We verzetten met het team bergen werk om Downforce tot een succes te maken. Teleurstellingen worden afgewisseld door mooie momenten zoals op Spa. De laatsten zullen we hier zeker blijven melden.

Je een beetje betrokken voelen kan geen kwaad!DownforceJan schreef:Luuk schreef:Cool Laurens!!Benieuwd wat Rockingham ons gaat brengen.
He Luuk,
Super dat jij er komend weekend ook bij bent.
nee Zolder... Wil je mee? Ik ga erheen met Arjan 8)Nandor schreef:is er morgen een race op zandvoort?
N.
Van 't weekend reed ik van Middelburg richting de bewoonde wereld en zag de Downforce truck bij de loods staan, vanaf enkele 100-en meters afstand. Valt goed op! Fraai ding. Een echte babe magnet... vandaar dat vrachtje morgen?Mark Nauta schreef:Jammer dat ik er komend weekend in the UK niet bij kan zijn.
Zag net de truck nog rijden, volgens mij met Dennis aan het wiel. Wat is het toch een gaaf aanzicht!!!!
Toch ook wel vanwege het busje?Dennis Cavallino schreef:Van 't weekend reed ik van Middelburg richting de bewoonde wereld en zag de Downforce truck bij de loods staan, vanaf enkele 100-en meters afstand. Valt goed op! Fraai ding. Een echte babe magnet... vandaar dat vrachtje morgen?Mark Nauta schreef:Jammer dat ik er komend weekend in the UK niet bij kan zijn.
Zag net de truck nog rijden, volgens mij met Dennis aan het wiel. Wat is het toch een gaaf aanzicht!!!!
Luuk pak je dat weekend UK?Luuk schreef:Je een beetje betrokken voelen kan geen kwaad!DownforceJan schreef:Luuk schreef:Cool Laurens!!Benieuwd wat Rockingham ons gaat brengen.
He Luuk,
Super dat jij er komend weekend ook bij bent.![]()
Ik ga gewoon een fraaie film schieten. 8)
"Die Belg" heeft zijn eigen opkamertje. Zonder verwarming, dus die wordt wel op tijd wakker.Downforce Hans schreef:Wel ff opletten dat die belg op tijd wakker wordt en dat hij niet door die over lekkere matrassen de zelfde boot weer terug gaat,![]()
Is dat een uitnodiging voor iets smerigs of watPeter Tunissen schreef:Over hoe zo'n Meditras matras nou slaapt....![]()
GespotDownforce Dennis schreef:Zo, mooi dat het spul al een keer gespot is.
Voor de nieuwsgierigen, hier een paar plaatjes van ons werkpaard.
morgen vertrekt ie weer, met Laurens en mezelf aan boord, druk dubbel clutchend en rev-matchend met een dikke dieselrook achter zich aan naar Rockingham. Hopelijk gaat alles goed op de boot icm de lage oplegger
Gebruikers op dit forum: Kadett en 10 gasten