Prima filosofieAram schreef:Hierin zitten kleppen die iets regelen....geen idee precies waarvoor, iets met mileu eisen dacht ik.

Niet te glad maken! Als het te glad wordt dan gaat het ten koste van het opmengen van lucht en benzineAram schreef:
In een rally-wagen zitten de originele gordels toch ook niet meer? Lijkt me niet dat ze die er voor de apk weer in zetten.Aram schreef:Jij hebt waarschijnlijk 4 punts gordels en je originele gordels erin zitten, maar ik heb geen originele gordels meer, dat is het punt.
Nope, ik heb alleen MAVO.Casper schreef:Vet 8)
Heb jij iets van MTS gedaan ofzo?
Ik weet het, je moet eens soort luchtkussen van wervelende lucht creeren.Niels schreef: Niet te glad maken! Als het te glad wordt dan gaat het ten koste van het opmengen van lucht en benzineruw oppervlak zorgt voor een goede wervelling. De kunst is natuurlijk dat je het precies ruw genoeg moet laten maar dat is voor een gewone stervelling niet te doen maar in de praktijk polijst men dit soort delen vaak te ver. Ik heb voor -en na grafieken gezien, een hoop werk van gehad en 6pk minder
Aansluitend op wat Niels al zei:Niels schreef:Daar moet je echt een specialist voor zijn. Misschien dat je wat info kunt inwinnen bij een tunerAram schreef: Ik maak ze idd niet te glad, welke grofheid ik nodig heb weet ik verder ook niet trouwens.
Als ik rechts onder als basis neem ziet die er qua werveling wel goed uit, op het oog. Het zou nog iets meer met de flow mee naar beneden kunnen. Heb jaren lang scootertuning gedaan, daar heb je hetzelfde princiepe. Op een 74cc blok scheelt goede flow gewoon pk's, daar haal je de perfectie uit. Bij een auto zullen deze verschillen vele minder zijn, maar daar weten experts vast meer over de vertellen.Aram schreef:![]()
LOL. Daar ben je toch niet echt ingetrapt heGTRene schreef:Jagevonden, het heet Cyclone en hier te vinden
http://www.cyclonenederland.nl/
en hier wat zo'n ding doet in een filmpje van die site
http://www.cyclonenederland.nl/cyclone//film/film.html
maarja...als je allemaal kelken hebt weet ik het niet...
nog een daarover.
http://www.cyclone-eu.com/techniek.html
Gebruikers op dit forum: Nivek en 2 gasten