Pagina 14 van 16

Geplaatst: 11 mar 2008, 22:18
door Hielke
Mmmmmmm, Cor, als ik zo je specificaties lees dan zit de SS1 klasse van de DSC er niet meer in.

Je zult je dan met je verse racelicentie toch echt voor de GT klasse moeten gaan inschrijven! We hebben het toch nog wel steeds over een Corvette racer he? Dat straatgedoe ben ik wat ontgroeid, dat verveelt. Ja toch?

:twisted: :lol:

Geplaatst: 11 mar 2008, 22:46
door Peter Tunissen
Geen idee of jullie dit mailtje allemaal gekregen hebben, maar anders geef ik de boodschap graag door.
Beste cursus deelnemers, namens alle instructeurs en medewerkers mag ik jullie nogmaals van harte feliciteren, met bet behaalde licentie resultaat j.l. vrijdag 7 maart. Zowel in theorie als in de praktijk hebben jullie een 100 % slagings resutaat geboekt. van de 42 examen kandidaten hebben 22 deelnemers een E.U.licentie gehaald. Bij de theorie waren er zelfs 7 personen met 0 fout. Wij kunnen wederom terug kijken naar een aantal zeer geslaagde, maar vooral ook gezellige inspannige dagen, wij bedanken jullie voor de zeer sportieve bijdrage aan ons programma, sugesties zijn altijd welkom, met vriendelijke groeten Hans Deen, Instructeurs en medewerkers.

Geplaatst: 11 mar 2008, 22:51
door Corvette
Hielke schreef:Mmmmmmm, Cor, als ik zo je specificaties lees dan zit de SS1 klasse van de DSC er niet meer in.

Je zult je dan met je verse racelicentie toch echt voor de GT klasse moeten gaan inschrijven! We hebben het toch nog wel steeds over een Corvette racer he? Dat straatgedoe ben ik wat ontgroeid, dat verveelt. Ja toch?

:twisted: :lol:
We hebben het hier niet over een volbloed racer Hielke.............maar dat is niet erg......toch :?:

Het blijft een straatauto die iets meer dan gebruikelijk geschikt wordt gemaakt voor de trackdays.

Racen werd me te tijdrovend, maar nu heb ik wel schitterende trackdays met dat monster. :mrgreen:

Dat ik daar bijzondere prestaties mee wil verrichten had je inmiddels wel door. Dat Cor Euser zich druk zal maken om Cor Dame dat geloof ik niet echt. Cor en de zijnen hebben te maken met beperkingen, o.a. een kleinere luchtinlaat van 75 mm en die van mij wordt iets tussen de 90 en 100 mm.
Dus zijn strot wordt niet afgeknepen, maar er wordt juist alles aan gedaan middels brandstof en lucht tot het maximale er in te gieten. :mrgreen:

Ze hebben zelf schitterende headers gemaakt die er echt wat toe doen.

De top zou die er in zit schat ik veel hoger dan die 322 van de originele, maar ik laat de software niet optimaliseren voor een hoge top, maar voor een sterk middengedeelte, dus eigenlijk zeer geschikt voor het circuit. Wat dan die top is zal me worst wezen. De rondetijd op CPZ zal wellicht op de 1.50 zitten of zelfs lager.
Dat ik dat de eerste de beste keer niet zal halen snap ik ook wel, want het wordt een kompleet andere auto met nog veel meer potentie dan de vorige, dus best spannend dat alles bij elkaar.

We zullen het allemaal zien en beleven...........heb geduld, want ik heb het niet. :lol:

Gr.

Cor

Geplaatst: 11 mar 2008, 23:01
door Dennis Cavallino
Peter Tunissen schreef:Geen idee of jullie dit mailtje allemaal gekregen hebben, maar anders geef ik de boodschap graag door.
Beste cursus deelnemers, namens alle instructeurs en medewerkers mag ik jullie nogmaals van harte feliciteren, met bet behaalde licentie resultaat j.l. vrijdag 7 maart. Zowel in theorie als in de praktijk hebben jullie een 100 % slagings resutaat geboekt. van de 42 examen kandidaten hebben 22 deelnemers een E.U.licentie gehaald. Bij de theorie waren er zelfs 7 personen met 0 fout. Wij kunnen wederom terug kijken naar een aantal zeer geslaagde, maar vooral ook gezellige inspannige dagen, wij bedanken jullie voor de zeer sportieve bijdrage aan ons programma, sugesties zijn altijd welkom, met vriendelijke groeten Hans Deen, Instructeurs en medewerkers.
Dat mailtje kreeg ik zelfs en ik deed niet eens mee. :)

