Hier heb je vast wel een weekje ruzie voor over toch?Martijn_bmw schreef:ik ben getrouwd dus het blijft bij plaatjes kijken![]()
Errug OK idd, die dame. :bro:
Hier heb je vast wel een weekje ruzie voor over toch?Martijn_bmw schreef:ik ben getrouwd dus het blijft bij plaatjes kijken![]()
Wouter81 schreef:Hier heb je vast wel een weekje ruzie voor over toch?Martijn_bmw schreef:ik ben getrouwd dus het blijft bij plaatjes kijken![]()
![]()
![]()
Errug OK idd, die dame. :bro:
Gijs Evo schreef:We hebben een winnares
gewoon vasthouden en zeggen, vandaag ben ik je BHJP schreef:Kwestie van goed uitlijnen....
Wat een prachtvrouw, jezus.JP schreef:
Of heeft ie 't daar al over hierboven?Arthur schreef:Pfoeh. Is natuurlijk kwestie van smaak maar zoals jij het omschrijft zou ik graag een foto van je vrouw zien
LOLRobin schreef:Of heeft ie 't daar al over hierboven?Arthur schreef:Pfoeh. Is natuurlijk kwestie van smaak maar zoals jij het omschrijft zou ik graag een foto van je vrouw zien![]()
Alles kan en mag. Het is internet.
Maak jou dat wat uit dan.................die lelijke rotkop.Pennucciracing Luco schreef:Vind ze een lelijke rotkop hebben en tietuh totaal niet in verhouding met het lijf.
Downforce Hans schreef:Maak jou dat wat uit dan.................die lelijke rotkop.
Ik kan me nog een avatar van je voor de geest halen met zo`n indo type die aan je nek hing....
Die had pas een lelijke rotkop maar dat maakte jou gezien het kwijl wat uit je mond liep niks uit volgens mij.
Gebruikers op dit forum: Geertmans en 4 gasten