Welnee, bij mij passen er wel 5 dozen in de auto. (hoeft de achterbank nog niet plat)Stéphane schreef:InderdaadBert ///M3 schreef:Scheelt wel dat er geen 20x12J jetsers onder een Smart zittenAnders had ik 4 keer moeten rijden

LOLStefan R schreef:Welnee, bij mij passen er wel 5 dozen in de auto. (hoeft de achterbank nog niet plat)Stéphane schreef:InderdaadBert ///M3 schreef:Scheelt wel dat er geen 20x12J jetsers onder een Smart zittenAnders had ik 4 keer moeten rijden
Ja, inderdaad. En degene die het eigenlijk zou doen staat bij nu bekend als een drieletterig woord wat begint met een l en eindigt op een l, met een u in het midden.Mark Nauta schreef:tering de tering Stephane.......Niet normaal meer man. Ik denk dat jij wel een boek kan schrijven zo langzamerhand.
Ik weet zeker dat Sander dat voor elkaar gaat krijgen. Ik probeer zelf ook nog zo veel als ik kan mee te helpen, waar dat nodig is. De eigenaar zelf heeft ook al aangeboden om nog mee te helpen, hij is ook automonteur en ook wel gewend om aan smarts te sleutelen. Toen ik net weg reed was hij er nog met eentje bezigMark Nauta schreef:Ik hoop dat je met de hulp van Sander de auto weer snel op de weg kan krijgen. En dat je de 8e gewoon aanwezig kan zijn met de auto, iedereen is nu wel erg nieusgierig natuurlijk![]()
Sterkte en succes verder nog.....
Dat is dan in ieder geval goed nieuws, StefanStefan R schreef:Gelukkig zijn je wielen wel op tijd klaar.....![]()
Maarre, zwaar köt Stéphane. Maar aan de andere kant weet je dat het met Sander z'n hulp wel goed gaat komen 8)
Uiteraard moet het blok nog wel ingereden worden. Maar dat is wel te doen in een paar dagen. Paar honderd kilometers zijn in een dag of twee wel te rijden.allen schreef:Rottig dat het allemaal misloopt maar ff een praktisch vraagje omdat je ook nog van plan bent (ja toch?) om 8 augustus te rijden. Hoef jij je blok niet in te rijden? Ik kan me herinneren dat jouw blok toch ook uitelkaar is geweest voor modificaties?
Gebruikers op dit forum: Bakker, Berry1000RR, BMWDennis, Joost H., Kadett, MarcelV, matthyssie, MVB, sitechris en 13 gasten