Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Richardt. » 07 apr 2011, 12:12

Wellicht romantiseer ik het nu, maar als je leest dat zo'n man nog wat mompelt over zijn kinderen voor zijn daad, dan word ik er maar triest van.
Het zou nog krankzinniger zijn als ie op zo'n moment niet aan z'n vrouw en kinderen zou denken.

Er zijn zat mensen die nog veel verder in de penarie zitten om wat voor reden dan ook en die lossen het anders op of zoeken daar professionele hulp voor.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 07 apr 2011, 12:40

Nu steekt ie zichzelf in de fik en hebben kinderen van anderen een trauma voor het leven.

Elise

Bericht door Elise » 07 apr 2011, 12:44

Aangezien de beste man "De Dam" had uitgekozen neem ik aan dat hij een bepaalde verwachting had van deze daad?

Tevens vraag ik me af wat er was gebeurd als deze man het overleefd had......waren zijn problemen dan opgelost?
Zo ja dan zou dit maar zo eens een trend kunnen worden.......

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 07 apr 2011, 12:53

Oprichter Greenpeace beschuldigt milieubeweging van desinformatie en misdaden tegen de menselijkheid

Patrick Moore veegt vloer aan met Co2/opwarmingstheorie en is voorstander van kernenergie - 'Beleid Greenpeace leidt tot instorten beschaving'

In zijn nieuwe boek 'Confessions of a Greenpeace Dropout: The Making of a Sensible Environmentalist' (Bekentenissen van een Greenpeace-afvallige: Het ontstaan van een praktische milieu activist) uit Greenpeace oprichter Patrick Moore opnieuw harde kritiek op de internationale milieubeweging en Greenpeace in het bijzonder. In een discussie met mede oprichter Rex Weyler, die nog wel de ingestampte 'partijlijn' van Greenpeace volgt, verdedigt hij zijn nieuwe boek en zet hij uiteen waarom de huidige milieubeweging volgens hem een anti-maatschappelijk en anti-humaan karakter heeft gekregen.
rest: http://xandernieuws.punt.nl/?id=627311&r=1&tbl_archief=&" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Ravin ///M op 07 apr 2011, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.

M@rcel

Bericht door M@rcel » 07 apr 2011, 14:13

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 07 apr 2011, 14:16

reactie:
Het is Friedrich E. en een Wildersaanhanger.
Geert zal meedelen dat hij meeleeft met Femke.
Maar zal niet kunnen verklaren waarom hij, als hij op de hoogte was van de bedreigingen, de daders gewoon uitnodigde op zijn gesloten bijeenkomsten.
Ik wens Femke enorm veel sterkte , maar ook de andere linkse politici die werkelijk dagelijks door dit tuig bedreigd worden, ook via hyves.

GTRene

Bericht door GTRene » 07 apr 2011, 14:18

@burning man,

vind het sneu, ja meer voor z'n vrouw en kids...

maar kan om zo'n iemand die z'n eigen keus heeft gemaakt (wrong bet) niet rouwig zijn.

vraag is, zit de rest van zijn gezin? ook in NL en worden ze gewoon terug gebracht naar land van herkomst of?

GTRene

Bericht door GTRene » 07 apr 2011, 14:25

dat van Femke, helaas gebeuren dat soort dingen door zieke mensen...

kijk eens bij Wilders en aanhangers hoe vaak die bedreigd worden met de dood, net zo misselijkmakend.
die moeten elke dag leven met beveiligers om hun heen overal...triest.

die mensen zijn ziek die zoiets doen.

RVV

Bericht door RVV » 07 apr 2011, 14:33

Da's zo mooi in Nederland, je kunt er zelfs een doe het zelf crematie kopen :twisted:

Afbeelding

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 07 apr 2011, 14:34

GTRene schreef:dat van Femke, helaas gebeuren dat soort dingen door zieke mensen...

kijk eens bij Wilders en aanhangers hoe vaak die bedreigd worden met de dood, net zo misselijkmakend.
die moeten elke dag leven met beveiligers om hun heen overal...triest.

die mensen zijn ziek die zoiets doen.

Klopt, deze grote idioot/hufter hield het nog bij vreselijke woorden, Volkert en Mohammed grepen wél naar de wapens met verschrikkelijke gevolgen.

daNpy

Bericht door daNpy » 07 apr 2011, 14:57

"Normale mensen" hebben hier veel vaker en al veel langer mee te maken.

Nu mevrouw Halsema haar ideale droomwereldje ineen ziet storten is het ineens paniek.

