Hier heb je vast wel een weekje ruzie voor over toch?Martijn_bmw schreef:ik ben getrouwd dus het blijft bij plaatjes kijken![]()

Errug OK idd, die dame. :bro:

Hier heb je vast wel een weekje ruzie voor over toch?Martijn_bmw schreef:ik ben getrouwd dus het blijft bij plaatjes kijken![]()
Wouter81 schreef:Hier heb je vast wel een weekje ruzie voor over toch?Martijn_bmw schreef:ik ben getrouwd dus het blijft bij plaatjes kijken![]()
![]()
![]()
Errug OK idd, die dame. :bro:
Gijs Evo schreef:We hebben een winnares
gewoon vasthouden en zeggen, vandaag ben ik je BHJP schreef:Kwestie van goed uitlijnen....
Wat een prachtvrouw, jezus.JP schreef:
Of heeft ie 't daar al over hierboven?Arthur schreef:Pfoeh. Is natuurlijk kwestie van smaak maar zoals jij het omschrijft zou ik graag een foto van je vrouw zien
LOLRobin schreef:Of heeft ie 't daar al over hierboven?Arthur schreef:Pfoeh. Is natuurlijk kwestie van smaak maar zoals jij het omschrijft zou ik graag een foto van je vrouw zien![]()
Alles kan en mag. Het is internet.
Maak jou dat wat uit dan.................die lelijke rotkop.Pennucciracing Luco schreef:Vind ze een lelijke rotkop hebben en tietuh totaal niet in verhouding met het lijf.
Downforce Hans schreef:Maak jou dat wat uit dan.................die lelijke rotkop.
Ik kan me nog een avatar van je voor de geest halen met zo`n indo type die aan je nek hing....
Die had pas een lelijke rotkop maar dat maakte jou gezien het kwijl wat uit je mond liep niks uit volgens mij.