Pagina 13 van 16

Geplaatst: 11 mar 2008, 12:37
door indobesar
Jan, wellicht is dit wat:

Kant en klare E30 325i Racer
Wegens permanent zitje in hogere klasse biedt ik te koop aan:
BMW E30 325i compleet raceklaar en jaarlijks goedgekeurd voor de populaire E30-Standard-klasse.

Deze auto is goed voor een plek onder de eerste 10 (!!!) door:
- INTRAX onderstel (helemaal afstelbaar)
- kort differentiël
- Akku naar kofferbak verplaatst
veel meer veranderingen zijn in de standard klasse toch niet toegestaan.

Verder worden er geleverd:
- 2e set wielen met (bijna) nieuwe Toyo's en spacers (regenset)
- 2e kuipstoel + 4-punts gordels (voor Cursus- of Sponsordagen)
- 2e Motronic (je weet maar nooit)
- stoelrails (voor wie een verstelbaar bestuurdersstoel wenst)

Deze auto is puur voor het circuit, dus zonder kenteken en zonder APK.
Kijkje nemen? Kom dan na afspraak een avond naar Den Haag

Groeten, Jan
http://dnrt.nl/vraagaanbod/details.php?id=82

Geplaatst: 11 mar 2008, 12:48
door Corvette
Tristan schreef:@Hielke en Peter: Goeie post van beide!
Ben ik niet met je eens Tristan.

Ik vind Hielke maar een overloper.

1288 x hebben we gelezen over de mogelijkheden met de Corvette en nou ineens komt de Vette niet meer in het boek voor.

Valt me tegen van Hielke. Kan wel janken. :shock: :shock: :shock:


Groeten

Cor

Geplaatst: 11 mar 2008, 12:55
door DownforceJan
T is toch ook allemaal niks Cor.
Gaat maar kapot die USA-zooi. :cry: :wink:

Geplaatst: 11 mar 2008, 13:24
door Dennis Cavallino
indobesar schreef:Jan, wellicht is dit wat:

Kant en klare E30 325i Racer
Wegens permanent zitje in hogere klasse biedt ik te koop aan:
BMW E30 325i compleet raceklaar en jaarlijks goedgekeurd voor de populaire E30-Standard-klasse.

Deze auto is goed voor een plek onder de eerste 10 (!!!) door:
- INTRAX onderstel (helemaal afstelbaar)
- kort differentiël
- Akku naar kofferbak verplaatst
veel meer veranderingen zijn in de standard klasse toch niet toegestaan.

Verder worden er geleverd:
- 2e set wielen met (bijna) nieuwe Toyo's en spacers (regenset)
- 2e kuipstoel + 4-punts gordels (voor Cursus- of Sponsordagen)
- 2e Motronic (je weet maar nooit)
- stoelrails (voor wie een verstelbaar bestuurdersstoel wenst)

Deze auto is puur voor het circuit, dus zonder kenteken en zonder APK.
Kijkje nemen? Kom dan na afspraak een avond naar Den Haag

Groeten, Jan
http://dnrt.nl/vraagaanbod/details.php?id=82
Zou mijn keuze zijn om mee te beginnen. Zelf opbouwen is stukken duurder! Intrax = 1500 euro minimaal, sper 500 euro, auto = 3000 euro, velgen en toyo's = 1200 euro, stoelen + gordels = 500 euro. Ben ik dan al bij die 6000? Nee, maar tel er een kooi en wat andere goodies bij op en je gaat eroverheen.

Geplaatst: 11 mar 2008, 13:29
door Luco
Ik denk dat als je 5 k bied je hem ook meeneemt
En dan kan je zo beginnen :D :P

edit:
stukje van de DNRT site :D :D :D :D
Duidelijk geschreven door HUUB :P :P

Informatie
BMW E30-Klasse
Als er na het E30 nooit meer nieuwe modellen waren gekomen ws dat niet heel erg geweest. De E30 heeft een practige balans in vermogen en gewicht. Een goed geprepareerde auto weegt rond de 1000 kg en heeft een vermogen van 175 pk. Daar kan je serieus hard mee. Wie zijn auto zorgvuldig klaar maakt kan daar ook veel plezier aan hebben met weinig werk en met beperkte kosten. De E30 Is een van de grootste klassen van de ZAC. Ieder evenement kan je ca 40-50 auto’s aan de start verwachten, maar er zijn er meer dan 100 raceklaar. Als ze allemaal tegelijk komen moeten we kwlificatie wedstrijden organiseren. Veel rijders zijn inmiddels behoorlijk ervaren en dus snel. Met drieen de Tarzan bocht in en er ook weer met drieen uit is normaal. Wel heel lekker racen.

