Algemeen Aprisco cup topic

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Luco

Re: Algemeen Aprisco cup topic

Bericht door Luco » 07 jun 2011, 23:05

Wouter schreef:
Pennucciracing Luco schreef:
Ow dus iemand blokken en weaven zodat die er niet langs kan terwijl jezelf nog je banden aan het opwarmen bent valt onder het motto "samen door de bocht"

Zal het onthouden als jij de volgende keer een goed rondje wilt zetten :thumbup:
Euh luco,,,, rij jij zo wie zo niet het hele dsc veld in de weg :df:
Go, wat ben jij weer kinderachtig zeg.
Heb jij ooit iets gepresteerd, voordat je commentaar gaat leveren, zorg er zelf nou maar voor dat je op de baan blijft en je bumper er niet afrijdt :mrgreen:

Hielke

Bericht door Hielke » 07 jun 2011, 23:06

Luco, zonder videobewijs bestaat het niet.

Maar ik had er al iets over gehoord van Andre. Jij die in je klasse zo'n beetje achteraan staat en Andre die de pole wil pakken. Ik kan me er veel bij voorstellen dat hij jou aan het begin van zijn snelle ronde niet graag voor zich wil hebben. Het was misschien anders geweest als je met je tempo het nodige respect bij je tegenstanders had kunnen afdwingen.

Maar waarom voer je deze discussie niet in je eigen topic?

Luco

Bericht door Luco » 07 jun 2011, 23:09

Hielke schreef:Luco, zonder videobewijs bestaat het niet.

Maar ik had er al iets over gehoord van Andre. Jij die in je klasse zo'n beetje achteraan staat en Andre die de pole wil pakken. Ik kan me er veel bij voorstellen dat hij jou aan het begin van zijn snelle ronde niet graag voor zich wil hebben. Het was misschien anders geweest als je met je tempo het nodige respect bij je tegenstanders had kunnen afdwingen.
Hielke, hij heeft me twee ronden gewoon zitten blokken, maakt niet uit, maar ga dan niet zeuren over een ander, Andre weet overigens als geen ander dat ik heel goed spiegel en altijd keurig opzij ga voor snellere deelnemers, ook in de kwali.

Dat hoort bij sportief rijden, naar mijn mening, heeft er niets mee van doen of je voor of achteraan rijdt.
Trouwens ook weer tekenend dat dat door de holbewoners van Andre elke keer weer geschreeuwd moet worden.
Hulde voor deze volwassen opstelling Hielke en Wouter :thumbup:

Waarom zou ik deze discussie hier niet mogen voeren?
Jij als meester topicverzieker doet niet anders :shithappens:
Laatst gewijzigd door Luco op 07 jun 2011, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Hielke

Bericht door Hielke » 07 jun 2011, 23:10

Alfa Nord schreef:Stelletje prutsers die Andre en Wouter zeg :D
Pas jij qua tempo mooi bij dus :lol:

Moet je eerst die gare 75 wel voor een gare E36 omruilen natuurlijk!

Wouter

Bericht door Wouter » 07 jun 2011, 23:11

tja Luco de een heeft wat meer moeite met op de baan blijven dan de ander.

Maar wat hoorde ik nou, heb jij helemaal geen baan meer

weer ontopic :beer:
Laatst gewijzigd door Wouter op 07 jun 2011, 23:19, 3 keer totaal gewijzigd.

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jun 2011, 23:16

:mrgreen:

Hielke

Bericht door Hielke » 07 jun 2011, 23:19

Je schoot even vreemd van de baan hè Wouter.

Goed dat je er nu weer op bent :D

Wouter

Bericht door Wouter » 07 jun 2011, 23:20

Hielke schreef:Je schoot even vreemd van de baan hè Wouter.

Ja gelukkig heb ik hem nog.

Hielke wanneer doe jij eens even een gastrace mee in de aprisco cup.

Hielke

Bericht door Hielke » 07 jun 2011, 23:26

Wouter schreef:
Hielke schreef:Je schoot even vreemd van de baan hè Wouter.

Ja gelukkig heb ik hem nog.