Dat dit kan in Nederland!

GTRene

Bericht door GTRene » 07 apr 2011, 16:54

vanuit het kristallen paleis en de theorie wereld weer met beide voetjes op het echte groene gras...

en dan nog niet eens in een bv aftandse wijk vol tuig e.d. welcome in the real world with real people.

misschien kan ze die man voor een kopje groene thee uitnodigen en er als volwassenen over praten :morecoffee:

daNpy

Bericht door daNpy » 07 apr 2011, 17:45

Ze heeft haar kinderen toch van school gehaald omdat er iets teveel "multiculti" op de school zat? :')

Rupie

Bericht door Rupie » 07 apr 2011, 22:41

Zag net mbt het ritueel slachten een leuk filmpje met commentaar van rabijn. Misschien voelt iemand zich geroepen dit net zo te bestrijden als de Islam? :mrgreen:

Mbt asielzoeker, waarom vinden we het tegenwoordig normaal om alles in beeld te brengen? Of het net nou dit is, het slachten van dieren zonder verdoving of wat dan ook, er lijkt geen grens meer te zijn. Ik kijk regelmatig tijdens het nieuws cq actualiteiten ergens anders naar toe, ik heb hier geen behoefte aan en zie er ook niet de toegevoegde waarde van. Ik ben er van overtuigd dat de wereld voor een groot deel verdorven is, maar ik zou het wel fijn vinden om niet met dit soort beelden geconfronteerd te worden.

GTRene

Bericht door GTRene » 08 apr 2011, 00:37

ik denk dat eerst meer mensen dit onder ogen moeten zien voor er wat aan gedaan wordt...
hoe meer mensen veronwaardigd raken hoe sterker de kracht/stem om er werkelijk wat aan te doen...
en niet zien wil niet zeggen dat het er niet is...en zo je zegt, veel is niet goed op deze wereld hoe er soms met dier/aarde/mens om wordt gegaan, maar het moet wel onder de aandacht blijven anders sluikt het door en door? het is helaas voorlopig niet anders, en dat zal ook nog wel onze tijd duren en langer denk ik.
soms moet je maar een film opzetten 8) ff ontspannen, of een dagje DF mee doen :D

Robin

Bericht door Robin » 08 apr 2011, 08:16

Hehe.
Eindelijk, ze worden wakker.

Een aflossingsvrije hypotheek was natuurlijk zoiets als de uitvinding van het wiel, al was ie wel vierkant in dit geval.
http://www.nu.nl/economie/2487125/aflos ... t-weg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

dvh

Bericht door dvh » 08 apr 2011, 09:08

Ik vond het wel aantrekkelijk :mrgreen:
Alleen de bank wat minder, hellaas kreeg ik mijn hypotheek niet geheel aflossingsvrij..:(

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 08 apr 2011, 10:02

Leg eens uit, Robin?
Robin schreef:Hehe.

Een aflossingsvrije hypotheek was natuurlijk zoiets als de uitvinding van het wiel, al was ie wel vierkant in dit geval.
http://www.nu.nl/economie/2487125/aflos ... t-weg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin

Bericht door Robin » 08 apr 2011, 10:07

Arthur schreef:Leg eens uit, Robin?
Robin schreef:Hehe.

:?:
Je ziet toch zelf de stagnatie in huizenverkopen/de prijzen?

Waar die aflossingsvrije hypotheek financieel mee gebufferd moet worden blijkt amper een buffer te zijn.

Ik heb in mijn kennissenkring 2 gevallen wat er bij lange na niet op lijkt, aflossingsvrij en die lui hangen nu ze MOETEN verkopen....

Arthur

Bericht door Arthur » 08 apr 2011, 10:13

Sorry dat ik het niet snap hoor. Waarom moeten ze verkopen.
Ik heb ook zo'n raar vehicle als hypotheek maar zie, vooralsnog, het probleem niet. De marktwaarde is hoger dan de hypotheek en mocht ik de hypotheek "vol" maken in dit huis, da's nog 20 jaar, dan blijf ik met een restschuld zitten. Misschien wel het hele bedrag.
Dan zou ik dat toch weer kunnen lenen tegen een x-percentage rente met het huis als onderpand? Ik kan het niet meer aftrekken dan, dat is me bekend. Maar ik zie het niet als een heel erg groot probleem? Zie ik iets niet goed?

