zeldzaam is wat anders dan gewild..Ravin ///M schreef:als ie zo zeldzaam is lijkt het me wel meer dan de gevraagde 275?
Horloge / Horloges topic
- dale vito
Re: Horloge / Horloges topic
- Brava
Wat een nonsens. Maar als het je niet bevalt dan verwijder je mijn reacties toch gewoon. Het zou niet de eerste keer zijn.Macboy schreef:Brava je hoeft niet meteen uit de hoogte te schieten omdat ik iets oprecht niet heb begrepen. Jij bent degene die met veel bombarderie aankondigt dat er iets ontzettend mis is met het horloge zonder te zeggen wat dit is en pas na mijn verzoek per PB reageer je daarop. Uit je reactie kon ik echter niet afleiden wat je nu precies bedoelde.
Nu is dit me dus wel duidelijk en snap ik je punt ook. Als je zoveel geld uitgeeft dan mag je verwachten dat het esthetisch helemaal zuiver is. Ik had inderdaad liever het venster parallel aan de index dan de letter die parallel loopt aan het venster.
Ik had nog niets gepost omdat jij nog niet gereageerd had. Opeens krijg ik dan een PM waarin je om opheldering vraagt, die heb je gekregen.
Jouw reactie is om 18:10 geplaatst en je PM naar mij staat op 18:12. Ik zit niet achter de computer te verversen.
Om eerlijk te zijn vind ik deze reactie van jou uit de hoogte en ongepast. Blijkbaar worden mijn bijdrages hier niet op prijs gesteld.
*aanvulling *En het ikke niet begrijpen was een antwoord op het schuin afgebeeld staan. Nee, ik ben zo stom dat ik dat niet zie, jij hebt me er terecht op gewezen.
- duifjes.com
-
:drinking:
- duifjes.com
F5/F5/F5/F5/F5 kijken of het een leuke vrijdagavond kan worden 

- duifjes.com
idd ja....ga film kijken....zie het straks welLuco schreef:Tot nu toe vind ik ze beiden een beetje slapjes
- RVV
Brava schreef:Wat een nonsens. Maar als het je niet bevalt dan verwijder je mijn reacties toch gewoon. Het zou niet de eerste keer zijn.Macboy schreef:Brava je hoeft niet meteen uit de hoogte te schieten omdat ik iets oprecht niet heb begrepen. Jij bent degene die met veel bombarderie aankondigt dat er iets ontzettend mis is met het horloge zonder te zeggen wat dit is en pas na mijn verzoek per PB reageer je daarop. Uit je reactie kon ik echter niet afleiden wat je nu precies bedoelde.
Nu is dit me dus wel duidelijk en snap ik je punt ook. Als je zoveel geld uitgeeft dan mag je verwachten dat het esthetisch helemaal zuiver is. Ik had inderdaad liever het venster parallel aan de index dan de letter die parallel loopt aan het venster.
Ik had nog niets gepost omdat jij nog niet gereageerd had. Opeens krijg ik dan een PM waarin je om opheldering vraagt, die heb je gekregen.
Jouw reactie is om 18:10 geplaatst en je PM naar mij staat op 18:12. Ik zit niet achter de computer te verversen.
Om eerlijk te zijn vind ik deze reactie van jou uit de hoogte en ongepast. Blijkbaar worden mijn bijdrages hier niet op prijs gesteld.
*aanvulling *En het ikke niet begrijpen was een antwoord op het schuin afgebeeld staan. Nee, ik ben zo stom dat ik dat niet zie, jij hebt me er terecht op gewezen.
Brava, Macboy is gewoon forummember en kan geen reacties verwijderen.
- duifjes.com
Ben je dan gewoon als forummemberRico schreef:Brava schreef:Wat een nonsens. Maar als het je niet bevalt dan verwijder je mijn reacties toch gewoon. Het zou niet de eerste keer zijn.Macboy schreef:Brava je hoeft niet meteen uit de hoogte te schieten omdat ik iets oprecht niet heb begrepen. Jij bent degene die met veel bombarderie aankondigt dat er iets ontzettend mis is met het horloge zonder te zeggen wat dit is en pas na mijn verzoek per PB reageer je daarop. Uit je reactie kon ik echter niet afleiden wat je nu precies bedoelde.
Brava, Macboy is gewoon forummember en kan geen reacties verwijderen.

- dale vito
Houden we het ff gezellig?

