Euh, nogal ja!EmielS60 schreef:Denk dat apart het enige woord is waarmee ik dit kan omschrijven.
Dat is een hele goede vraag. Ik heb geen idee. Ik kan herleiden dat de tweede of derde eigenaar dit onderstel er al onder had zitten. Zolang als dat ie in het Volvo fora/club circuit zit staat...of inmiddels stond ie zo hoog op z'n poten. Eigenlijk jarenlang mazzel gehad, ik kwam vandaag deze foto tegen van een verhoogde XC in de US;Geertmans schreef:Tsss, heeft die in Roemenië gereden of zo?
Ten eerste: waarom zou je zo'n ding gaan verhogen? En ten tweede: hoe kom je erop om dat te doen door de dempers op z'n JBF's te verlengen?
Iig geen vastgeplakte zuurtjes, broodresten en restanten frisdrank.Walter schreef:Geen half werk!
Valt nog mee dat je alleen (honden)haren en zand bent tegengekomen. Altijd grappig wat je in tweedehands auto's aantreft
Dank u wel, al is het alleen maar voor m'n eigen gemoedsrust...het is onder de vloerbedekking iig lekker schoon.Tim N schreef:Ziet er weer als nieuw uit, ook al zie je er later niets meer van. Goed werk weer
Arthur schreef:Goed bezig!
Ik vind die velgen niet mooi staan onder de witte. Onder de rode wel dikke prima
Volgens mij had alleen de MY2000 V70R AWD een pijp links+rechts.. origineel dan... nu rijd zo'n beetje elke R Awd met 2 pijpen rondEmielS60 schreef: S70 AWD heeft enkel de uitlaat rechts (FWD enkel links), nu zit er bij mij een V70R AWD uitlaat onder, met links en rechts een sierstuk. S70 AWD heeft origineel links een dicht kapje. Bent u er nog?
Wilde dus links ook een bumper randje, want dat heeft ie rechts ook. V70R bumper gescoord, met randjes...randje links netjes gemaakt...is die hele bumper vlakker...neverniet passen. Had nog een S70 AWD bumper liggen en daar het dicht kapje gemodificeerd;
Idd beetje laat.E36-italia schreef:Volgens mij had alleen de MY2000 V70R AWD een pijp links+rechts.. origineel dan... nu rijd zo'n beetje elke R Awd met 2 pijpen rondEmielS60 schreef: S70 AWD heeft enkel de uitlaat rechts (FWD enkel links), nu zit er bij mij een V70R AWD uitlaat onder, met links en rechts een sierstuk. S70 AWD heeft origineel links een dicht kapje. Bent u er nog?
Wilde dus links ook een bumper randje, want dat heeft ie rechts ook. V70R bumper gescoord, met randjes...randje links netjes gemaakt...is die hele bumper vlakker...neverniet passen. Had nog een S70 AWD bumper liggen en daar het dicht kapje gemodificeerd;![]()
nu een beetje laat.. maar een S70R achterbumper was geen optie?
Gebruikers op dit forum: Bimmer M en 13 gasten