We verzetten met het team bergen werk om Downforce tot een succes te maken. Teleurstellingen worden afgewisseld door mooie momenten zoals op Spa. De laatsten zullen we hier zeker blijven melden.
DOWNFORCE MOTORSPORT
- DownforceJan
Re: Downforce Motorsport
Ik spreek denk ik wel namens alle teamleden van Downforce als ik hier zeg dat het echt geweldig leuk is om te ervaren dat steeds meer mensen hier op DF (en ook meer en meer daarbuiten) Downforce een warm hart toedragen en ons op de voet volgen.
We verzetten met het team bergen werk om Downforce tot een succes te maken. Teleurstellingen worden afgewisseld door mooie momenten zoals op Spa. De laatsten zullen we hier zeker blijven melden.
-
Luuk
Je een beetje betrokken voelen kan geen kwaad!DownforceJan schreef:Luuk schreef:Cool Laurens!!Benieuwd wat Rockingham ons gaat brengen.
He Luuk,
Super dat jij er komend weekend ook bij bent.
Ik ga gewoon een fraaie film schieten. 8)
-
Metchu
nee Zolder... Wil je mee? Ik ga erheen met Arjan 8)Nandor schreef:is er morgen een race op zandvoort?
N.
- Dennis Cavallino
Van 't weekend reed ik van Middelburg richting de bewoonde wereld en zag de Downforce truck bij de loods staan, vanaf enkele 100-en meters afstand. Valt goed op! Fraai ding. Een echte babe magnet... vandaar dat vrachtje morgen?Mark Nauta schreef:Jammer dat ik er komend weekend in the UK niet bij kan zijn.
Zag net de truck nog rijden, volgens mij met Dennis aan het wiel. Wat is het toch een gaaf aanzicht!!!!
- DownforceJan
Toch ook wel vanwege het busje?Dennis Cavallino schreef:Van 't weekend reed ik van Middelburg richting de bewoonde wereld en zag de Downforce truck bij de loods staan, vanaf enkele 100-en meters afstand. Valt goed op! Fraai ding. Een echte babe magnet... vandaar dat vrachtje morgen?Mark Nauta schreef:Jammer dat ik er komend weekend in the UK niet bij kan zijn.
Zag net de truck nog rijden, volgens mij met Dennis aan het wiel. Wat is het toch een gaaf aanzicht!!!!
-
BrianV
Luuk pak je dat weekend UK?Luuk schreef:Je een beetje betrokken voelen kan geen kwaad!DownforceJan schreef:Luuk schreef:Cool Laurens!!Benieuwd wat Rockingham ons gaat brengen.
He Luuk,
Super dat jij er komend weekend ook bij bent.![]()
Ik ga gewoon een fraaie film schieten. 8)
of ga je voor 1 dag?
-
Metchu
Ja Luuk, hoe ga je dat doen? 8)
- Downforce Dennis
Zo, mooi dat het spul al een keer gespot is.
Voor de nieuwsgierigen, hier een paar plaatjes van ons werkpaard.

morgen vertrekt ie weer, met Laurens en mezelf aan boord, druk dubbel clutchend en rev-matchend met een dikke dieselrook achter zich aan naar Rockingham. Hopelijk gaat alles goed op de boot icm de lage oplegger
morgen vertrekt ie weer, met Laurens en mezelf aan boord, druk dubbel clutchend en rev-matchend met een dikke dieselrook achter zich aan naar Rockingham. Hopelijk gaat alles goed op de boot icm de lage oplegger
- RVV
gaat het goedkomen met het horizontale gereedschap ? 
- Downforce Dennis
Ja hoor kerel! Nogmaals heel erg bedankt!
Morgen de matrasjes nog even in de trailer laden und wir können losgehen!
We houden je op de hoogte over eventuele rugklachten, proefkonijnen genoeg
Morgen de matrasjes nog even in de trailer laden und wir können losgehen!
We houden je op de hoogte over eventuele rugklachten, proefkonijnen genoeg
- RVV
-
René130i
Alvast veel succes allemaal 
- Downforce Hans
Wel ff opletten dat die belg op tijd wakker wordt en dat hij niet door die over lekkere matrassen de zelfde boot weer terug gaat,

