Top 3 ligt goed dicht bij elkaar! en 4 /5/6 ook.
Ben er volgende keer graag bij. Laatste keer was ijskarten in Den Haag met o.a Tristan

dit probleem deel ik met je EeuweEeuwe schreef: 31 mei 2023, 08:40Ja als eerste he, koude banden, volle tank.. had echt wel 3 seconden gescheeld als ik later startte hoorPeter Tunissen schreef: 30 mei 2023, 20:43 In volgorde van deelname van iedereen de snelste ronde:
Eeuwe Boonstra: 1.37.46![]()
Als jij het forum wat aandachtiger zou volgen dan zou je weten dat mijn probleem niet alleen aan het in en uitstappen ligt.....ik zou graag meedoen, maar dat gaat helaas niet meer.Hielke schreef: 31 mei 2023, 10:00 Opa, er niet bij zijn en dan alsnog praatjes hebben….
Je zou inmiddels de wijsheid van de jaren moeten hebben om te beseffen dat dit niet kan. Volgende keer netjes meedoen dus. Genoeg mensen om je in en uit de auto te helpen. Heb ik eergisteren al mogen ervaren![]()
My bad. Ik lees en oreer eigenlijk alleen nog maar in het F1 topic.Opa schreef: 31 mei 2023, 11:16Als jij het forum wat aandachtiger zou volgen dan zou je weten dat mijn probleem niet alleen aan het in en uitstappen ligt.....ik zou graag meedoen, maar dat gaat helaas niet meer.Hielke schreef: 31 mei 2023, 10:00 Opa, er niet bij zijn en dan alsnog praatjes hebben….
Je zou inmiddels de wijsheid van de jaren moeten hebben om te beseffen dat dit niet kan. Volgende keer netjes meedoen dus. Genoeg mensen om je in en uit de auto te helpen. Heb ik eergisteren al mogen ervaren![]()
![]()
Ik wist het! You lucky shit!
Ik ben FlorisHielke schreef: 20 jun 2023, 12:32 Denk geen 40 kg Barend. Eerder iets van 35 liter. 35 x 0,7 = 24,5 kg.
Maar tov een lichte rijder die net voor de tankbeurt zat is dat nog steeds 55 kg. Ik verwacht dat die 55 kg minimaal een seconde per ronde scheelt. Mede omdat je op Meppen vaak vanuit lage snelheid accelereert.
Ga ik doen. 29 juni. Op de bestuurdersplaats van de E36.
Gebruikers op dit forum: Kocheler en 5 gasten