Geplaatst: 11 mar 2008, 13:41
door Michel P
Cor Dame schreef:
Tristan schreef:@Hielke en Peter: Goeie post van beide!
Ben ik niet met je eens Tristan.

Ik vind Hielke maar een overloper.

1288 x hebben we gelezen over de mogelijkheden met de Corvette en nou ineens komt de Vette niet meer in het boek voor.

Valt me tegen van Hielke. Kan wel janken. :shock: :shock: :shock:


Groeten

Cor
lol@cor de motorschade laat de Corvette droom van hielke abrupt eindigen, daarbij een paar rondjes in de 130i cup van andre, en hij is weer genezen :lol: :lol: :lol:

Michel

Geplaatst: 11 mar 2008, 15:25
door Hielke
Genezen, overloper, Corvette komt niet meer in het boek voor?

Hoezeer kan een mens ernaast zitten! :lol: Die BMW's zijn leuk, maar een Corvette zal het nooit worden. Die scenario's van mij voor het budgetair leuk racen in een echte sportwagen, een Corvette, zijn zo aktueel als ik weet niet wat. Het draaiboek leest als een kunstwerk, zo mooi is het 8)

ZAC en DNRT zijn hartstikke mooi voor de rijder met de kleine beurs, maar de allure en exposure van de DSC hebben ze niet. Deze woorden kun je gek vinden uit de mond van iemand die wars van status is, maar zo is het nu eenmaal wel. Bij autosport horen ook glamour, exotische merken, dikke motoren, mooie vrouwen etc.

Cor, vergeet die Kroymans bedriegerij. Kom bij mij.

Kerstma Racing Enterprises Ltd. GmbH.
[img:640:480]http://www.corvetteblogger.com/images/c ... 1506_1.jpg[/img]

Geplaatst: 11 mar 2008, 15:46
door Michel P
@Hielke het gaat dus eigenlijk om de chicks :lol: 8)

Michel

Geplaatst: 11 mar 2008, 15:55
door GTRene
kijk hoe die middelste zit...benen uit elkaar...rokje aan, kan niet zien in de weerspiegeling van zonder of met slip :lol: dan kun je wel een brede smile hebben achter het stuur afgeleid van dat kunstof interieur :lol: :wink: :wink:

Geplaatst: 11 mar 2008, 16:02
door Joy
GTRene schreef:kijk hoe die middelste zit...benen uit elkaar...rokje aan, kan niet zien in de weerspiegeling van zonder of met slip :lol: dan kun je wel een brede smile hebben achter het stuur afgeleid van dat kunstof interieur :lol: :wink: :wink:
Is dat nu het heads-up display van Corvette ? :D

Geplaatst: 11 mar 2008, 16:08
door GTRene
Joy Jolliffe schreef:
GTRene schreef:kijk hoe die middelste zit...benen uit elkaar...rokje aan, kan niet zien in de weerspiegeling van zonder of met slip :lol: dan kun je wel een brede smile hebben achter het stuur afgeleid van dat kunstof interieur :lol: :wink: :wink:
Is dat nu het heads-up display van Corvette ? :D
:lol: :lol: lol, vandaar dat die dingen zo gewild zijn :lol: zal wel niet alleen heads-up zijn dan :wink:

Geplaatst: 11 mar 2008, 16:14
door Dennis Cavallino
En als je dan ergens tegenaan rijdt heb je meteen 3 sterretjes in je ruit.

Geplaatst: 11 mar 2008, 16:16
door Bert ///M3
:lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 11 mar 2008, 16:27
door GTRene
:lol: whahahaha lol die is wel heeeeeel scherp...

je wordt zo wel met je neus op de feiten gedrukt...

of je valt met je neus in de boter :lol: :wink:

Geplaatst: 11 mar 2008, 16:35
door Hielke
Ik weet niet welke moderator die foto bij mijn verhaaltje heeft gezet, maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op hè!




Die meiden hebben belachelijk veel kleren aan!!!

:lol:

Geplaatst: 11 mar 2008, 16:36
door Michel P
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8)

Geplaatst: 11 mar 2008, 16:52
door Hielke
Michel Pol schreef::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8)
Kon ook niet missen jij boef! :wink:

Geplaatst: 11 mar 2008, 17:02
door RVV
hahaha

Geplaatst: 11 mar 2008, 17:43
door Peter Tunissen
Geweldig! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik zie overigens zo'n e30 als die uit de advertentie niet in de top 10 rijden, leg de specs eens naast de e30 van Cav en je snapt ook precies waarom.
Blijft niet duur voor de auto, maar meer dan een middenveld opvuller zie ik er zonder verdere tuning niet in.