Hielke wanneer doe jij eens even een gastrace mee in de aprisco cup.
Mag je met zwemdiploma A en B meedoen dan? Gaat niet lukken dus :wink:

Zouden een aantal ego's in de cup ook niet aankunnen trouwens :lol:

Paskal
Auto: meerdere

Bericht door Paskal » 08 jun 2011, 00:07

Prachtige beelden en respect voor jullie rijkunsten :thumbup: Kan iedere keer weer genieten als er dergelijke on-board-Aprisco-movies worden vertoond. Keep on the good work.

Beetje jammer dat ene Luco deze leuke en informatieve topic als reltopic gaat gebruiken. Ga dergelijke discussies aub per pb of mail uitvechten en val anderen er niet mee lastig :evil:

Andre

Bericht door Andre » 08 jun 2011, 01:09

Luco nog even over de qualify. Normaal heeft iedereen 2 ronden nodig om banden op te warmen. Daar was ik bij jou dus ook van uitgegaan. Je had ook niet bepaald de snelheid dat ik zou kunnen denken dat je met een quali rondje bezig was. bovendien schoot je van links naar rechts over de baan. Ik dacht in mijn onschuld dat je aan banden warmen was.

Luco

Bericht door Luco » 08 jun 2011, 01:33

Paskal schreef: Beetje jammer dat ene Luco deze leuke en informatieve topic als reltopic gaat gebruiken. Ga dergelijke discussies aub per pb of mail uitvechten en val anderen er niet mee lastig :evil:
Volgens mij gaf ik alleen mijn visie op bepaalde beelden, meer niet.
Dat er dan diverse mensen gelijk weer persoonlijk worden kan ik niks aan doen.

Alfa Nord

Bericht door Alfa Nord » 08 jun 2011, 09:59

Hielke schreef:
Alfa Nord schreef:Stelletje prutsers die Andre en Wouter zeg :D
Pas jij qua tempo mooi bij dus :lol:

Moet je eerst die gare 75 wel voor een gare E36 omruilen natuurlijk!
Wordt aan gewerkt.
Eerst binnenkort maar weer met een clubje mannen zo`n ding huren voor the battle of the year :df: Hielke, zet jij dit even in touw??

Andre

Bericht door Andre » 08 jun 2011, 10:21

Ja hielke race of champions moet dit jaar weer georganisseerd worden. De trofee van dit jaar is weer een pakje bleuband. Onder het motto wie rijdt de grootste deuk in een pakje boter.

Tristan

Bericht door Tristan » 08 jun 2011, 10:57

Andre schreef:Ja hielke race of champions moet dit jaar weer georganisseerd worden. De trofee van dit jaar is weer een pakje bleuband. Onder het motto wie rijdt de grootste deuk in een pakje boter.
I'm in! Al is Assen niet heel bekend bij mij (2x gereden), dan nog ga ik de competitie niet uit de weg. :)

Hielke

Bericht door Hielke » 08 jun 2011, 10:59

Ik laat de organisatie voor dit jaar aan Luco over :D

Kan ik me mooi volledig op het rijden concentreren. Heb itt 2009 nu het idee dat ik de baan aardig in de smiezen heb. Andre moet toch een beetje bang te maken zijn :twisted:

L@urens

Bericht door L@urens » 08 jun 2011, 11:17

Hielke schreef:Ik laat de organisatie voor dit jaar aan Luco over :D
Kan ik me mooi volledig op het rijden concentreren. Heb itt 2009 nu het idee dat ik de baan aardig in de smiezen heb. Andre moet toch een beetje bang te maken zijn :twisted:
+1

In een MaX5, een 911, Seat, of de Punto?

Reind

Bericht door Reind » 08 jun 2011, 11:44

Even weer ontopic

Vele hebben vragen omtrent de aanpak van vermeende illegale auto’s in de Aprisco cup.