Geplaatst: 11 mar 2008, 23:08
door Corvette
Dennis Cavallino schreef:
Peter Tunissen schreef:Geen idee of jullie dit mailtje allemaal gekregen hebben, maar anders geef ik de boodschap graag door.
Beste cursus deelnemers, namens alle instructeurs en medewerkers mag ik jullie nogmaals van harte feliciteren, met bet behaalde licentie resultaat j.l. vrijdag 7 maart. Zowel in theorie als in de praktijk hebben jullie een 100 % slagings resutaat geboekt. van de 42 examen kandidaten hebben 22 deelnemers een E.U.licentie gehaald. Bij de theorie waren er zelfs 7 personen met 0 fout. Wij kunnen wederom terug kijken naar een aantal zeer geslaagde, maar vooral ook gezellige inspannige dagen, wij bedanken jullie voor de zeer sportieve bijdrage aan ons programma, sugesties zijn altijd welkom, met vriendelijke groeten Hans Deen, Instructeurs en medewerkers.
Dat mailtje kreeg ik zelfs en ik deed niet eens mee. :)
Ik heb het op Zandveurt nog met Hans Deen over jou gehad. Misschien daarom :?:

Enneeeeeeeeh dan heb ik nieuws veur je, want hij had bijzonder prettige herinneringen aan de samenwerking met jou in het verleden.

Ik zeg nog ......we hebben het over Dennis. Je weet wel die lompert.

Jaha die bedoel ik ook. Die kwam altijd graag hier in Zandveurt.

Vr. Gr.

Cor

Geplaatst: 11 mar 2008, 23:37
door Bram
Cor, brute plannen!

Ik was laatst al bang toen we samen Chinees gingen halen man, hoe moet dat straks dan :mrgreen:

Geplaatst: 11 mar 2008, 23:42
door Hielke
Cor Dame schreef: We hebben het hier niet over een volbloed racer Hielke.............maar dat is niet erg......toch :?:

De rondetijd op CPZ zal wellicht op de 1.50 zitten of zelfs lager.
Is natuurlijk helemaal niet erg Cor. Is wel jammer, ik moet eerlijk zijn, had het graag zien gebeuren met een race Corvette. Maar het gaat er niet om wat anderen leuk vinden, met een trackday auto kun je ook heel veel lol hebben. Misschien nog wel meer dan met een racer.

Over die 1.50. Pasen en Pinksteren komen er inderdaad aan. Maar ze vallen nog steeds niet op de dezelfde dag :lol: :wink:

Geplaatst: 12 mar 2008, 09:44
door Corvette
Hielke schreef: Over die 1.50. Pasen en Pinksteren komen er inderdaad aan. Maar ze vallen nog steeds niet op de dezelfde dag :lol: :wink:
Al moet ik Andre ontvoeren en hem met duck tape achter het stuur plakken, maar die 1.50 komt er. :mrgreen:

Beste Corvette vriend Hielke

met ruim 600 pk en een koppel van meer dan 800 Nm , speciale tuning door APP, slicks, raceremmen, onderstel en nog het 1 en ander moet dat toch te doen zijn :?:

En dan zal dat niet meteen de eerste sessie zijn als ik zelf rij, maar voor een goede coureur zoals bijvoorbeeld Andre is dat goed te doen. Die mannen schrikken niet van vermogen, maar zien dat als een feest. :lol:

Gr.

Cor

Geplaatst: 12 mar 2008, 09:59
door Hielke
Ik zie het nog wel eens gebeuren Cor.








NOT!







:lol: :lol: :lol: :wink:

Geplaatst: 12 mar 2008, 10:56
door Corvette
Hielke

jou plakken we met de rest van de ducktape vast op het dak als we die 1.50 proberen te scoren. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 12 mar 2008, 11:55
door Luco
Cor Dame schreef:Hielke

jou plakken we met de rest van de ducktape vast op het dak als we die 1.50 proberen te scoren. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nee joh op de front splitter 2 mm boven het asfalt :shock: :shock: :twisted:

Geplaatst: 12 mar 2008, 11:56
door m@rco
wel even 95kg extra downforce dan he.. geen spoiler meer nodig! :D

Geplaatst: 12 mar 2008, 11:57
door indobesar
luco hornsveld schreef:
Cor Dame schreef:Hielke

jou plakken we met de rest van de ducktape vast op het dak als we die 1.50 proberen te scoren. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nee joh op de front splitter 2 mm boven het asfalt :shock: :shock: :twisted:
Haha dat wilde ik zojuist typen! :lol:

Geplaatst: 12 mar 2008, 12:03
door Luco
indobesar schreef:
luco hornsveld schreef:
Cor Dame schreef:Hielke

jou plakken we met de rest van de ducktape vast op het dak als we die 1.50 proberen te scoren. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nee joh op de front splitter 2 mm boven het asfalt :shock: :shock: :twisted:
Haha dat wilde ik zojuist typen! :lol:
:P :P :P :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 12 mar 2008, 12:49
door Hielke
Mij op het dak vastplakken tijdens die recordronde?

