Deze is heel duur omdat hij uniek isJim V. schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr

Deze is heel duur omdat hij uniek isJim V. schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
Stond een jaar/anderhalf jaar ook te koop. Vond het toen een erg mooi model, op het grijze plastic in het interieur na dan. Moet je van houden. Heeft wel het mooie uitgebreid leder pakket erin (zie onderste helft dash, center console etc).Jim V. schreef:zal wel met de km stand temaken hebben
maar zonder geouweh**r...
wel een nette cabrio dacht ik zo
haha, dat wist ik. Zo heeft iedereen zo zijn eigen voorkeur. Ik moet zeggen dat mijn M dan ook wel rijkelijk gevuld is voor een originele Nederlander.MParallel schreef:GJ: grappig, ik heb liever een originele duitser, met duitse labels/stickers enzo. Meestal ook veel meer opties omdat ze daar geen idiote 40% bpm moeten betalen.
MParallel schreef:18k voor een 3.0. Nee bedankt. Analoge airco (geen fan van) oude frame stoelen (lang verhaal).
Wel nette auto, maar doe dan die 3.2 maar.
GJ: grappig, ik heb liever een originele duitser, met duitse labels/stickers enzo. Meestal ook veel meer opties omdat ze daar geen idiote 40% bpm moeten betalen.
lekker!Shakes schreef:Iemand zin in speculaas?
Wel veroordelen om vervolgens deel te nemen aan de discussiePetrolhead Tom schreef:Verfrissend draadje dit. Elke pagina hetzelfde te lezen. Liever een auto die 80k lang elke week gebruikt is om volle polle uit te razen op de autobahn dan een auto die alleen maar is ingezet om stapvoets mee naar de appie te toeren.
Hij is alleen netjes, maar daar houdt het dan ook meteen mee op. verder niks speciaals aan. Met die km-stand is ie gerade om nog zuivervte zijn!Tristan schreef:Als je die zilvere 3.0 Cab gaat afkraken.....![]()
Ding is zo zuiver als wat. En van een echte liefhebber (o.a. E30 M3, F10 M5 etc).
Mooiere ga je niet vinden in NL.
Hey, effe rustig aan nou he! Die van mij heeft ook geen OBC. Da's juist gewichtsbesparing!MParallel schreef: en geen OBC op een M3 kan ook niet.
Doe mij maar andersom.Petrolhead Tom schreef:Verfrissend draadje dit. Elke pagina hetzelfde te lezen. Liever een auto die 80k lang elke week gebruikt is om volle polle uit te razen op de autobahn dan een auto die alleen maar is ingezet om stapvoets mee naar de appie te toeren.
Staat leuk als alle knopjes er in zitten. Maar verder geeft die van mij meestal een vage melding aan dat ik de tijd eens instellen moet en heel af en toe druk ik eens op het knopje buitentemperatuur///Joost schreef:Hey, effe rustig aan nou he! Die van mij heeft ook geen OBC. Da's juist gewichtsbesparing!MParallel schreef: en geen OBC op een M3 kan ook niet.Voor luxe koop ik wel een Benz.
Daar heb je wel een punt Joost///Joost schreef:Hey, effe rustig aan nou he! Die van mij heeft ook geen OBC. Da's juist gewichtsbesparing!MParallel schreef: en geen OBC op een M3 kan ook niet.Voor luxe koop ik wel een Benz.
Nou zeg Bert. Das toch zonde. Even instellen en klaar.Bert ///M3 schreef:Staat leuk als alle knopjes er in zitten. Maar verder geeft die van mij meestal een vage melding aan dat ik de tijd eens instellen moet en heel af en toe druk ik eens op het knopje buitentemperatuur
Gebruikers op dit forum: Stefan en 8 gasten