En jouw remmen
CBR11 >> foto's p. 14
- SteV6
Re: CBR11
Met mijn net boven de 200 peekaatjes kon ik de GTI en de 130i tot aan de 200km/h aardig matchen, daarna was het over.
En jouw remmen
Ik blijf dat beeld maar zien van 2x een flits remlichten en een vertraging die daar eigenlijk niet bij past 
En jouw remmen
- DDX
Het is Perry trouwens gelukt om op autogespot.com te komen :
http://www.autogespot.com/nl/item/11455 ... uropa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autogespot.com/nl/item/11455 ... uropa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Snipe
Lol. Ze moesten er wel een dagje over nadenken kennelijk, maar toch geinig. Die ene keer dat ik auto's fotografeer die ik zomaar tegenkom wil ik er ook aandacht voor hebben ook, natuurlijkDDX schreef:Het is Perry trouwens gelukt om op autogespot.com te komen :
http://www.autogespot.com/nl/item/11455 ... uropa.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- Riceaux
Die remmen zijn inderdaad best bizarSteV6 schreef:Met mijn net boven de 200 peekaatjes kon ik de GTI en de 130i tot aan de 200km/h aardig matchen, daarna was het over.
En jouw remmenIk blijf dat beeld maar zien van 2x een flits remlichten en een vertraging die daar eigenlijk niet bij past
Voor de rest heb ik me zondag ook uitermate goed vermaakt. Zelfs met m'n brakke kop en dikke spierpijn.
- Barend
- Auto: F20 m135i
Inderdaad 210pk, uit de fabriek geleverd.. Het viel me niets tegen! Jammer dat wij niet echt vergeleken hebben.. Maar ik heb je wel een paar keer echt hard zien wegtrekken terwijl ik toch ook echt wel op het pedaal zat.DDX schreef:Die GTI liep erg hard voor een niet gechipte trouwens.
Had maar 210pk begreep ik.
- Petrolhead Tom
Wel mooi om op zo'n dag die onderlinge verschillen te zien. Niet dat ik echt mee deed met 100 pk maar heb wel lol voor 100 gehad! :strong:
- Petrolhead Tom
Die van mij zijn op de kop en maar heel weinig bijzonder. Het enige dat ik tot nu toe heb gezien is het stukje wat Joost geplaatst heeft van mijn wegrij escapades. 
- Adje ///M3
Ik zal vanavond eens een poging wagen. De filmpjes zijn in groot quicktime formaat (MPEG4? ofzoiets) en krijg het moeilijk omgezet in WMV.M-bitious schreef:Ik wil fiiiiiiiiiiiiiiiiiilmpjes zien
Overigens zijn mijn beelden alleen onboard teller-filmpjes..... Misschien niet echt spannend....
- Petrolhead Tom
Niet zo moeilijk doen gewoon op jijbuis knallen die handel.
- dvh
Youtube ?Adje ///M3 schreef:Ik zal vanavond eens een poging wagen. De filmpjes zijn in groot quicktime formaat (MPEG4? ofzoiets) en krijg het moeilijk omgezet in WMV.M-bitious schreef:Ik wil fiiiiiiiiiiiiiiiiiilmpjes zien
Overigens zijn mijn beelden alleen onboard teller-filmpjes..... Misschien niet echt spannend....
- Adje ///M3
Ik zal eens proberen. Vorige keer pakte die ze nietdvh schreef:Youtube ?Adje ///M3 schreef:Ik zal vanavond eens een poging wagen. De filmpjes zijn in groot quicktime formaat (MPEG4? ofzoiets) en krijg het moeilijk omgezet in WMV.M-bitious schreef:Ik wil fiiiiiiiiiiiiiiiiiilmpjes zien
edit:
- Petrolhead Tom
Nice! Moahr!
- Adje ///M3
Dat zijn ze ookM-bitious schreef:Ze geven beide: deze video is prive.
Nu wel??
- Petrolhead Tom
Nice!
-
Metchu
mag ik eerlijk zijn? Ik ben niet onder de indruk... ik heb het gevoel dat de snelheden van vorig jaar niet behaald zijn, nou was het ook uitzonderlijk rustig vorig jaar met het WK en veiligheid voor alles... Volgend jaar beter :strong:
- Adje ///M3
Volgend jaar starten we met zonsopgang.... vroeg in de ochtend dus!Metchu schreef:mag ik eerlijk zijn? Ik ben niet onder de indruk... ik heb het gevoel dat de snelheden van vorig jaar niet behaald zijn, nou was het ook uitzonderlijk rustig vorig jaar met het WK en veiligheid voor alles... Volgend jaar beter :strong:
Verder zou 3+ baans wegen ook wel fijner zijn
- RVV
Metchu schreef:mag ik eerlijk zijn? Ik ben niet onder de indruk... ik heb het gevoel dat de snelheden van vorig jaar niet behaald zijn, nou was het ook uitzonderlijk rustig vorig jaar met het WK en veiligheid voor alles... Volgend jaar beter :strong:
Opzich ben ik het wel je eens hoor. Er hadden zich een aantal dikke bakken opgegeven, maar bijna niemand kwam (wel of niet met valide reden) opdagen. Bleef over de wat 'normalere' auto's. Die rijden meestal max rond de 250/260 teller. Behalve de RS6R en iets minder de 135i van Frank waren er geen echte powerhousen, ja de Z4 van Femme maar die moest noodgedongen ook afhaken, net als Marc die ziek werd onderweg. We hadden wel aardig de sokken er in. Maar na Bremen richting Hanover werd het allemaal wel erg druk. Op dat moment doken de Ferrari's op.. die tussen de drukte door zien gassen was dan wel weer über. Maar het werd zo druk dat de snelheid al snel daalde naar rond de 100 km/h gemiddeld en na het tanken konden we aansluiten in de file. Door de file viel de groep helemaal uit elkaar. Want je raakt elkaar kwijt. En toen de file zih oplosde en de rijders vooraan gas gaven, (Barend en ik) stond bijna iedereen nog in de file te wachten.. 5 minuten wachten maakt het verschil in afstand wel heel erg groot. Er was ook geen sprake meer van een groep. Wat over bleef was de laatste 150 km/h met pappen en nathouden naar de verzamelplaats rijden. Vorig jaar was het ook wel übergunstig de leegte tijdens de WK wedstrijd op de snelweg zorgde voor optimaal onderling vergelijk.
Maar de dag zelf, de onderlinge gezelligheid was dit jaar dan wel weer net zo top als vorig jaar. De vraag of de CBR volgend jaar op deze manier moet doorgaan is iets waar we goed over moeten nadenken. De drukte op de Duitse Autobahnen is ook op zondag zodanig dat het eigenlijk een doordeweekse dag lijkt in de randstad (spits) kortom daarvoor hoeven we niet naar de Duitse Autobahn toe.
Al met al was de CBR10 een stuk indrukwekender, maar de CBR11 was niet minder gezellig. Maar zelfs Duitsland begint te klein te worden voor ongelimiteerd knallen op de Autobahn.