En jouw remmen

Lol. Ze moesten er wel een dagje over nadenken kennelijk, maar toch geinig. Die ene keer dat ik auto's fotografeer die ik zomaar tegenkom wil ik er ook aandacht voor hebben ook, natuurlijkDDX schreef:Het is Perry trouwens gelukt om op autogespot.com te komen :
http://www.autogespot.com/nl/item/11455 ... uropa.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Die remmen zijn inderdaad best bizarSteV6 schreef:Met mijn net boven de 200 peekaatjes kon ik de GTI en de 130i tot aan de 200km/h aardig matchen, daarna was het over.
En jouw remmenIk blijf dat beeld maar zien van 2x een flits remlichten en een vertraging die daar eigenlijk niet bij past
Inderdaad 210pk, uit de fabriek geleverd.. Het viel me niets tegen! Jammer dat wij niet echt vergeleken hebben.. Maar ik heb je wel een paar keer echt hard zien wegtrekken terwijl ik toch ook echt wel op het pedaal zat.DDX schreef:Die GTI liep erg hard voor een niet gechipte trouwens.
Had maar 210pk begreep ik.
Ik zal vanavond eens een poging wagen. De filmpjes zijn in groot quicktime formaat (MPEG4? ofzoiets) en krijg het moeilijk omgezet in WMV.M-bitious schreef:Ik wil fiiiiiiiiiiiiiiiiiilmpjes zien
Youtube ?Adje ///M3 schreef:Ik zal vanavond eens een poging wagen. De filmpjes zijn in groot quicktime formaat (MPEG4? ofzoiets) en krijg het moeilijk omgezet in WMV.M-bitious schreef:Ik wil fiiiiiiiiiiiiiiiiiilmpjes zien
Overigens zijn mijn beelden alleen onboard teller-filmpjes..... Misschien niet echt spannend....
Ik zal eens proberen. Vorige keer pakte die ze nietdvh schreef:Youtube ?Adje ///M3 schreef:Ik zal vanavond eens een poging wagen. De filmpjes zijn in groot quicktime formaat (MPEG4? ofzoiets) en krijg het moeilijk omgezet in WMV.M-bitious schreef:Ik wil fiiiiiiiiiiiiiiiiiilmpjes zien
Overigens zijn mijn beelden alleen onboard teller-filmpjes..... Misschien niet echt spannend....
Dat zijn ze ookM-bitious schreef:Ze geven beide: deze video is prive.
Volgend jaar starten we met zonsopgang.... vroeg in de ochtend dus!Metchu schreef:mag ik eerlijk zijn? Ik ben niet onder de indruk... ik heb het gevoel dat de snelheden van vorig jaar niet behaald zijn, nou was het ook uitzonderlijk rustig vorig jaar met het WK en veiligheid voor alles... Volgend jaar beter :strong:
Metchu schreef:mag ik eerlijk zijn? Ik ben niet onder de indruk... ik heb het gevoel dat de snelheden van vorig jaar niet behaald zijn, nou was het ook uitzonderlijk rustig vorig jaar met het WK en veiligheid voor alles... Volgend jaar beter :strong:
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], JdvPolo en 3 gasten