Vind het wel mooi. 
Jetten is nog geen 24u de winnaar, en heeft nu al net zoveel bereikt als 337 dagen Kabinet Schoof.

Nederland gaat naar de haaien
- Estoque
- 
									OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Nederland gaat naar de haaien
En jij gelooft dit?350 Z schreef: 31 okt 2025, 15:05IMG_1093.jpeg
Bedankt D66 stemmers, mocht dit werkelijkheid worden dan zetten wij het huis van mijn vader snel op onze naam en betalen de nu nog 10% erfbelasting.
Ik heb dat lijstje ook gezien, heb een hoop punten opgezocht en het overgrote deel is totale onzin.
- Elise
Het hele verkiezings- en uitvoeringsprogramma van D66 is doorspekt met dit soort mooie woorden, wat onder aan de streep gewoon ordinair graaien is   

Als de prestatie van Jetten als klimaatminister maatgevend is, gaat Jetten I de 4 jaar niet vol maken

Als de prestatie van Jetten als klimaatminister maatgevend is, gaat Jetten I de 4 jaar niet vol maken

- frankie
Wel weer treurig dat Wilders social media ook een goeie bron vindt om iets als verkiezingsfraude ongeverifieerd zomaar de wereld in te slingeren. Juist (onder andere) dit soort dingen maakt voor mij dat ik hem een totaal ongeschikt persoon vind.

- 
									OnlineEric Z
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Volgens mij word het een beetje opgeblazen? Hij gaf zelf aan dat hij niet weet of het waar is maar goed als het onderzocht word. Dat moet een gemeente toch zo weten wie wat verplaatst heeft en of het dus is aangekomen op plek van bestemming?
En hij ging in het verweer tegen ANP, omdat er nog tellingen bezig waren. Ook niet heel raar, weinig subtiel maar dat is ook niet voor het eerst.

En hij ging in het verweer tegen ANP, omdat er nog tellingen bezig waren. Ook niet heel raar, weinig subtiel maar dat is ook niet voor het eerst.
- Elise
Eens. Hij had het beter kunnen laten voor wat het is en zich voorbereiden om oppositie te voeren.frankie schreef: 31 okt 2025, 18:41 Wel weer treurig dat Wilders social media ook een goeie bron vindt om iets als verkiezingsfraude ongeverifieerd zomaar de wereld in te slingeren.