Kuwait, auto's en evenementen.. Terug naar Evenementen!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Roy RS

Re: Kuwait, auto's en evenementen..

Bericht door Roy RS » 20 feb 2013, 13:04

Jeroen K. schreef:
Niels v/d burgh schreef:Als je de V8 ombouw gaat doen Jeroen, maak je dan wel even een, eigen auto draadje aan.

Ik ga 'm volgen, lijkt me leuk. :D
Denk het niet... dit heb ik meer gepost als waarschuwing voor mede E46 M3 eigenaren, in het verleden is er altijd erg negatief gereageerd op mijn auto draadjes, zelfs zo erg dat ik ze heb laten blokkeren en verwijderen...

Je hebt je toch ook gewoon positief ontwikkeld, je vroeg er destijds ook gewoon een beetje om, nu niet meer en er zijn behoorlijk wat mensen die het dan ook voor je opnemen als er iemand een terugval heeft naar het afkafferen.
Zolang je de aandacht houdt bij de gebeurtenissen aldaar of bij jezelf ipv hoe en wie dat allemaal betaald en hoe duur dat wel niet is, dan valt het allemaal reuze mee, het is een autoforum, geen financieel dagblad.
Als je nu had gezegd, ik ga voor de V10 want me pa betaald wel, dan had je weer wat meer weerstand kunnen verwachten, nu zeg je best wel verstandige dingen.

Ik ben blij met je bijdragen en zal met enthousiasme je topic volgen, ik houd er wel van zo'n projectjes!
Openen dus als het zover is.

Luco

Bericht door Luco » 20 feb 2013, 13:10

Juist, zulke topics zijn altijd leuk, en wat roy zegt. zolang je niet in elke post het uurloon daar vermeld of wat het allemaal gekost heeft zal dat commentaar ook wel meevallen.

Gewoon in je eerste post het budget vermelden wat je eraan denkt uit te geven.
En in de post dat die klaar is de werkelijke kosten vermelden.
Tussendoor gewoon niet over geld praten maar over de vorderingen en de swap zelf.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 20 feb 2013, 13:37

Robin Hartog schreef:Zou dan nog wel even rekening houden met het verschepen van dat V8 M3 blok naar Kuweit, zal ook niet gratis zijn denk ik. ;)

Maar gaaf project, ik zeg doen. :)
klopt, de prijzen waren dan ook meer een idicatie, in amerika zijn ze iets goedkoper maar blijft de verhouding S54 naar S65 hetzelfde, en idem voor duitsland. als we hier niks vinden gaan we ook in Saudi arabie zoeken en in dubai en abu dhabi naar blokken! daar word de M3 een stuk beter verkocht dan hier in kuwait namelijk!

Momenteel ook aan het informeren bij koopman racing waat er ongeveer allemaal precies moet gebeuren en wat daar ongeveer de kosten allemaal van zijn... weet ik een beetje waar ik rekening mee moet houden! (zij hebben het namelijk al een enkele keren gedaan vertelde hein me van de week)

Roy RS

Bericht door Roy RS » 20 feb 2013, 14:12

mannhart ook, misschien daar nog wat info verkrijgen

Luco

Bericht door Luco » 20 feb 2013, 14:34

of JR

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 20 feb 2013, 16:03

Ewing?

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 20 feb 2013, 16:28

Luco schreef:of JR
jr? wies JR?

Luco

Bericht door Luco » 20 feb 2013, 16:55

JR Motorsport
Bouwen veel BMW motoren voor de racerij.

allen

Bericht door allen » 20 feb 2013, 17:55

Luco schreef: Gewoon in je eerste post het budget vermelden wat je eraan denkt uit te geven.
En in de post dat die klaar is de werkelijke kosten vermelden.
Praten over je hobbies, prachtig. Praten over hoeveel geld het zou geen hond moeten boeien. :bloemetje:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 20 feb 2013, 19:23

Waarom zou er in de eerste post moeten staan wat het mag kosten? Dat is toch niet relevant?

Luco

Bericht door Luco » 20 feb 2013, 19:34

Omdat het anders in elke post staat.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 20 feb 2013, 19:42

Luco schreef:Omdat ik het anders in elke post vraag.
ik heb het maar even verbeterd voor luco :kikker:

GTRene

Bericht door GTRene » 20 feb 2013, 20:08

:mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 20 feb 2013, 20:21

wat kost dat nou? :devil:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 21 feb 2013, 12:14

Ik ben altijd wel benieuwd wat dat soort custom build projecten nou kosten. Hoe het betaald wordt zal me een zorg zijn, maar voor de beeldvorming maakt het het plaatje wel compleet.

markm

Bericht door markm » 22 feb 2013, 07:59

Jeroen K. schreef:Reden waaarom ik kijk naar andere blokken overigens is omdat een S54 hier nergens te vinden is. of je moet een goed lopende M3 kopen en daar uit gaan halen...

