten en gaat weer over tot de orde van de dag.

Fernando

Bericht door Fernando » 07 jan 2015, 17:06

mijn mening: 90% van de moslims juicht dit diep van binnen toe...

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 07 jan 2015, 17:12

Die mening deel ik met je.

350 Z

Bericht door 350 Z » 07 jan 2015, 17:17

+1 alleen zullen ze het niet toegeven daarom plegen ze taqiyya t.o.v. ons ongelovige honden die nog minder zijn dan varkens.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 07 jan 2015, 17:18

Maus schreef:Mooi hè, zitten we net in een discussie over de invloed van de media, gebeurt dit..

We weten niks, dus dit kan ook.....

Van IS/IS werd/wordt ook beweerd dat het een Israëlische operatie is..........FWIW

ErikS

Bericht door ErikS » 07 jan 2015, 18:21

Wat een vuile honden.

Het zal je man/vader/kind maar zijn.... Leuke laatste beelden... :|

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 07 jan 2015, 18:36

Ik denk dat dit sowieso gaat gebeuren. Hoeven "ze" niet eens radicaal te doen... :? Of we nog een keuze kunnen maken vraag ik me af.
Robin schreef:Óf we spreken hier (in EU) binnen nu en < 100 jaar Arabisch, óf we spreken het níet! Aan ons allen de 'keus'....

Maus

Bericht door Maus » 07 jan 2015, 18:42

@ Romo; IS(IS) zou inderdaad Al Qaïda 2.0 zijn.
Van laatst genoemde weten we dat dat uit de koker van de Mossad & CIA komt.

Hoppa

Bericht door Hoppa » 07 jan 2015, 19:15

Arthur schreef:Ik denk dat dit sowieso gaat gebeuren. Hoeven "ze" niet eens radicaal te doen... :? Of we nog een keuze kunnen maken vraag ik me af.
Robin schreef:Óf we spreken hier (in EU) binnen nu en < 100 jaar Arabisch, óf we spreken het níet! Aan ons allen de 'keus'....

Die keuze is al gemaakt voor ons een aantal jaren terug... dus je weet wat er te komen staat voor onze kinderen..

Ik ben daar geweest 2 x in Afghanistan en geloof me.. het beste is en klinkt misschien wat debiel.... een atoombom erop.. en dan kijken we over 150 jaar wel weer s....
De lui nemen de boel over.... en ze zijn al goed op weg...

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jan 2015, 19:47

wat denken we hiervan?
Oil Falls Below 50 As Global Financial Markets Begin To Unravel
Ik denk mooi en voor vele bedrijven worden zaken veel goedkoper, ook vervoer enz enz, maar...
de money makers/creators e.d. denken regelmatig aan andere zaken die wat meer onheilsspellend zijn, bv>
“Oil is incredibly important right now. If oil falls to around $40 a barrel then I think the yield on ten year treasury note is going to 1%. I hope it does not go to $40 because then something is very, very wrong with the world, not just the economy. The geopolitical consequences could be – to put it bluntly – terrifying.“
en dan zijn er wat die zaken samen zien vallen zoals>>

Afbeelding

http://theeconomiccollapseblog.com/arch ... in-unravel" onclick="window.open(this.href);return false;

zal mij benieuwen, voor de gewone burger veelal niet te begrijpen, voor de mensen die het meeste aan de
touwtjes trekken wellicht wel.

Afbeelding

Plaats reactie