Geplaatst: 11 mar 2008, 19:03
door Luco
Peter Tunissen schreef:Geweldig! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik zie overigens zo'n e30 als die uit de advertentie niet in de top 10 rijden, leg de specs eens naast de e30 van Cav en je snapt ook precies waarom.
Blijft niet duur voor de auto, maar meer dan een middenveld opvuller zie ik er zonder verdere tuning niet in.
Peter, in de E30 mag je ook niet tunen :D
Wat wil je er nog meer mee doen dan?

Geplaatst: 11 mar 2008, 19:39
door Dennis Cavallino
Type 1 blok zonder kat erin (check), Type 1 koets (check), strippen tot op het bot (check), chromolybdeen kooi erin (...), volledig doorgelast (dat wel), 4.00 diff (3.91 was ff wat goedkoper), etc. etc. (dat wel weer allemaal) :)

Geplaatst: 11 mar 2008, 19:45
door HSR
Peter Tunissen schreef:Geweldig! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik zie overigens zo'n e30 als die uit de advertentie niet in de top 10 rijden, leg de specs eens naast de e30 van Cav en je snapt ook precies waarom.
Blijft niet duur voor de auto, maar meer dan een middenveld opvuller zie ik er zonder verdere tuning niet in.

Gelul Tunissen, je moet gewoon harder rijden. :wink:

Geplaatst: 11 mar 2008, 21:49
door Corvette
Hielke schreef:Genezen, overloper, Corvette komt niet meer in het boek voor?

Hoezeer kan een mens ernaast zitten! :lol: Die BMW's zijn leuk, maar een Corvette zal het nooit worden. Die scenario's van mij voor het budgetair leuk racen in een echte sportwagen, een Corvette, zijn zo aktueel als ik weet niet wat. Het draaiboek leest als een kunstwerk, zo mooi is het 8)

ZAC en DNRT zijn hartstikke mooi voor de rijder met de kleine beurs, maar de allure en exposure van de DSC hebben ze niet. Deze woorden kun je gek vinden uit de mond van iemand die wars van status is, maar zo is het nu eenmaal wel. Bij autosport horen ook glamour, exotische merken, dikke motoren, mooie vrouwen etc.

Cor, vergeet die Kroymans bedriegerij. Kom bij mij.

Kerstma Racing Enterprises Ltd. GmbH.
[img:640:480]http://www.corvetteblogger.com/images/c ... 1506_1.jpg[/img]

GELUKKIG HIELKE IK MAAKTE ME ECHT ZORGEN!!!!!!!!!!!

Dan heb ik nieuws veur je!

Mijn nieuwe zal jou Corvette verwachtingen ruimschoots overtreffen. Sterker nog ..................... ik weet zeker dat als je de motor hebt horen lopen en er ook nog een stukje mee hebt gereden je er niet meer uit te slaan bent. :mrgreen:

Blok wordt volledig verbouwd door APP tot Z06 R. :mrgreen: Dus je zult verbaast zijn en ik niet minder.

Verder heb ik natuurlijk niks te maken met restricties, dus alle gaten zijn groot, ook van de headers en intake.

Software wordt speciaal geschreven voor deze uitvoering. Nokkenas, zuigers, lagers, enz........de hele ratteplan wordt aangepakt.

APP heeft de laatste 3 jaar een enorme kennis opgedaan met de LS7 motor en ze hebben er inmiddels heel veel modificaties op aangebracht.
De mannen daar hebben een ongelofelijke kennis van zake en kunnen over elke aanpassing alles vertellen en onderbouwen waarom dat onderdeel is aangepast.
Er komt een mega koppel uit voort en ook zal het niet bij 600 BPH stoppen. :D :D :D

Ik was al door een aantal mensen getipt over APP, maar dit had ik niet verwacht. :shock: :shock: :shock:

Als alles mee zit nog voor het eind van de maand, maar uiterlijk voor eind april is het hele project op oorlogssterkte.

Vriendelijke groet


Corvette

Geplaatst: 11 mar 2008, 22:09
door DownforceJan
Cor, dat ziet er super gaaf uit!
APP weet hoe het moet. Doen ook de Passat V8 Star.
Wat wordt de topsnelheid van dit monster?
Ik ben erg benieuwd. Wil absoluut een keer meerijden.
T wordt nu toch echt wel tijd voor een Stinger DSI.
Cor Euser weet nu helemaal niet meer wat hem overkomst als je hem weer eens tegenkomt op het circuit. :wink:

Geplaatst: 11 mar 2008, 22:17
door Tom
Gave plannen!

Alsof een normale Z06 nog niet genoeg is :shock: alles went hoor ik al!