Zoiets zeg maar

Ah ok, dat moet je maar net wetenJP schreef:ESP knop indrukken als de auto op contact staat, maar niet loopt.
profiel afgschermd, niks te zien.Stievn Poal schreef:De BMW's mochten bij ons binnenblijven, de 4wd's waren aan de beurt!
http://green-hunter.hyves.nl/album/4758 ... _state__=3" onclick="window.open(this.href);return false;
:shakeit:
Wat ik niet snap, je wil doelbewust een filmpje maken, dan zet je toch alles op alles om te zorgen dat het een goed filmpje wordt? Je snapt toch wel dat met die sneeuw op het raam niks van het filmpje terecht komt? En dan snap ik ook niet waarom je met zoveel sneeuwval niet uberhaupt je ruitenwissers continu aan hebt staan, ik zou zo niet eens willen rijden.Walter schreef:Aaaaaaaaaahh heerlijk weer!![]()
Vandaag de Nissan 350Z uitgelaten. Met winterbandjes erop gaat het prima!
Slecht filmpje, maar goed:
Harrie Spoor schreef:Heb m 's avonds nog wel gepakt om ergens heen te gaan en op de terugweg had het flink gesneeuwd en heb ik de hele terugweg met een grote grijns rondgereden en durfde dr volgens mij niemand binnen 50m van me te komen
Bekend terrein! Leuk filmpjeWalter schreef:Het eerste filmpje was inderdaad slecht maar ja, de eerste keer dat ik mijn nieuwe auto in de sneeuw uitlaat dus ik had wel lolKW schreef:Volgende keer graag beter filmpje maken
Vandaag had ik tijd om ook een rondje te doen. Helaas waren de sneeuwschuivers me voor en had ik nu te maken met veel verkeer waardoor ik het merendeel van de tijd stapvoets heb gereden. Enfin, toch een klein filmpje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten