smiley schreef:Robbin Robijn zit in je buurt, en heeft vast wel een kek waggie voor jeRVV schreef: Logisch alleen zit die voor mij dan weer aan de andere kant van het land.![]()
http://www.rrminicars.nl
En RWD, atmo, en laag gewicht

smiley schreef:Robbin Robijn zit in je buurt, en heeft vast wel een kek waggie voor jeRVV schreef: Logisch alleen zit die voor mij dan weer aan de andere kant van het land.![]()
http://www.rrminicars.nl
Hielke niet om de Beier verder ofzo, maar ik heb nog nooit een probleem gehad betreffende een proefrit. Als ik morgen langs ga met de mededeling dat ik voornemens ben om een 1M of M3 te kopen en er staat er geen ter beschikking dan rij ik wel binnen een week in één van die auto's. Maar dit geld ook voor de BMW dealer in Assen waar ik ook goede ervaringen mee heb.Hielke schreef:Rico,
DeBeier biedt ook de modelyear 2011 M3 en 1M te koop aan. Maar ook daar kun je een proefrit op je buik schrijven. Wel kun je daar de erbarmelijke staat van de Renault dealers onder het genot van bakje leut in het gezelschap van andere BMW liefhebbers bespreken.
Wees blij dat je dan niet bij de BMW dealer in Arnhem (Ekris) bent geweest, want dan had je met die redenatie voor de rest van je leven geen BMW meer kunnen rijdenRVV schreef:...
Zo'n negatieve ervaring is bij mij als potentiële klant echt desastreus voor zo'n merk als Renault. En echt jammer want als de proefrit me was bevallen dan had ik gewoon zo'n cupding gekocht.
....
RVV schreef: Kangoo kleprammers
Wij moesten 3x smeken voor een dikke funfer touring.Moet ik dan gvd bidden en smeken om alsjeblieft zo'n Renaultje te mogen kopen? Overigens was deze verkoper ook verkoopleider. Dat Renaultdingetje koste toen 26K. Ik was niet zeikerig ofzo. Maar voelde me ook niet helemaal als een vis in het water tussen al die familiehokjes op zoek naar een liefhebbers auto. Maargoed ik had er wel wat voor over. Maar dan wil ik het zelf niet voor de heldeuren weghalen.
ErikS schreef:Wij moesten 3x smeken voor een dikke funfer touring.Moet ik dan gvd bidden en smeken om alsjeblieft zo'n Renaultje te mogen kopen? Overigens was deze verkoper ook verkoopleider. Dat Renaultdingetje koste toen 26K. Ik was niet zeikerig ofzo. Maar voelde me ook niet helemaal als een vis in het water tussen al die familiehokjes op zoek naar een liefhebbers auto. Maargoed ik had er wel wat voor over. Maar dan wil ik het zelf niet voor de heldeuren weghalen.
We rijden nu A6.
Wat is BMW een kutmerk zeg!!
Beetje dit idee? http://www.nu.nl/binnenland/2563124/man ... puter.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Robin schreef:
Thuis achter de begonia's wachten op die 1M, het blijft moeilijk he.![]()
Nou weet ik't niet hoor , maar verkoop/marketing was niet jouw metier toch? And it shows.Hielke schreef:Ik vond m'n eigen samenvatting anders heel aardig Robin.
Als Mercedes dealer had ik jullie ook weggewerkt. En als Audi dealer had ik ook m'n best gedaan je een goed gevoel te geven.
Hielke schreef:Zo kun je het ook interpreteren![]()
Over die saaie burgerbakken bij alle dealers behalve bij de BMW dealer. Ik zat zonet in de bosjes verstopt voor DeBeier te azen op een 1M, en wat schetst m'n verbazing. Geen enkele M! Niet nieuw en niet gebruikt. Wel veel boten en koffiemolens. De M voor Middelmatigheid? Hoe zit dat. Bij wie moet je nou zijn voor de spannende BMW's?
Kijk, we moeten wel traffic blijven genereren natuurlijk
Gebruikers op dit forum: Luco en 4 gasten