ErikS schreef: 12 nov 2018, 13:12
We vergeten even voor het gemak, dat Max VOOR Bottas had gestaan met P1.
Echt compleet onacceptabel wat mij betreft....
Een klap/duw is in het heetst dan ook zo gek nog niet. Ik las ergens dat ze van RB beter iemand met hem mee konden laten lopen, dat ben ik dan ook wel eens..... Dit was te verwachten. Wees maar blij dat 'ie geen Licentie puntjes heeft ontvangen.
Dan had ie niet Horner of Marko mee moeten krijgen, die hadden meteen geslagen. Die twee waren behoorlijk duidelijk. Denk wel dat de F1 een statement had moeten maken ivm de toekomst. Dit genereerd de mogelijkheid voor Mercedes & Ferrari om volgend jaar met 5 wingmans te gaan rijden. Stel, moet het eerst nog zien, RBH doet volgend jaar mee voor het kampioenschap......... dan moet Max of Gasly bij elke achterblijver zeer voorzichtig zijn, anders tikken ze jou eraf...... heb net de onboard van Ocon ook zitten kijken, valt me e.a. op:
- Pitstop duurt erg lang. Komt ie net achter Max
- In sector 1 en 3 loopt de FI heel veel in.
- In sector 2 loopt Max duidelijk uit in de cruise-modus
- Voor zijn inhaalactie rechte stuk sector 3 heeft ie in sector 2 handen en voeten nodig om die FI in de buurt van een cruisende RBR te
houden. Hij woont dan gewoon zijn banden uit
Vind het een bijzonder verhaal.
Gelukkig zit Kvyat volgend jaar in de Torro Rosso
