Heerlijk zo dwars! Moet toch wel aardig lef (controleTom schreef: ↑30 mei 2023, 15:38Vet ditStr8Six schreef: ↑30 mei 2023, 15:24 Wouters M2C rookgordijn:
https://youtube.com/shorts/vE__gOmHu8E![]()

Mooi dagje heren. Leuk om te zien.

Heerlijk zo dwars! Moet toch wel aardig lef (controleTom schreef: ↑30 mei 2023, 15:38Vet ditStr8Six schreef: ↑30 mei 2023, 15:24 Wouters M2C rookgordijn:
https://youtube.com/shorts/vE__gOmHu8E![]()
Ja, zoals het hoort inderdaad!Sabberjoch schreef: ↑30 mei 2023, 16:31Mooiste daarvan vond ik nog dat de Marshall het ook geweldig vond.
Die zat dat later nog eens uitgebreid met zijn collega te bespreken, hij had er ook al een filmpje van.
Geen gezeur daar in Meppen, alleen maar!!
Voorspellende gaven Jos. Gelukkig hebben we Peter als laatste laten rijden!jos_br schreef: ↑29 mei 2023, 09:13Als jij meerijd is die tweede auto wel nodig Peter.............Peter Tunissen schreef: ↑29 mei 2023, 07:55 De indeling hangt er al.
I.v.m. een paar last minute afmeldingen, halen we het toch wel met één auto verwacht ik, maar een back-up auto staat ook klaar.![]()
Jos.
Ja als eerste he, koude banden, volle tank.. had echt wel 3 seconden gescheeld als ik later startte hoorPeter Tunissen schreef: ↑30 mei 2023, 20:43 In volgorde van deelname van iedereen de snelste ronde:
Eeuwe Boonstra: 1.37.46
Ik zat er naast. Eerste 'ontkwam' de drift Wouter wat, dus hij dacht kan 'm ook wel doorzetten. Dat was de eerste lange drift. Hij zei meteen al "dit wordt een zwarte vlag" maar dat leek op de eerstvolgende twee rustige rondjes niet te gebeuren. Daarna nog maar een keer dan, om het af te leren. Mooi gezicht om te zien vanaf de passagiersstoel, achter de muur een hoop enthousiast publiek
Jij blij dat je als eerste mocht, want met een 1.40.46 had zelfs Hielke voor je gestaan.Eeuwe schreef: ↑31 mei 2023, 08:40Ja als eerste he, koude banden, volle tank.. had echt wel 3 seconden gescheeld als ik later startte hoorPeter Tunissen schreef: ↑30 mei 2023, 20:43 In volgorde van deelname van iedereen de snelste ronde:
Eeuwe Boonstra: 1.37.46![]()
Gebruikers op dit forum: Kadett en 13 gasten