Heb het verhaal ook al op M3forums is gelezen maar die poste er geen foto's bij, en zo ook op een paar andere sites (6x dit verhaal gelezen verschillend van elkaar)

Gebrek van smering / olie zou wel heel raar zijn, want hij werd namelijk elke maand ververst met nieuwe Castrol GTX 10W60 olie!

GTX 10W60???
euhhhh moet er geen TWS in een S54???

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 22 feb 2013, 08:26

markm schreef:
Jeroen K. schreef:Reden waaarom ik kijk naar andere blokken overigens is omdat een S54 hier nergens te vinden is. of je moet een goed lopende M3 kopen en daar uit gaan halen...

Heb het verhaal ook al op M3forums is gelezen maar die poste er geen foto's bij, en zo ook op een paar andere sites (6x dit verhaal gelezen verschillend van elkaar)

Gebrek van smering / olie zou wel heel raar zijn, want hij werd namelijk elke maand ververst met nieuwe Castrol GTX 10W60 olie!

GTX 10W60???
euhhhh moet er geen TWS in een S54???
Sorry die bedoelde ik ook! gooi de GTX versie in mijn tracktool!

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 23 feb 2013, 20:31

Tja, en toen was het alweer de laatste dag van mij in kuwait (bijna) :'( :'( Morgen avond vlieg ik weer terug naar nederland.

Er zijn leuke dingen gebeurt maar ook vooral minder leuke dingen! iets wat geen van jullie gemist zullen hebben! de keuze is nog steeds niet gemaakt wat ik ga doen! en word nog moeilijker gemaakt! kreeg vandaag een bod op de auto voor 4000 KD, ik heb er 1.5/2 jaar geleden 6000 voor betaald! (in euro's 5000 euro). Dat is dus een afschrijving van 5000 euro in 2 jaar met een kapotte motor! Hoewel dit me laatste keuze was, het bespaard me wel een boel ellende en kan ik eventueel een leuke, snelle straat auto voor nederland kopen naast me tracktool! Wie weet dus!

Genoeg over mijn auto want daar gaat deze update niet over. Deze update gaat over DRIFTEN!!!

Vandaag was ronde 2 van KWTDrift! en er waren niet alleen oude BMW's en jappen of mustangs, nee er waren ook een paar supercars!

Wie van jullie heeft bijvoorbeeld ooit een Porsche 997 GT2 zien meedoen aan een drift evenement? of zowiezo zien driften voor je neus? Denk niet veel en ik ook nog niet, tot vandaag!

Afbeelding

Dit was zijn allereerste keer driften, en ik moet zeggen het kan slechter als rookie zijnde! hij ging lekker dwars en veel rook, en dat in een best wel tricky auto!

Maar de absolute topper voor vandaag kwa skills was de volgende... Naja kijk zelf maar:

Afbeelding

Voor degene van jullie dachten het gaat om de Lexus ISF, FOUT die was niet echt geweldig! Het gaat juist om de auto onder wiens spoiler ik door fotografeerde! Juist een Porsche Carrera GT!!

Afbeelding

De auto was van een of andere sjeikh, die dacht wel even te kunnen driften onder begeleiding van kuwait's trots onder de drifting, Nasser! Maar dat had hij heel fout! Even later stapt Nasser zelf even achter het stuur van de CGT, en dat ging wel meteen goed:

Afbeelding

Er was natuurlijk nog veel meer! Zoals een toyota supra, De fameuse E36 2jz met 900 PK (ramde wel bijna de CGT omdat die de controle over het stuur verloor, maar even los daarvan) en een aantal stangs, vettes etc!

GTRene

Re: Kuwait, auto's en evenementen.. Terug naar Evenementen!

Bericht door GTRene » 23 feb 2013, 20:40

die Porsches lijken mij idd erg lastige auto's om mee te driften met al die grip, wel erg gaaf dat je dat spul leuk tekeer mag/kan zien gaan.
ik hou niet van burnouts en bv continu rondjes driften om te zien, doch ze zien accelereren en dan ook nog een drift neer leggen lijkt me best leuk om te zien en bij dat soort supercars zelfs indrukwekkend denk.

markm

Bericht door markm » 25 feb 2013, 07:27

Hoeveel km had die m3 weg toen die motor kaduk ging?

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 25 feb 2013, 08:04

markm schreef:Hoeveel km had die m3 weg toen die motor kaduk ging?
50,000

MVB

Bericht door MVB » 25 feb 2013, 17:34

11k euro voor een M3 zonder motor, dat je er nog over na moet denken.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 25 feb 2013, 22:59

MJvanBlokland schreef:11k euro voor een M3 zonder motor, dat je er nog over na moet denken.
Jup, had namelijk voorgenomen om hem nooit meer te verkopen tenzij financieel niet anders kunnen vandaar dat ik er nog over nadenk :P

Plaats reactie