- DownforceJan
"Die Belg" heeft zijn eigen opkamertje. Zonder verwarming, dus die wordt wel op tijd wakker.Downforce Hans schreef:Wel ff opletten dat die belg op tijd wakker wordt en dat hij niet door die over lekkere matrassen de zelfde boot weer terug gaat,![]()
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Geen Marknauta.nl foto's
Blijft echt mooi om zo'n team helemaal opgebouwd en aan het werk te zien. Bij andere teams zie je dat natuurlijk ook, maar om hier de geboorte van zo'n team mee te maken blijft mooi om te zien. Ben benieuwd hoe het jullie op Rockingham zal vergaan, het circuit zal voor elke DSC deelnemer wel nieuw zijn denk ik? Gelijke kansen zou je zeggen. Verslaan die Bogaerts/De Jong!
Veel plezier en succes in ieder geval!
Veel plezier en succes in ieder geval!
- Dennis Cavallino
Die matrassen zullen wel gewaardeerd worden door Irakese vluchtelingen die meegesmokkeld worden naar Engeland. 
-
Metchu
Ik dacht dat Allen een containertje had geregeld met chinezen?
- Macboy
Geweldig dit allemaal.
Kan er in de openingspost een kalender worden geplaatst met data van races? Maakt het overzichtelijk. Ook voor Sohosted Racing overigens
Kan er in de openingspost een kalender worden geplaatst met data van races? Maakt het overzichtelijk. Ook voor Sohosted Racing overigens
-
René130i
sohosted-racing.nl 
- Peter Tunissen
Goed, woensdagavond half 11, over precies 12 uur staat Eric hier voor de deur om aan het eerste stukje van de reis (richting Oud-Gastel) te beginnen; ik moet nog 8 mailtjes beantwoorden en inpakken, maar na dit weekend kunnen jullie hier uiteraard een uitgebreid verslag verwachten...........
Over hoe zo'n Meditras matras nou slaapt....

Over hoe zo'n Meditras matras nou slaapt....

- InjectTheVenom
Is dat een uitnodiging voor iets smerigs of watPeter Tunissen schreef:Over hoe zo'n Meditras matras nou slaapt....![]()
- Dennis Cavallino
En hoe sliep 't de eerste nacht(en)? 
- gijzbed-opc
GespotDownforce Dennis schreef:Zo, mooi dat het spul al een keer gespot is.
Op weg woensdagmiddag naar Engeland zag ik jullie staan,helaas te laat bij Jabeke Rasthof.
Zelf ging ik via de shutle sous de la manche.
Ik dacht al dat gaat niet passen met de tunnel.(alhoewel ze ook verrekte hoge wagons hebben waar jullie wel in passen.
Maar hoe dat zit voor welk vervoer?
Zal eens infoén.Maar inderdaad de boot jullie zijn erg hoog maar bovendeks via de lift moet zowie zo kunnen.
Maar goed jullie zijn tenslotte mee gekomen.
PS,
Wel een gevaarlijke plaats om te stoppen hoor!!!!!!!!!!!!! I.v.b met illegalen en drugs geen gezonde plek.
- Joost H.
Laurens is goed bezig.. 3e tijd tijdens de vrije training 1:33.555 . @ 120.058..
Eigenlijk een 2e tijd want die 1e e36 m3 moet een klasse hoger zitten met 1:30.673 zit deze tussen de supersport II ..
PS: De nr2 ligt 1/100 voor op Laurens
Eigenlijk een 2e tijd want die 1e e36 m3 moet een klasse hoger zitten met 1:30.673 zit deze tussen de supersport II ..
PS: De nr2 ligt 1/100 voor op Laurens
- Atte Hibma
Jij zegt Laurens, maar dat is toch de tijd van Peter? Of zie ik dat verkeerd