Robin

Bericht door Robin » 08 apr 2011, 10:18

Arthur schreef:Sorry dat ik het niet snap hoor. Waarom moeten ze verkopen.
Ik heb ook zo'n raar vehicle als hypotheek maar zie, vooralsnog, het probleem niet. De marktwaarde is hoger dan de hypotheek en mocht ik de hypotheek "vol" maken in dit huis, da's nog 20 jaar, dan blijf ik met een restschuld zitten. Misschien wel het hele bedrag.
Dan zou ik dat toch weer kunnen lenen tegen een x-percentage rente met het huis als onderpand? Ik kan het niet meer aftrekken dan, dat is me bekend. Maar ik zie het niet als een heel erg groot probleem? Zie ik het niet goed?
Ik denk dat je 't wel goed ziet, maar ik kijk meer naar de nadelen in 't gehele plaatje. Heb altijd afgelost want ik wil dat 't van mezelf is. Ook in mindere tijden:

Voordelen aflossingsvrije hypotheek
U heeft gedurende de looptijde van de aflossingsvrije hypotheek (hypothecaire lening) het voordeel van maximale fiscale renteaftrek. Dit mede omdat er in de looptijd rente word betaald over de hoofdsom. Tijdens deze hypotheek vorm wordt er niet afgelost.
Tijdens de looptijd van de aflossingsvrije hypotheek (hypothecaire lening) heeft u meer financiele middelen tot uw beschikking, dit kunt u besteden aan andere doeleinden dan een woning.
Gedurende de looptijd van de aflossingsvrije hypotheek blijven de brute- en nettolasten gelijk, dit is handig wanneer u niet houdt van onverwachte kosten. De rentestand moet dan wel ongewijzigd blijven.
U betaald geen verplichte tussentijdse aflossingen en vermogensopbouw.
De hoogte van deze hypotheek is veilig omdat u meestal maar 75% van de executiewaarde aflossingsvrij kunt lenen, sommige banken zullen 100% geven, omdat veel bedrijven deze hypotheek vorm hebben, is een offerte voor de aflossingsvrije hypotheek goed te vergelijken.

Nadelen aflossingsvrije hypotheek
U bouwt geen vermogen op, omdat u geen aflossing doet op de hypothecaire lening.
Tijdens de hypothecaire lening wordt er niet afgelost op de hypotheek, het enige wat u betaald is de rente elke maand.
Er bestaat geen financiele zekerheid voor uw naasten, tenzij u een verzekering heeft afgesloten (overlijdensrisicoverzekering).
Kortom er zijn vele VOORDELEN maar die wegen in mijn (en de gevallen in mijn kennissenkring, door ontslag/scheiding/recessie ook) geval gewoon niet op tegen de NADELEN.

Vandaar.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 08 apr 2011, 10:20

Robin schreef:Ik heb in mijn kennissenkring 2 gevallen wat er bij lange na niet op lijkt, aflossingsvrij en die lui hangen nu ze MOETEN verkopen....
Heeft dat niet meer met de keuze voor een tophypotheek te maken, en het feit dat in het hogere segment de laatste 2 jaren de waarde wat gezakt is?

Robin

Bericht door Robin » 08 apr 2011, 10:22

smiley schreef:
Robin schreef:Ik heb in mijn kennissenkring 2 gevallen wat er bij lange na niet op lijkt, aflossingsvrij en die lui hangen nu ze MOETEN verkopen....
Heeft dat niet meer met de keuze voor een tophypotheek te maken, en het feit dat in het hogere segment de laatste 2 jaren de waarde wat gezakt is?
Dit was echt beide gewoon middensegment en factoren als recessie/ontslag etc speelden inderdaad mee, wat ik hierboven al zei. Nu heeft 1 gezin nog niks ja schuld en terug naar 'n huurhuis.

Arthur

Bericht door Arthur » 08 apr 2011, 10:24

Okay, duidelijk. Dat zijn factoren die je niet kunt overzien. Scheiding, ontslag etc. Ik hoop daar niet mee te maken te krijgen.
Vooralsnog ren ik niet naar de bank om te veranderen. Heb wel een klein vangnetje maar dat stelt niks voor tijdens een recessie :wink:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 08 apr 2011, 10:27

Ik bedoel dat als je moet verkopen, dat dat los staat van een reguliere of een aflossingsvrije hypo.
Als je moet verkopen, en je zit aan je max, en je hebt je overdrachtsbelasting nog niet eens terug verdient met waarde stijging, dan wordt het inderdaad lastig ja.

Plaats reactie