In vogelvlucht: Door veel gezeik om slechte controle vorig jaar is er dit jaar een onafhankelijke partij aangesteld die de auto’s controleert op onreglementaire zaken. Hiervoor is door de betreffende partij een heel plan opgesteld. Sinds de eerste race is het plan in uitvoering gebracht en inmiddels worden alle gegevens netjes op een rij gezet om vervolgens verslag te kunnen doen richting de organisatie. Deze zal sancties uitdelen welke staan beschreven in het reglement.

Waarom het wat lang duurt? Je moet heel zeker zijn van je zaak en enkel verdenkingen zijn geen klap waard en verlies je als controleur ook meteen je geloofwaardigheid. Harde feiten moeten het zijn. Bovendien moet niet gedacht worden dat het met (illegale auto’s) om dikke nokkenassen, computers of 2.8 motoren gaat. Je moet het meer zoeken in een rits van kleine modificaties die bij elkaar een behoorlijk verschil kunnen maken.

Alfa Nord

Bericht door Alfa Nord » 08 jun 2011, 11:58

L@urens schreef:
Hielke schreef:Ik laat de organisatie voor dit jaar aan Luco over :D
+1

In een MaX5, een 911, Seat, of de Punto?
Zolang het maar een achterwielaandrijver is en geen verkeerdwielaandrijver :roll:

Alfa Nord

Bericht door Alfa Nord » 08 jun 2011, 12:14

http://www.raceautotekoop.nl/overzicht/ ... php?id=140" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand bekend met deze 325 bij Zilhouette Racing? En is dat een Wiechers kooi die erbij zit?

RVV

Re: Aprisco cup Brilliant!!!! [algemeen Aprisco cup topic]

Bericht door RVV » 08 jun 2011, 12:14

RVV schreef:Zou leuk zijn als dit topic een beetje verschoond bleef van bitchfights tussen DF'ers die niet mee doen aan de Apriscocup :thumbup:

Schreef ik op pagina 1. Doorgaan en ik gooi dit topic op slot :police: (zou jammer zijn). :thnx:

Knot

Bericht door Knot » 08 jun 2011, 12:18

Doe dan Luco op slot ipv dit topic aub... het gaat weer zoals het voor de ban ging... :(

Vind het juist supergaaf om de cup te volgen met alle verhalen en beelden ervan!

RVV

Bericht door RVV » 08 jun 2011, 12:22

Knot schreef:Doe dan Luco op slot ipv dit topic aub... het gaat weer zoals het voor de ban ging... :(

Vind het juist supergaaf om de cup te volgen met alle verhalen en beelden ervan!
Knot het is allemaal actie en reactie, balletje ligt niet alleen bij Luco..anyway gewoon lekker doorlullen over de Aprisco cup! Voor al het andere off topic kan gratis een nieuw topic worden geopend.

Reind

Bericht door Reind » 08 jun 2011, 12:33

Dan hier nogmaals iets volledig ONTOPIC

Vele hebben vragen omtrent de aanpak van vermeende illegale auto’s in de Aprisco cup.

In vogelvlucht: Door veel gezeik om slechte controle vorig jaar is er dit jaar een onafhankelijke partij aangesteld die de auto’s controleert op onreglementaire zaken. Hiervoor is door de betreffende partij een heel plan opgesteld. Sinds de eerste race is het plan in uitvoering gebracht en inmiddels worden alle gegevens netjes op een rij gezet om vervolgens verslag te kunnen doen richting de organisatie. Deze zal sancties uitdelen welke staan beschreven in het reglement.

Waarom het wat lang duurt? Je moet heel zeker zijn van je zaak en enkel verdenkingen zijn geen klap waard en verlies je als controleur ook meteen je geloofwaardigheid. Harde feiten moeten het zijn. Bovendien moet niet gedacht worden dat het met (illegale auto’s) om dikke nokkenassen, computers of 2.8 motoren gaat. Je moet het meer zoeken in een rits van kleine modificaties die bij elkaar een behoorlijk verschil kunnen maken.

Hielke

Bericht door Hielke » 08 jun 2011, 12:40

Reind,

regel eens een goed wagentje voor Alfa Nord (Richard Ypey) hierboven. Een hele snelle rijder die mooi in de cup past.

Plaats reactie