Laat het lekker rusten, ieder geloofd wat deze wil geloven en ieder stemt wat hij of zij wil stemmen.
De sfeer word er niet echt gezelliger op met eindeloos lange draadjes waar behoorlijk op de man af gespeelt word.
Gek dat ik niet verbaasd ben waar je heen linkt.................. zo typische links, nog steeds de WOII als stigma gebruiken is zo afgezaagd......... moord op Fortyun vergeten.......... en de onzin die links uitkraamde over hem? Moord op Theo van Gogh ook al vergeten.......... echt te triest voor woorden.dvh schreef:Hier worden ze het ook niet eens...![]()
Laat het lekker rusten, ieder geloofd wat deze wil geloven en ieder stemt wat hij of zij wil stemmen.
De sfeer word er niet echt gezelliger op met eindeloos lange draadjes waar behoorlijk op de man af gespeelt word.
WTF, dat forum. Waarom bestaat zoiets, en wat doe jij daar dvh?dvh schreef:Hier worden ze het ook niet eens...![]()
Ik ben vaste member daarNiels v D schreef:WTF, dat forum. Waarom bestaat zoiets, en wat doe jij daar dvh?dvh schreef:Hier worden ze het ook niet eens...![]()
Wist niet eens dat dat nog bestaat..
waarom vraag je dat aan ons? wij weten niet wat jou denkbeeld isMacboy schreef:Dan vat ik het nog even samen:
Wilders heeft goede ideeën en slechte. Over de goede zijn de meningen verdeeld. Op veel punten zijn voorstanders en tegenstanders het met elkaar eens. Het feit dat je pro of anti PVV bent zegt niets over de rest van je ideologie.
Uiteindelijk is deze discussie hetzelfde als de BMW vs Audi kamp draadjes.
Dit klopt wel aardig toch ?
sodekneiterRVV schreef:Nee hoor die worden gewoon naar de It's gestuurdZolang er moslima's door het flatje gerosd worden omdat ze geen hoofddoekje willen dragen![]()
Kijk en huiverJe dood laten drukken voor een kut TV
![]()
http://www.telegraaf.nl/binnenland/vide ... t_s__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat Robin in shock zal staan als ie gaat lezen wat ik zeg, hij gaat hiervan spontaan Groen Links stemmen en een anti 130 spandoek voor zijn deur hangenMacboy schreef:Dan vat ik het nog even samen:
Wilders heeft goede ideeën en slechte. Over de goede zijn de meningen verdeeld. Op veel punten zijn voorstanders en tegenstanders het met elkaar eens. Het feit dat je pro of anti PVV bent zegt niets over de rest van je ideologie.
Uiteindelijk is deze discussie hetzelfde als de BMW vs Audi kamp draadjes.
Dit klopt wel aardig toch ?
Pim was een betere man geweest om de nodige veranderingen erdoor te drukken, maar dat plan liep anders.EG schreef:Die gast schud iedereen wakker in de Tweede Kamer, eerlijk is eerlijk, ik mag hem niet, ik mag zijn partij niet, ik mag zijn kamerleden niet. Maar wakkerschudden, dat doet ie goed. Als iemand daarom op hem stemt begrijp ik dat wel... Dat iemand PVV stemt vanuit protest snap ik heel goed.
Ik vind het gewoon heel erg jammer dat die Wilders met een persoonlijke jihad tegen de Islam bezig is. En door die extreme standpunten, OOK over de Islam polariseert hij ook veel, maar dan denk ik weer, als ie dat niet zou doen zou die partij ooit zo groot geworden zijn?
Pim was een begenadigd spreker, maar ook Pim zou dezelfde problemen hebben gehad als Geert nu heeft binnen zijn partij.smiley schreef:Pim was een betere man geweest om de nodige veranderingen erdoor te drukken
http://hoeiboei.blogspot.com/2011/03/ho ... iekte.html" onclick="window.open(this.href);return false;Uitspraak van de week (2): ‘Hoofddoek is besmettelijke ziekte’
Uit interview van Kleis Jager met Rayhana in papieren Trouw van 8 maart 2011.
‘Hoofddoek is besmettelijke ziekte’
Vorig jaar probeerden twee mannen de Frans-Algerijnse Theatermaakster Rayhana op straat in Parijs in brand te steken.
… Ze wordt boos over ‘linkse pseudofeministen’ die islamisten naar de mond praten. “Ze praten uithuwelijken of polygamie goed met een beroep op diversiteit, de hoofddoek is geweldig, sommigen billijken zelfs genitale verminking. Allemaal bang extreem-rechts in de kaart te spelen. Maar dat doen ze juist door het taboe in stand te houden en niets aan de orde te stellen. Ze zeggen eigenlijk: wij hebben onze vrijheid, maar die is niet voor jullie.”
“Wat zij niet begrijpen is dat de hoofddoek een besmettelijke ziekte is. Veel mensen in Frankrijk, en ook in Nederland vermoed ik, weten niet hoe het werkt. De hoofddoek is geen onschuldige, individuele keus. Die hoofddoek heeft consequenties voor andere vrouwen. Je drukt ermee uit wat voor samenleving je wilt, eentje waarin mannen en vrouwen zoveel mogelijk gescheiden zijn en vrouwen minder rechten hebben. Want wat wil dat zeggen, je haren niet laten zien? Dat mannen niet voor zichzelf instaan en je kunnen verkrachten?”
