Ik was echt van plan om niet te reageren, maar na 2 bakken koffie en een ommetje, bleef ik maar kopschuddend nadenken over dit topic.
Misschien wordt het wel tijd dat ik dit forum verlaat.
Robin schreef: 27 jan 2025, 11:56
Gaat 't wel goed met je Rutger?
Nee. Ik zal uitleggen waarom, maar ik denk niet dat je erop gaat reageren. Want dat doe je toch nooit inhoudelijk!
Misschien nu wel, want misschien reflecteer je deze post wel op jezelf. Hoef je van mij niet te doen, ik blijf m'n misinformatie toch wel spuwen, want wat jullie kunnen kan ik ook.
Mijn probleem: In dit topic zitten zo veel kneiter achterlijke sneue figuren die maar één argumentatiestructuur kennen: Deflexie.
Kan er met mijn kop niet bij dat er zoveel éénkennige sneue mannen van 50+ zijn die alleen maar problemen blijven herhalen (waar ze zelf niet eens last van hebben) en roepen dat alles onjuist en niet waar is. Kom je met een link/argument/artikel waarin hun visie wordt tegengesproken, krijg je gewoon geen reactie.
En omdat de rest van de trieste meelopers net zo'n achterlijk IQ=schoenmaat niveau hebben en elk willekeurig stukje FB-tekst als betere bron beschouwen dan iets wat door de overheid gecommuniceerd wordt, wordt het een circle-jerk van misinformatie en ja knikken.
Je doet het zojuist weer, het hele argument in m'n post wordt overgeslagen.
Iets wat heel simpel te toetsen is, door gewoon met je dikke vingers op "Vorige Pagina" te klikken en te kijken waar je zelf op hebt gereageerd, wordt gewoon genegeerd. Nee, dan gaan we gewoon deflexie toepassen. Werkt Fantastisch!
Die kleine groep jankers waar jullie altijd op zitten te haten, o.a. tijdens de Zwarte Pieten discussie, zijn jullie godvergeten zelf als het gaat om veranderingen of klimaatbeleid.
Met de vinger wijzen naar incompetentie, terwijl ze zelf wat linkjes delen via Whatsapp/FB/Forums en denkt dat je wat bijdraagt aan de discussie.
Echt, wat is het sneu gesteld met Nederland is, als dit het geluid van redelijkheid en nuchter nadenken moet zijn.
Immigratie afkeuren, maar een straathond de godvergeten wereld over laten vliegen omdat hij hier een betere toekomst heeft. Om vervolgens iemand anders Hypocrisie te verwijten.
Wat een intens en ontzettend droevig niveau is dit. Zoveel onzin verkopen en denken dat ze als enige de wereld wel snappen.
En omdat jullie niet in bronnen, wetenschap of nieuws geloven; zal ik maar afsluiten met een quote. Want daarin kunnen jullie je altijd zo goed vinden.
“Never argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience"
Bron: Je moeder. Maar die vertrouwen jullie ook niet.
En mocht je nou het einde van deze post hebben gehaald; reageer er eens op.
Want deze post bevat zo weinig feiten, maar vooral speculatie en insinuaties, dat moet jullie wel aanspreken.