Jeroen K. schreef:Denk het niet... dit heb ik meer gepost als waarschuwing voor mede E46 M3 eigenaren, in het verleden is er altijd erg negatief gereageerd op mijn auto draadjes, zelfs zo erg dat ik ze heb laten blokkeren en verwijderen...Niels v/d burgh schreef:Als je de V8 ombouw gaat doen Jeroen, maak je dan wel even een, eigen auto draadje aan.
Ik ga 'm volgen, lijkt me leuk.
Je hebt je toch ook gewoon positief ontwikkeld, je vroeg er destijds ook gewoon een beetje om, nu niet meer en er zijn behoorlijk wat mensen die het dan ook voor je opnemen als er iemand een terugval heeft naar het afkafferen.
Zolang je de aandacht houdt bij de gebeurtenissen aldaar of bij jezelf ipv hoe en wie dat allemaal betaald en hoe duur dat wel niet is, dan valt het allemaal reuze mee, het is een autoforum, geen financieel dagblad.
Als je nu had gezegd, ik ga voor de V10 want me pa betaald wel, dan had je weer wat meer weerstand kunnen verwachten, nu zeg je best wel verstandige dingen.
Ik ben blij met je bijdragen en zal met enthousiasme je topic volgen, ik houd er wel van zo'n projectjes!
Openen dus als het zover is.