:banaan: :banaan:
:banaan: :banaan:
-
In het kader van het hoeft geen Breitling te zijn
Is dit wat?

Vooral ook visueel gezien?
Citizen ecodrive Signature Grand Complication

Vooral ook visueel gezien?
Citizen ecodrive Signature Grand Complication
- dale vito
Of het mooi is? Dat moet je vooral zelf bepalen.
Van het uurwerk zullen 'liefhebbers' misschien niet warm of koud worden, maar tof is het wel. Geen batterij, geen moeilijke smering en kwetsbare delen -> hij loopt gewoon altijd goed.
Van het uurwerk zullen 'liefhebbers' misschien niet warm of koud worden, maar tof is het wel. Geen batterij, geen moeilijke smering en kwetsbare delen -> hij loopt gewoon altijd goed.
- Brava
- Ravin ///M
Zo, da's een mooie BP!
- dale vito
Rolex - HET BESTE MERK TER WERELD!!
:jenna:

wijzerplaat is IRL zilverachtig (platina om precies te zijn). Ik heb zitten klieren met de foto terwijl ik kleurenblind ben.. niet meer doen

wijzerplaat is IRL zilverachtig (platina om precies te zijn). Ik heb zitten klieren met de foto terwijl ik kleurenblind ben.. niet meer doen

- Petrolhead Tom
Is er hier iemand bekend met het merk Grovana? Ik wil graag een Rolex maar kan die (nog) niet betalen, nu wil ik een simpel duikertje erbij kopen en is mijn oog op deze gevallen: http://www.chrono24.com/nl/grovana/1195244.htm Als ik dan een echte rolex kan kopen koop ik een gewone sub in plaats van de 50 omdat ik die kleur bezel dan al heb. 

- RVV
Ha Dale, die heb ik ook 

- dvh
Gisteren even bij een mooie Chronomat B01 mogen kwijlen.
Vind dit een erg mooie klok. Het was een metalen uitvoering, zwarte wijzerplaat met romeinse cijfers.
Ietjes anders dan onderstaande dus:

Vind dit een erg mooie klok. Het was een metalen uitvoering, zwarte wijzerplaat met romeinse cijfers.
Ietjes anders dan onderstaande dus:
- Downforce Hans
Hij komt me bekend voorRico schreef:Ha Dale, die heb ik ook

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Die B01 zoals op de foto met leren band leek mij ook nog wel eens wat.
Eerst maar 's even denken tot aan de Kerst ofzo.
Eerst maar 's even denken tot aan de Kerst ofzo.

- dale vito
lekker ding he! Ik had er nooit echt naar omgekeken maar ik vind het een topper. Net even anders en chiquer dan een normale Sub. De Daytona-stijl kast is super. :banaan:Rico schreef:Ha Dale, die heb ik ook
- dale vito
het zal vast niet slecht zijn.. iig zit er gewoon een ETA uurwerk in. Ik zou hem voor je vakantie wel ff laten testen op waterdichtheid. Én ik zou gewoon een toffe Seiko of Swatch kopen.. veel cooler dan zo'n wannabe-Sub, sorry. Ik heb ze zelf ook - de Seiko's en Swatches danTom Westendorp schreef:Is er hier iemand bekend met het merk Grovana? Ik wil graag een Rolex maar kan die (nog) niet betalen, nu wil ik een simpel duikertje erbij kopen en is mijn oog op deze gevallen: http://www.chrono24.com/nl/grovana/1195244.htm Als ik dan een echte rolex kan kopen koop ik een gewone sub in plaats van de 50 omdat ik die kleur bezel dan al heb.

- Petrolhead Tom
Is ook zo, heb nu ook een Seiko en die bevalt eigenlijk best heel goed. Misschien binnekort dan maar eens een SKX007 bestellen als eerste echte duiker en dan lekker wachten tot de dag aanbreekt dat ik een echte Sub kan betalen. (Lees werken en meer gaan verdienen) 

- HarryC
Heb zelf ook seiko en swatch naast een wat duurder horloge, draag deze swatch heel graag krijg ook veel complimenten als ik hem draag.
is een chrono automaat met safierglas, heb hem vorig jaar gekocht op schiphol voor 220 euro :banaan:

Gr. Harry
is een chrono automaat met safierglas, heb hem vorig jaar gekocht op schiphol voor 220 euro :banaan:
Gr. Harry