De zelfbewuste, goedopgeleide hoofddoekdraagsters in Europa hebben de zwakke plek in de liberale democratie gevonden, stelt ze vast. “Ze zijn vreselijk handig. Iedereen die iets kritisch over de hoofddoek opmerkt, maken ze verdacht: geen democraat. En iedereen die het voor ze opneemt, kan zich dankzij hen een beetje vrijheidsstrijder voelen.”
Belangrijk is hoeveel hoofddoeken er zijn, meent ze. “Wat is nog draaglijk, daar gaat het om. Twee, drie vrouwen met een hoofddoek die bij je in de straat wonen gaat wel, maar twee-, driehonderd, dat is een heel ander verhaal. In zo’n straat worden onbedekte vrouwen gebrandmerkt als hoer. Ik heb het gezien in Algerije: ik hoefde geen hoofddoek te dragen van mijn ouders, het kwam niet eens in ze op het mij te vragen. Maar mijn zusje moest het later, gedurende de burgeroorlog, wel. Het was gevaarlijk geworden om het niet te doen. Met de hoofddoek gaat het van kwaad tot erger: met wie weigert, kan van alles gebeuren.”
Rayhana is niet alleen voor een verbod op de boerka, vanaf volgende maand een feit in Frankrijk, maar ook voor een algeheel verbod op de hoofddoek. “Ik begrijp dat dit niet kan, maar dan in ieder geval een verbod voor minderjarigen, dus in het onderwijs. En op het werk: alle werkgevers moeten hem verbieden. Dat zou een vrijheidlievende daad zijn.”
Ik zou het niet eens als "botter" willen omschrijven, eerder duidelijker.Michel P schreef:............................
En dat gat vult Geert Wilders. En ja, die is botter, maar hoe bot zouden wij worden als je 24/7 al jaren zwaar bewaakt word omdat de vrijheid van meningsuiting thans in dit onschuldige Nederland als je niet oppast je dood zal worden.
Michel
Wilders zal geloof nooit verbieden, niet in het algemeen. Die meneer zal alles wat in zijn macht zit doen om moslims te frustreren maar voor de rest gaat ie zeker geen Joden of Christenen lastig vallen. Dan schiet ie in zijn eigen voet namelijk, die man is een sluwe vos. Veel CDA stemmers zijn uit onvrede overgelopen op de PVV. Zodra hij het woord geloof = prive neemt dan verliest ie veel mensen uit zijn achterban, die graag worden opgevangen door bijv. de VVD...Michel P schreef: Heel verhaal
Michel
Jij leeft echt in je eigen wereld hèh EG, hoe kom jij er bij dat voor velen hier Israël het idoolland is?EG schreef:Zijn idoolland (en die van veel hiero op het forum) Israel, is een land voor de Joden.
Eerst je eigen oogkleppen afdoen, waar zie jij dat ik beweer dat mensen die op de PVV stemmen racisten zijn of anti Islam zijn?Peric schreef:Jij leeft echt in je eigen wereld hèh EG, hoe kom jij er bij dat voor velen hier Israël het idoolland is?EG schreef:Zijn idoolland (en die van veel hiero op het forum) Israel, is een land voor de Joden.![]()
Ik heb voor de provinciale staten deze keer voor de VVD gekozen omdat ik er een beetje moe van werd dat je maar 1 ding hoort van de PVV.
Is het wel eens bij je opgekomen dat er mensen op de PVV gestemd hebben vanwege wat anders dan de islam? Ik tenminste wel. En als je er voor uitkomt dat je PVV gestemd hebt word je gelijk voor racsist uitgemaakt.
2 keer dat ik de stemwijzer gedaan heb om mede mijn keuze te bepalen kwam ik uit op de PVV met als goede tweede de VVD.
Maar goed, hou je oogkleppen maar op...
Dit slaat volgens mij nergens op, waaruit blijkt dat?EG schreef:
Zijn idoolland (en die van veel hiero op het forum) Israel, is een land voor de Joden, de Thora zit daar in de wet.
EG schreef:Wilders zal geloof nooit verbieden, niet in het algemeen. Die meneer zal alles wat in zijn macht zit doen om moslims te frustreren maar voor de rest gaat ie zeker geen Joden of Christenen lastig vallen. Dan schiet ie in zijn eigen voet namelijk, die man is een sluwe vos. Veel CDA stemmers zijn uit onvrede overgelopen op de PVV. Zodra hij het woord geloof = prive neemt dan verliest ie veel mensen uit zijn achterban, die graag worden opgevangen door bijv. de VVD...Michel P schreef: Heel verhaal
Michel
Ik begrijp niet eens waarom je zelf zoeits afvraagt, Wilders is zelf Joods, en hij is regelmatig te zien geweest met een keppeltje op. Denk je dat zo iemand de samenleving verder zal proberen seculariseren? Dan moet je wel erg naief zijn.
Zijn idoolland (en die van veel hiero op het forum) Israel, is een land voor de Joden, de Thora zit daar in de wet. Er is daar helemaal geen seculiere samenleving, raar dat ik daar nooit iets over heb gehoord, want volgens Wilders is Israel het thuisfront van het Westen![]()
En voor de rest je verteld wel een leuk verhaal, maar met verbieden vergroot je polarisatie en spanningen in de samenleving, zitten we daar op te wachten?