ja zoiets maakt wel weer reacties los
Even een aantal dingetjes verduidelijken.
-De verkoop is niet nodig om een volgende aankoop goed te praten, verhalen over e92 M3's ed is niet van toepassing. 400+pk is geen oplossing, ik weet niet enes wat momenteel de beste oplossing qua autorijden.
-Tom de drukte in het Noorden, vrij rijden ed. Ik denk dat er een aantal zaken spreken. Het is hier veel minder druk bevolkt, veel minder opvallende auto's op de weg als in de randstad, juist die rijden vallen daarom des te meer op. Politie moet hier ook gewoon scoren, de intensieve controles zijn hier ook gewoon van toepassing.
-Veel mensen missen mijn punt totaal. Het gaat er niet om of ik bang ben voor een bekeuring, die kan ik wel "lije" Maar ik voel geen vrijheid meer, het gevoel dat je kunt rijden zoals je graag wilt, en dat is niet de verkeerspiraat willen uithangen, maar gewoon ontspannen kunnen rijden, ik kan met de M3 niet meer ontspannen rijden. Zelfs als ik me keurig aan de snelheid an het houden ben rij ik nog krampachtig. Dat kan nooit de bedoeling zijn van DF. En helemaal niet als het ook nog eens allemaal veel geld kost.
-Ik lees wat over vakanties. Jongens ik heb geen stress aan de kop buiten de auto om. een uurtje spelen met de kleintjes is voor mij echte ontspanning. Wat je daar uit haalt is door geen enkele auto te evenaren. Juist daardoor ga je ook relativeren. 70 euro per uur in een M3 en vol stress of een uurtje robbedoesen met je kindjes voor 0 euro en maximale ontspanning. Iemand die geen kinderen heeft kan dit niet goed begrijpen.
-De M3 ga ik geen rotschop geven. Is financieel geen blok aan me been ofzo. Hij is te koop maar niet van harte. initatief van de verkoop ligt bij mij, een prijszeikerd ? Rot ff op denk ik dan. Geen interesse bij kopers ? Jammer dan. Verkoop via de dealer is ook een optie, maar dan heb ik de auto niet meer ter beschikking, daarnaast verkopen dealers liever hun eigen auto's ipv jouw auto. Ik heb geen invloed op het verkooptraject en iedere dagdromer zal wel een proefrit willen bietsen. Niet dus. Via de dealer zal ik pas doen als de auto na een onbepaalde periode ofzo particulier niet te verkopen is. Ik realiseer me dat de markt uiterst klein is en het aanbod groot genoeg, maar een paar dingen heeft die in M3 land mee, en dat is zijn lage kilomterstand, zijn staat/uitvoering en ook nog een jaar huisselectie garantie. Er is nog een M3 uit 2005 te koop bij een autohandelaar met ongeveer dezelfde km stand en die kost 65K. Die van mij 62,5K.
Het kan maar zo zijn dat ik hem nog een half jaar tot een jaar zal rijden, maar hij kan ook vlot weg zijn omdat de juiste liefhebber de auto treft.
En inruilen in de toekomst kan altijd nog.
Emotioneel is er iets stuk en dat gaat voorlopig niet meer goedkomen, in ieder geval niet met deze auto.