Speedster (fin...)
- Maik
-
Besteld maar weer. Zwarte zijknippers en en powerflex motorsteunen. Geen flauw idee of ik die zelf op een ietwat schuine oprit eronder kan plempen, maar dat is een probleem voor later.
Tevens is de koppeling een keer of 2 half onderin blijven hangen. Blijkt dat die een veertje nodig zou hebben die bij mij ontbreekt. Is ook in bestelling zodat dat ding voortaan ook netjes omhoog komt wanneer het allemaal wat warmer wordt. 8)
Tevens is de koppeling een keer of 2 half onderin blijven hangen. Blijkt dat die een veertje nodig zou hebben die bij mij ontbreekt. Is ook in bestelling zodat dat ding voortaan ook netjes omhoog komt wanneer het allemaal wat warmer wordt. 8)
- Tommy
-
[img:1600:1200]http://www.akkliu.demon.nl/foto/20080511knipper.JPG[/img]
Spannend zo'n knipper of niet Niels? :idea:
Ik heb m'n buik even vol van throttlebodyprojecten!
Spannend zo'n knipper of niet Niels? :idea:

Ik heb m'n buik even vol van throttlebodyprojecten!
-
Gisteren lekker tot een uur of 3 gewerkt m'n bed ingerold om vandaag even wat spijkers op koppen te rammen. Paar uur later wat broodjes naar binnen gewerkt (geen idee welke smaak er aan zat) en op weg naar v/d Kooi. Kreeg het idee dat heb blok van de speedster wel erg slap in de steunen stond, maar alles was ok. Alleen nog een keer de inserts monteren dus. Ik weer richting huis en ineens zie ik bordjes 's-Hertogenbosch. Ok, toch ff de kant van Bas maar op. Dat gaat toch vaak makkelijker dan bellen.
Stond weer op het punt om het project te stoppen maar zie daar... Er lag weer een andere aandrijflijn klaar. En aangezien je je oma ook niet dumped wanneer die een jaartje ouder wordt werd in een halve seconde besloten dat ik toch echt wel verder moet met dat ding. 8)
Broodje gegeten, beetje beppen en waarom ook niet... Geen zin meer om dat zelf te doen. Dus een afspraak gemaakt om die powerflexen in de motorsteunen van de speedster te douwen. 28 mei zou ik dan een herboren wagen moeten hebben...
Indien de nieuwe radio op tijd binnen is gaat de navi vrijdag ook weer lekker blaten door de luidsprekers. Dat is nu onhoorbaar zonder dak.
Stond weer op het punt om het project te stoppen maar zie daar... Er lag weer een andere aandrijflijn klaar. En aangezien je je oma ook niet dumped wanneer die een jaartje ouder wordt werd in een halve seconde besloten dat ik toch echt wel verder moet met dat ding. 8)
Broodje gegeten, beetje beppen en waarom ook niet... Geen zin meer om dat zelf te doen. Dus een afspraak gemaakt om die powerflexen in de motorsteunen van de speedster te douwen. 28 mei zou ik dan een herboren wagen moeten hebben...

Indien de nieuwe radio op tijd binnen is gaat de navi vrijdag ook weer lekker blaten door de luidsprekers. Dat is nu onhoorbaar zonder dak.
- Maik
Deze dingen:
[img::]http://home.planet.nl/~hille501/Speedster/DSC_0723.JPG[/img]
En die helpen inderdaad, je hebt een stuk direkter gevoel tussen motor en aangedreven wielen.
Het helpt ook je auto lekker te laten resoneren bij koudstart trouwens
[img::]http://home.planet.nl/~hille501/Speedster/DSC_0723.JPG[/img]
En die helpen inderdaad, je hebt een stuk direkter gevoel tussen motor en aangedreven wielen.
Het helpt ook je auto lekker te laten resoneren bij koudstart trouwens