stefan740 schreef:Ik ben vrij nieuw hier maar ik weet 2 dingen.
1. je bent een dikke
2. je weet alle Mac's te vinden

Het onregelmatige lopen wat een getunede motor met zich meebrengt (scherpe nokkenassen) klinkt gewoon al top omdat het iets verraad natuurlijk 8) Maar aan de klappen van de V8 hoor je daarbij dat er ook nogal wat volume aan te pas komtCor Dame schreef:Kan niet anders, want hij moet eigenlijk 1350 toeren maken, maar dat is voor normaal weggebruik geen doen. Het blok is nu een GT3 motor geworden en die klinken nu eenmaal zo. De Z06 is dus nu een Z06 R.Niels schreef:Wat loopt dat ding ook bruut stationair al 8)
De uitlaatkleppen kunnen voor de helft dicht middels vlinderkleppen en dan klinkt het een heel stuk rustiger. Boven de 3500 toeren gaan de kleppen automatisch open en dan komt de muziek je weer tegemoet.![]()
Gr. Cor
Dat siert zeker en zegt ook genoeg over eigen enthousiasme die je graag wil delen. Goede eigenschapMacboy schreef:Cor onwijs gaaf dat je die jongens een rit aanbiedt. Dat siert je.
Je bedoelt zekerMetchu schreef:Cor als je bedreigd wordt, gewoon op het gas gaan staan
Metchu schreef:Cor als je bedreigd wordt, gewoon op de rem gaan staan
Begrijp me niet verkeerd. Ik laat me absoluut niet leiden door dit soort dingen. Bij mij is het zelfs zo dat ik ongeveer iedereen vertrouw totdat het tegendeel bewezen wordt. (is ook niet goed, weet ik)Macboy schreef:@Jeroen: beetje vreemde opmerking. Iemand die kwaad wil, die laat zich niet uitnodigen hoor, die zal dat al wel met geweld doen.
Met die gedachte van jou kunnen we allemaal wel stoppen met leven![]()
Als je je door dat soort dingen laat leiden in het leven is er iets mis met je denk ik of heb je eerder een slechte ervaring gehad ? Dan begrijp ik het ergens nog wel.
Angst is een slechte raadgever ...
JohnR schreef:Er worden binnenkort enkele Corvette's geveild wegens faillisement van Kroymans Breukelen. Ik ga hier op meebieden maar kent u (of iemand anders) die corvettes? Ik heb ze voorheen namenlijk nooit te koop zien staan. Zijn dat cursusauto's geweest of van de directie? Iedereen die wat weet zou ik graag horen!
grzt John
Gebruikers op dit forum: Bombadil, Google [Bot], Mathieue30, ron36 en 2 gasten