Jullie hebben ook zo weinig verstand van auto's en autosport he! :?

Met die massa en die aerodynamica (het gebrek eraan) kun je een snelle ronde helemaal op je buik schrijven.

Stelletje dwazen!

:lol:

Geplaatst: 12 mar 2008, 15:43
door Guiliabc
Mailtje van Hans Deen zijn cijfers is idd goed,
Wij hebben gisteren examen gedaan en bij ons lagen de cijfers iets anders (MG cursus) op zandvoort (zijk en zijknat!)
58 man -
5 gezakt praktijk 8 theorie
43 clublicentie
10 eu-licentie

Geplaatst: 12 mar 2008, 15:48
door Peter Tunissen
Dan was die lange maandagavond en het dure kopietje toch nog wel ergens goed voor blijkbaar. :lol:
Wat was jouw uitslag, Patrick?

Geplaatst: 12 mar 2008, 16:11
door @iko
Guiliabc schreef:
Mailtje van Hans Deen zijn cijfers is idd goed,
Wij hebben gisteren examen gedaan en bij ons lagen de cijfers iets anders (MG cursus) op zandvoort (zijk en zijknat!)
58 man -
5 gezakt praktijk 8 theorie
43 clublicentie
10 eu-licentie
Dit zijn vergelijkbare cijfers met die van ons in december-Assen.

Ik heb van horen zeggen dat er bij de DF ploeg sprake was van smeergelden :wink:

Geplaatst: 12 mar 2008, 16:18
door Mathieu
Volgens mij wou Hans Deen er gewoon vanaf, van dat zooitje ongeregeld.
Eens maar nooit meer............

Geplaatst: 12 mar 2008, 16:23
door Guiliabc
Wat was jouw uitslag, Patrick?
Geslaagd EU :lol:
5 april 1e wedstrijd 8)

Geplaatst: 12 mar 2008, 16:27
door Peter Tunissen
Netjes! 8)
Houden we de 100% EU score op DF toch mooi vast. :lol:

Geplaatst: 12 mar 2008, 16:29
door Dennis Cavallino
Ff serieus. 1.50 met die Corvette-APP op slicks moet toch lukken? Die auto maakt zulke grote stappen op het rechte stuk, hugenholz-slotemaker en het stuk tot de Audi S.

Volgens mij moet je dik de 1.40-ers in knallen met dat ding als je durft.

Geplaatst: 12 mar 2008, 16:46
door Mathieu
En zoals het een topcoureur betaamt, was Bleekemolen direct vlot onderweg. Na zijn feedback, besloot het Jadbalja team om enkele aanpassingen te doen aan de vering en schokbrekers voor een nog betere balans in de Saker. Vervolgens wist de rijder uit Aerdenhout een zeer snelle 1:46:1 neer te zetten: veruit de snelste tijd ooit van een Saker Sportscar op Circuit Park Zandvoort. “De weersomstandigheden waren vandaag erg goed vanwege het koele weer, maar toch geeft dit de potentie van de Saker Sportscar zeer goed weer!”, aldus Jeroen Bleekemolen.

Als een Saker dit kan dan kan een Corvette het toch ook :wink:

Geplaatst: 12 mar 2008, 19:19
door Luco
Mathieu schreef:En zoals het een topcoureur betaamt, was Bleekemolen direct vlot onderweg. Na zijn feedback, besloot het Jadbalja team om enkele aanpassingen te doen aan de vering en schokbrekers voor een nog betere balans in de Saker. Vervolgens wist de rijder uit Aerdenhout een zeer snelle 1:46:1 neer te zetten: veruit de snelste tijd ooit van een Saker Sportscar op Circuit Park Zandvoort. “De weersomstandigheden waren vandaag erg goed vanwege het koele weer, maar toch geeft dit de potentie van de Saker Sportscar zeer goed weer!”, aldus Jeroen Bleekemolen.

Als een Saker dit kan dan kan een Corvette het toch ook :wink:
Je vergist je denk ik erg in de Saker :D

Geplaatst: 12 mar 2008, 20:17
door Bram
Snap ik, kijk maar eens goed wat voor blok daar in ligt [img:15:15]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... ghing7.gif[/img]